1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS5] Sea of Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik heb dit weekend die reapers quest nog gespeeld maar dat fornuis is me niet eens opgevallen, haha :) we zullen dan waarschijnlijk wel kunnen gaan vissen!
     
    Nol vindt dit leuk.
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Dankzij het Gold & Glory weekend toch nog voor de 20e een Pirate Legend geworden. En natuurlijk met een hoop hulp van mijn crew. Ik heb in een game nog nooit zoveel vrienden gemaakt, als in SoT. Een mooie community in een game die steeds beter wordt.

    Enne... Inderdaad vissen.

     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2019
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Sea of Thieves-update voegt nieuwe verhaallijn en competitieve modus toe. Vanaf 30 april gratis beschikbaar.


     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Inmiddels kijk ik toch wel uit naar 30 april. Lijkt een zeer complete update te gaan worden :thumbs:



    []
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2019
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Na een jaar is SoT misschien wel de game die het in het begin al had moeten zijn. In ieder geval is het in deze vorm een mooie exclusief op de Xbox geworden :thumbs:

     
  6. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Inderdaad. Erg jammer dat de meesten hier vlak na release zijn afgehaakt. Speel het spel nog wekelijks. Heb nog maar 2 tall tales kunnen spelen, maar echt een goede toevoeging, net als de Hunters Call. Arena heb ik nog niet gespeeld, hoe is die modus?
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik weet niet of je Arena inmiddels al hebt gespeeld, maar zelf ben ik meer van de Adventure mode. Juist het onvoorspelbare van deze game trekt mij aan. Friend or Foe ;) Bij de Arena is het doel voor iedereen direct duidelijk, des al niet te min prima uitgewerkt en een leuke toevoeging voor de kortere speelsessies, maar voor mij persoonlijk dus iets minder dan het origineel.
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Nieuwe maand, nieuwe content update:

     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Weer een nieuwe maand... Je kan nu niet alleen je tijd kwijt in SoT, maar ook je geld :)

     
  11. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Typisch een game waar ze maar blijven updaten. Heerlijk relaxed spel met mooie sfeer. Speel het helaas te weinig.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Speciaal voor de vele Sea of Thieves liefhebbers hier. De maandelijkse content update. Fort of the Damned lijkt best pittig te gaan worden.

     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Nol vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Nol vindt dit leuk.
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Weer voor alle SoT liefhebbers op XBW. Nieuwe maand, nieuwe content :thumbs:

     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    December alweer... Ook voor alle SoT liefhebbers op XBW, dus ook weer tijd voor nieuwe content en ingame kerstupdates :)



    Vandaag is de Calender of Giving van start gegaan. Een soort adventskalender, met iedere dag een nieuwe ingame bonus. Kalender loopt tot de 24e.

    https://www.seaofthieves.com/calendar-of-giving
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2019
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ook in 2020 is voor alle fans van SoT... En dat zijn er hier een hoop. Een mooie contentupdate beschikbaar. Veel plezier :)

     
    Jorrie en B Tender vinden dit leuk.
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ook in februari weer nieuwe content... En met de Chest of Rage ook weer een stuk nieuwe gameplay. See you at sea... :thumbs:

     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Zo te zien ligt er diep onder water ook nog veel moois verscholen. 11 maart... Heart of Fire. Ik heb er nu al zin in :)

     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik had al diverse pm'tjes gekregen, maar hier is dan toch... De content update van maart. Deze maand maar liefst twee nieuwe wapens, die waarschijnlijk weer aardig wat invloed gaan hebben op de gameplay en als kers op de taart een nieuwe Tall Tale.

     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2020

Deel Deze Pagina