1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Iemand enig idee waar het sektelid bij een ruïne ten noorden van Thera is? Aanwijzing zegt dat zijn schip gezonken is ten noorden van dat vulkanische eiland. Lig nu aangemeerd voor de kust, me een ongeluk gezocht, maar ik kan hem niet vinden.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Die zit midden op zee. Het is geen cultist maar een hint naar een cultist, je moet ff duiken naar de schatten daar. Heb je t vraagtekentje al ontdekt waar daar noord van t eiland ligt? Hoe heet ie? Dan weet je of je de juiste hebt ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Daar zit ook een quest met een lange titel. Toch maar even duiken dan. Ben in de buurt. In het Nederlands was het iets met dommoren in de titel.
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Assassins Creed in het Nederlands :'-(
     
    Jorrie en Yi-Long vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik weet het, maar ik stoor me er minder aan dan je denkt.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Dat gevecht met Medusa is een dikke pass voorlopig. Wordt er echt gek van. :mad:
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Ja die is wel ff tering lastig.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    3/4 artifacten. :'-(
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Season pass nu €24 in de PSN Store
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]

    10 sep.
    More than 300 stations,, twice longer than in Origins.
    You can travel the whole Greece country
    You can play as any "skin character" (Kassandra, Alexios, Darius, Herodote, Barnabas....)
    Quizz are added on every tour to see if you truly understood that crucial period of time.
    It's FREE for those having already the game, 20 dollars for those who don't have the game.
     
    Yellow 13 en Tyrant vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Jezus dit is echt een soort "kitchen sink" van een game aan het worden he. :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Westland1945

    Westland1945 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enige idee of Assassin's Creed III remastered op de een of andere manier gratis is behalve dan voor mensen die een season pass hebben? AC3 is één van mijn favo van de serie, maar om nou nog is 20-30 euro neer te leggen vind ik het niet waard, heb al de Join or Die edition voor de 360 en de pc versie. Heb de One X dus leek me leuk om nog is dit avontuur op te pakken.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2019
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Zo... Vanavond maar eens een beginnetje maken met deze game. Ik vond h'm bij de release net teveel op Orgins zitten, maar nu wel weer zin. GoldEdition voor een leuk prijsje kunnen kopen, helpt natuurlijk ook mee :)
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nice, have fun! Dacht ook dat hij te veel op Origins leek, en dat doet hij in veel opzichten ook wel, maar in alles is Odyssey beter, groter, uitgebreider en imo leuker. Heb de main game een tijdje geleden op bijna 100% uitgespeeld, binnenkort de dlc maar eens kopen.

    Weet iemand dat als je de Season Pass koopt of je dan alles hebt wat betreft de story dlc's?
     
    Nol en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Als ik onderstaande promovideo mag geloven, dan doe je met de seasonpass overal aan mee.

     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ja, alles zit erin. Ook de remaster van AC3.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Sowieso t.o.v. Origins een goede game. Sommige quests zijn zelfs nog beter dan Witcher III quests. Sommige, lang niet allemaal. En vooral het gesprek met Socrates over het doden van mensen t.o.v. de hoeveelheid levens die verloren kunnen gaan of gered kunnen worden door het omleggen van mensen is een hoogstandje van de game. Er zitten genoeg geweldige momenten in de game en een stuk minder willekeurig dan in Origins. De quest Leeftijd is slechts een getal is echt geniaal, helemaal de uitkomst ervan. Genieten vergeleken bij Origins. 9/10. _O_
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Sokrates was sowieso tof :) Maar er zaten meer vette characters in.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb deze game nu helemaal uitgespeeld. Alles op 100% gehaald. Elk missie, side-missie, elk vraagtekentje, elk stukje land, zelfs alle achievements; alles maar dan ook echt alles ontdekt van zowel de basegame als beide DLC's. Nog nooit gedaan bij een game :) Heb er in totaal wel langer dan een jaar over gedaan maar wat een geweldig spel was dit zeg. Natuurlijk konden er wel dingen beter. De eerste DLC, Legacy of the First Blade, was niet zo goed als de basegame zelf (wel gewoon goed mee vermaakt) en bij veel storylines, zeker in de Atlantis DLC had ik het gevoel dat ze er meer uit hadden kunnen halen. Dacht toch wel vaak van 'is dit het?'. Hele vette concepten die dan uiteindelijk wat onvolmaakt aanvoelden ofzo.

    Maarrrrrr... overall was dit echt een fantastische game! Heb het in een jaar tijd 160 uur gespeeld. Echt genoten van de Griekse wereld met al haar vette verhalen, karakters, gevarieerde landschappen (vooral Kreta vond ik echt mega vet).
    The Fate of Atlantis was echt orgasmewekkend mooi. Zelden zo'n mooi vormgegeven wereld gezien als Elysium. Ook de onderwereld was vet gedaan, een creepy sfeer en Hades was een tof character. Atlantis was ook echt genieten. Klassieke architectuur gecombineerd met een soort van futuristische stijl. Echt geweldig mooi. Ga de Griekse wereld wel missen.. ofzo (:

    Ook geweldig hoeveel vette wapens en armor sets er in de game zitten.
    Kan niet wachten tot de volgende AC! Hopelijk komt die dit najaar nog.

    Nog wat screens die ik tijdens de game gemaakt heb:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Nol, NLegendkiller, Tim en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Hoe heb je Medusa verslagen? Dat killde de game voor mij al sinds afgelopen oktober of zoiets. Die andere gevechten waren makkelijk, maar Medusa is wel zo'n bitch. :'-(

    Respect voor de volledigheid van wat je gehaald hebt. _O_
     
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina