1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er zijn games waar dat niet het geval is, maar weet niet uit mijn hoofd welke.

    Wat ik trouwens wel jammer vind is dat ontwikkelaars zelden of nooit een upgrade mogelijkheid aanbieden van een standaard editie naar een ultieme of speciale editie van hun games. Dat zou toch meer klanten moeten kunnen trekken of niet, helemaal wanneer deze upgrades samen met de andere versie gewoon in de aanbieding zijn?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dit is zo goed als de standaard op Steam, dus het zijn niet de ontwikkelaars waardoor dit niet gebeurt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik vermoed dat het vaak bij de basis versie blijft. Uiteindelijk verdient een publisher minder aan een gamepass licentie. Dan wil men toch graag dat jij als gamer de individuele licentie koopt en een DLC/expansion is daar een prima excuus voor. Commercieel het meest interessant voor die partijen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dit kan toch gewoon in de vorm van DLC of season pass achteraf aanschaffen?
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    “In 2020 we will enable gamers to stream from the cloud Xbox games that they already own or will purchase,” writes Choundry. “We will also add game streaming from the cloud to Xbox Game Pass. Gamers will be free to discover, choose, and play their favorite games anywhere and everywhere.

    Coundry and Microsoft didn’t provide many details beyond that. I’ve asked Microsoft to clarify if it is adding streaming at no additional charge to buying a game and subscribing to Game Pass.

    In response, it provided me the following statement from an Xbox spokesperson:”

    “All we can say for now is: We want to offer choice in how players stream games from the cloud. We’ll have more details to share at a later date.”
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2019
    Rossi46 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Leuk dat My Friend Pedro straks in de Game Pass komt. Nieuwe Streets of Rage ook.

    Witcher 3 is een grote aanwinst, maar velen hier zullen die game al hebben.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    3 maanden maar even gekocht voor 1 euro, TOW gelijk maar downloaden, ben benieuwd!
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Game pass is eigenlijk de system seller voor Xbox geworden, beter volgt Sony ook. Mensen die weinig tijd hebben zou ik altijd een Xbox aanraden nu.

    PS Now is wel wat beter geworden volgens mij, maar niet direct op launch first party titels..
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar de standaard prijs van now gaat wel omlaag en best redelijk ook. Dat heb ik dan bij Xbox nog niet gezien, ook al krijg je daar nu 3 maanden voor 1 euro. In ieder geval denk ik dat beide ontwikkelaars mooie dingen bieden met hun abo systemen. De keuze zal misschien iets meer naar Xbox kunnen vallen, zeker omdat die met Xbox Pass nu ook de PC erbij hebben. Je hoopt dat Sony volgt? Ik denk dat ze wel moeten, maar we zullen het zien de komende maanden. Eerst de BF deals maar even afwachten, die van Sony komen geloof ik over iets meer dan een week. :)
     
  10. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik zag dat Rage 2 ook is toegevoegd. Vanavond maar eens uitproberen, op het moment van release toen niet gekocht, vanwege andere games die ook uitkwamen en de kritieken.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Er staat op de home page 1 eu voor 3 maanden, maar wanneer ik erop klik en het wil kopen verandert het bedrag naar 9.99. Hebben jullie hier ook last van
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nope, heb het gewoon voor 1 euro weten te kopen. Moet wel zeggen dat ik het op de PC heb gekocht.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Grote kans dat dit alleen voor nieuwe leden is dus als jij eerder Game Pass hebt gehad dat het niet werkt
     
    Yellow 13 en Suleyman vinden dit leuk.
  14. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja dat zou het verklaren. Tnx
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk hetzelfde omdat ik in het begin ook GP heb gehad en na die UGP de aanbieding niet kon verzilveren. Heb mijn huidige GP tijdje geleden stopgezet vanwege backlog bestaande games, dus met eventuele vernieuwing kan ik de aanbieding denk ik ook niet meer meepakken.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb deze game sinds gisteren ook in bezit, waanzinnig gave ervaring! _O_
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De creatieve stand is wel tof, alleen kun je daar geen Achievements en dergelijke vrijspelen. Wel kan je dan echt vrijuit bouwen wat je wil en hoef je niet op zoek naar grondstoffen. Nachten zijn echt doodeng onder water en grafisch is de game absoluut niet verkeerd. Alleen de besturing en de laadtijden en menu's hadden van mij wel anders gemogen. Daar is niet vreselijk veel aan gedaan. Heb de game al een tijd niet meer gespeeld, mede door de zaken die ik noemde. Het haalt voor mij enorm het plezier onderuit. Echter: Als je daar doorheen prikt, dan is deze game met enige afstand een goed kerstcadeau. Je kan er heel veel uren in kwijt. Al met al denk ik toch een 7.5/10 zeker wel. Vooral de replay is waar de game echt op scoort. :)
     
    Zumpelvelder en Rossi46 vinden dit leuk.
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Speel de game gewoon volgens de standaard survivalmode. Eerste anderhalf uur had ik wel zoiets van, dit is behoorlijk overweldigend en waar moet ik godsnaam beginnen met het zoeken naar al die grondstoffen. Maar opeens heb je het best snel door waar en hoe je spullen kunt vinden en dan schiet je werkelijk vooruit qua mogelijkheden.

    Nu binnen 3,5uur al redelijk wat gereedschappen, uitrusting en voertuigen tot mijn beschikking, en dan gaat er echt een wereld voor je open! :cool:

    Performance van de game vind ik verder uitstekend op mijn PC. Laadtijden ervaar ik zelf niet echt, game staat geinstalleerd op een NVMe-SSD en zit zo ingame. Vanuit daar nog geen verdere loadingscreens gezien.
    Wel is er soms behoorlijk wat 'pop-in' te zien als je snel de diepte induikt bij grote uitgestrekte gebieden. De framerate kan dan ook soms even wat inkakken maar is nooit echt storend of van invloed op de gameplay. Waarschijnlijk dat hier dan even niet snel genoeg de data ingeladen kan worden?

    Maar al met al vind ik het een prachtig ogende game (hoogste settings, ultrawide en een FOV van 80 met de filter 'film' eroverheen) die voor heel veel immersie zorgt. Was eerst bang dat deze game een te hoog sience-fiction gehalte zou hebben met ongeloofwaardige aliens, maar eigenlijk oogt het juist heel natuurlijk en voelt het gewoon geloofwaardig aan. De game zuigt mij in ieder geval helemaal op. Mede ook dankzij het geluid, heel vet allemaal!

    Het besturen van de game ervaar ik zelf als fijn, vrij minimalistisch controls maar ze doen wat ze moeten doen tot dusverre. De 'learning-curve' is in ieder geval niet echt hoog, en dat is wel eens anders bij 'sandbox' of survival games.

    De menu's hadden inderdaad wel iets anders gemogen, erg veel pull-down regels en tabbladen wat het wel onoverzichtelijk kan maken. Heb soms ook hele stukken tekst die haast onleesbaar zijn vanwege menustructuren op de achtergrond. Teveel wit-op-wit ook. Wanneer ik dan niet snel genoeg vind wat ik zoek denk ik al snel, fok it, ga wel weer op avontuur uit.

    Het gaafste vind ik echter de constante spanning die de game weet te creëren. Vind ik de weg nog terug uit deze grot en heb ik nog wel voldoende zuurstof en proviand over voor deze trip. En dan heb ik het nog niet eens over de schrikmomenten wanneer een of ander 'monster' opeens voor je neus opduikt, geweldig, helemaal tijdens de nachten! Eerst keer duiken in het donker zonder echt de 'gear' hiervoor te hebben liet ik ook nog mijn 'flare' vallen, zinkt dat ding naar een diepte waar ik haast niet meer bij kon komen. :lol:
     
  19. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32

    Vreemd. Gisteren heb ik voor 1 euro de gamepas kunnen halen
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omdat je waarschijnlijk niet eerder lid bent geweest. Ik kan het in elk geval niet meer via Xbox Live zelf.
     

Deel Deze Pagina