1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Probleem daarbij is wel dat de standaard 'afstelling' van HDR vaak 'all over the place is'. Merk ik ook op mijn C9. Je moet je tv laten kaliberern om dat correct te krijgen.
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb mijn C7 niet gekalibreerd (vind ik echt onzin voor iets waar je geen professioneel werk op creëert) maar 1 avond naar smaak ingesteld. Doe daarbij per game (1ste keer opstarten) even dat schaduw vs. highlight dingetje 1 klikje naar links of naar rechts, en vind verder alles er prachtig uit zien. Dat het beeld all over the place is merk ik eigenlijk niks van.
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Top jongens!
    Ik ben eruit.

    4k OLED!
     
    Jimmy J. en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ivm lichtinval was OLED nog geen optie. Ook hield de prijs mij enigszins tegen. Vind de backlighting bij mijn Sony best wel heftig, des te meer reden om wel voor OLED te gaan. Synchronisatie met mijn Sony Soundbar is wel om te janken. Moet te vaak zelf ingrijpen. Verder is hij wel lekker snel en ziet het beeld er uitstekend uit.

    Volgende tv (laat nog wel even op zich wachten) wordt waarschijnlijk Panasonic of LG.
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Goed punt. Hier is LG wel ver in inderdaad. Die nieuwe C9 ondersteund ook 120HZ 4K beeld over HDMI dacht ik. Dat doen andere nog inderdaad niet. Iets om rekening mee te houden met de nieuwe generatie consoles. Ook is de ARC communicatie met mijn soundbar (niet-LG) ook top. Hoef er nooit meer aan te zitten (aan/uit, volume, DD5.1, alles werkt via de TV). Alleen Call of Duty verneukt die smoothness omdat dat spel zo tering harde audio heeft haha.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Laatst bewerkt: 23 nov 2019
    B Tender vindt dit leuk.
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bidle en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Bidle vindt dit leuk.
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Slecht.

    Wat is de laatste goede, complete, Codemasters game? TOCA 2 uit 2004? Codemasters verslaat tegenwoordig EA / Activision / Ubisoft als het gaat om lui geld verdienen.

    Dit is een developer die na het goede Dirt Rally (wat alleen een degelijk online-systeem miste) met VR en volwassen handling een compleet debiele Dirt Rally 2 uitbracht zonder Force Feedback en zonder VR.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Toca 2 was inderdaad wel één van de beste Codemasters games..

    We gaan het meemaken.
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Gewoon allemaal overstappen naar iRacing

    :rolleyes:
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik wil een nieuwe Xbox-controller kopen, en momenteel zijn ze redelijk in de aanbieding bij Amazon DE...

    Welke van deze opties is beter om mee te gamen op de xbox, weten jullie dat?


    https://www.amazon.de/dp/B01N468FYS

    https://www.amazon.de/dp/B01L7PQBL8

    De eerste optie komt met zo'n lekker lange kabel lijkt het, en ze lijken allebei aan de achterkant van de controller zo'n rubberen bubbeltjes-grip te hebben.. De eerste optie werkt als je wilt ook gewoon draadloos toch, met batterijen?
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Er was ook een jaar dat Spa van rood/witte kerbs naar geel/rode ging (wat, wat mij betreft, de look and feel van het circuit behoorlijk veranderde). Behalve in Codemasters F1 game. Dat was teveel aanpassen op het copy/paste werk van het jaar ervoor. Maar dit jaar was het schijnbaar nieuws dat ze de pit-uitgang van Paul Ricard in orde hadden. Wow. So much effort.

    @B Tender of je met kabel of zonder wil gamen is aan jou, maar dat met bubbeltjes vind ik erg fijn. Die controllers zijn sinds de Xbox One X geleverd en hebben iets meer grip.
     
    Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zo'n rubberen achterkant houdt wel lekker vast tijdens het gamen. Ik heb ook twee stuks van dat soort controllers liggen. Echter, ik kan mij niet herinneren dat ze dat ook toe zijn gaan passen op de standaard zwarte controller. Even goed uitzoeken of dat klopt. Het eerste plaatje van de controller met kabel klopt namelijk ook niet, dat is de uitvoering van de controller zoals die bij launch van de Xbox One uit kwam (met die glanzende bovenkant, dat heb je sinds de launch van de Xbox One S niet meer).
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Ik dacht dat die nieuwe controllers wel gewoon een plastic achterkant hebben maar dan met van die bubbeltjes. Niet 100% zeker hoor.
    de eerste versie heeft ook geen 3.5mm jack ingang (met het glanzende bovenkantje)

    de eerste link heeft verschillende modelen bij de fotos, oude en nieuwe variant. let dus een beetje op welke het is.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    Stukje nostalgie :)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Iets zegt me dat die f40 ook niet helemaal standaard meer is. Een aantal racers was volgens mij ook lid van een geheimzinnig genootschap dat op de Japanse snelwegen raceten met 400 km/u. Hoop dat ik daar nog een linkje van kan vinden.
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149

     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2019
    Bobst27 en Rossi46 vinden dit leuk.
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Misschien leuk om ergens tussen de feestdagen een Rally Cross event te organiseren. Gebruiken deze mode eigen veel te weinig! Laat even weten of je interesse hebt dan ga ik even nadenken over een opzet.

    Kunnen ook eventueel uitwijken naar reguliere (korte) circuits met een mooie laag sneeuw.
     
    Rossi46 en GoldPwnageNL vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina