Game valt me best tegen eerlijk gezegd.
Controls voelen niet 100% lekker aan. Klimmen en klauteren werkt niet smooth, flikker 1000x naar beneden. Voelt erg raar dat je eerst op een knop moet drukken om te klimmen om dat vervolgens niet meer te doen. Hou het dan ingedrukt dan had het nog sense gemaakt. Krijg vaak geen feeling met de omgeving, char herkent shit niet/grijpt mis/clunky. Dat doet een Uncharted toch veel beter.
Combat is..tsjah. Ben button smasher gewend maar dat is hier volstrekt kansloos. Prima om zo nu en dan te blocken e.d maar zelfs met dodgen en blocken word ik geraakt. Liep in het begin ook een tijdje te kutten met de button layout want de defaultinstellingen zijn erg gaar qua indeling imo. Het schijnt op Dark Souls te lijken en dat zijn niet mijn games. Je bent ook zieksnel dood. Ik haat nu al die grote kutkikkers op de eerste planeet. Cutscenes zien er verder wel erg goed uit, voiceacting en muziek ook.
Vrees dat dit 'm echter niet gaat worden voor mij. Helaas. Eig ook 0 zin om low tempo straks 80 puzzels op te moeten lossen. Ik fucking haat puzzels. Heb toch geen zin om na te denken als ik game joh. Moet ontspannend zijn. Ben verder ook kkdom.
Bovenstaand verhaal kun je verder gerust ook met een flinke korrel zout nemen. Ik heb een post God of War depressie want dat is immers 1 van de allerbeste (zo niet de beste) games ooit gemaakt.
Laatst bewerkt: 16 nov 2019