1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer de X straks weer terug is dan hoef ik alleen maar even in te loggen als mijn sharing buddy en zijn account als "my home Xbox" in te stellen en hij hoeft niets te doen tenzij ik een gloednieuwe X heb toch?
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Klopt.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Beste mensen,

    Anno 2019 loopt het Home-menu/Dashboard van mijn Xbox One S nog altijd niet echt soepel. Nog altijd ervaar ik last van lag/haperingen zodra ik na het opstarten van het systeem wil bladeren tussen de verschillende tabbladen (Home, Game Pass, Mixer, Community, Store) door middel van de RB/LB buttons. Herkennen meer van jullie dit probleem/issue :p? Zoja, is dit op te lossen en hoe?

    Als ik het vergelijk met de PS4, dan loopt het dashboard van de PS4 direct soepel na het opstarten. Beetje jammer...
     
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Nee. Xbox Dashboard is gewoon dikke stront door een trechter. Zelfs op een One X.

    Opstarten, dashboard, en het aller ergste, de store. Allemaal stront.
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ja ik dacht, ik vraag het maar even voor de zekerheid. Maar ik ben in ieder geval niet de enigste zo te horen, op Reddit ook een en al gezeik als het gaat om het dashboard.

    Gears of War 3 speel ik nu ook op de One en daar valt ook genoeg op te zeiken. Geregeld witte lijnen of witte punten op muren, deuren en in de grond. Beetje jammer zo. Hopelijk in Gears 4 gefixed (moet ik namelijk nog spelen), want de ultimate edition had ook al last van pop ups...
     
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik heb het nog even getest, ik heb een slim van een jaar oud maar hier swipe ik gewoon soepel tussen alle bladen door.

    Misschien komt het door een externe HD? Die heb ik namelijk niet aangesloten.
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb wel een externe HD aangesloten en het dashboard werkt prima. Alleen na opstarten moet je even 5 seconden wachten totdat alles werkt, daarna is alles snel en soepel.
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Nee ik heb nooit een externe HDD erop aangesloten. Maar het is inderdaad na het opstarten en even later loop ik er soepeltjes doorheen geloof ik. Dat moet ik eens paar x gaan testen. Maar alsnog, anno 2019... je start een console op.... je wilt naar store 'tabben'... en dan ergens bij mixer gaat ie hokken. Ik vind het niet kunnen, zeker gezien Sony het ook gewoon kan met haar Playstation. Dat werkt echt soepel.
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  10. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Goedemiddag allen,

    Heb het lumineuze idee opgevat om mezelf een Xbox one X cadeau te gaan doen, weet iemand of er toevallig bundles komen met COD: Modern warfare?
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gezien Sony de marketingpartner van CoD is verwacht ik geen officiële bundels (anders waren die nu ook al wel te preorderen) Geen idee of een Gamemania ofzo zelf een bundel zal aanbieden
     
  12. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Kan ik een ban krijgen als ik die gratis video en tv apps op me XBOX ONE gebruik want die staan gewoon in de store, en waarom zou ik dan nog Ziggo tv en Netflix gebruiken, en waarom hoor je daar niks in het nieuws over ??? want Sony die moet er wat van zeggen of zelf ergens mee komen toch ???
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    *aan het twijfelen of ik er serieus op in moet gaan *
     
    ageQned en B Tender vinden dit leuk.
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ze bannen je binnen 24 uur als je die apps gebruikt. Sony houd je in de gaten die heeft spyware op je Xbox gezet.
     
  15. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
    Een meerderheid van de PS4 gamers heeft helemaal niks met de games Sony zelf, dus die zouden dus een stuk goedkoper uitkomen als ze voor een Xbox zouden gaan, en dan hoeven ze ook niet meer voor Vox sport te betalen enzo. en geloof me ik ken dat soort mensen die zijn nooit verder gekomen dan Fifa of Cod en verder ook alleen maar bezig met Ajax, dus ook altijd even weer leuk als Ajax verliest haha.
     
  16. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoi,

    Even een vraagje / advies betreffende een "blast from the past"
    Gisteren een aantal games voor 5 euro op de kop getikt met o.a. X360 games Blue Dragon en Lost Odyssey.
    Dus ik dacht nice! ik gooi die X360 weer eens aan.. Blue Dragon is 1 van mijn favo's en Lost Odyssey nooit helemaal afgemaakt.
    Maar aangezien ik die X360 al bijna 5 jaar niet aangezet had vroeg hij naar mijn beveiliging, dat ging naar een mailadres wat ik niet meer in gebruik heb (destijds gehackt).
    Dus ik dacht weet je wat, ik ben toch van plan weer een XBOX te gaan nemen als de next gen zover is dus ik start even opnieuw en maak een nieuw account en koppel deze aan een nieuw mailadres.

    Maar wat is daarin nu handing? complete reset doen zodat ik weer vanaf 0 kan starten?
    Moet ik dan ook XBOX Live nemen om dit te bewerkstelligen?

    Ik hoor het graag, bedankt alvast.
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Als je een complete reset doet, bedenk dan wel dat je geen toegang meer hebt tot je games die gekoppeld zijn aan je account. Aangezien je dat account niet meer kunt benaderen zul je in die zin ook weer op nul starten. Als dat geen probleem is zou ik persoonlijk voor een complete reset gaan zodat je het als nieuw startpunt kunt gebruiken.

    Je vraag m.b.t. Xbox Live is eigenlijk tweeledig. Als je met Xbox Live puur internet bedoelt dan is dit geen vereiste voor singleplayergames als Blue Dragon en Lost Odyssey, zo ook niet om een reset te doen of een nieuw account aan te maken. Bedoel je Xbox Live als abonnement dan is het 'standaard' abonnement gewoon gratis, denk aan het aanmaken van een vriendenlijst of delen van Achievement. Als je echter multiplayergames wil gaan spelen dan heb je Xbox Live Gold nodig en dit is wel betaalt.
     
    ViKtor_VauGhn vindt dit leuk.
  18. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor je reactie, erg helder omschreven! denk dat ik dan toch voor een reset ga. Het is meer bedoelt als een "nieuw" startpunt. Zodra ik die reset gedaan heb dan kan ik gewoon een nieuwe accountnaam aanmaken en die koppelen aan een mailadres toch? En die kan ik dan ook weer gebruiken/overnemen naar de next gen?
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Klopt.
     
    ViKtor_VauGhn vindt dit leuk.
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Wat Jorrie zegt. Bij de overgang van de Xbox 360 naar de Xbox One (en straks naar de Xbox Series X) is het ook simpelweg een aantal stappen volgen (zoals je gebruikersnaam/e-mail en wachtwoord invullen) en dan haalt hij alle gegevens weer binnen. Daar is dan uiteraard wel internet voor nodig.
     
    ViKtor_VauGhn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina