1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha serieus?
    ik had gewoon happy ending met Ciri in de inn, hoe heb ik dat geflikt dan?
     
  2. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Iemand al begonnen aan de serie op Netflix?
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nee niemand, Netflix snapt er ook niks van.
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Switch versie gehaald voor 44 euro nu nog de tijd vinden om het te spelen.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    WOW heeft Switch ook al Netflix????

    EDIT: Serie staat op Netflix hoor. Acht afleveringen.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja alleen bij mij

    Ja sorry wist niet, omdat het nu over de netflix serie gaat dat we het niet meer over de game mogen hebben lol.

    Maar hou me voortaan stil ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2019
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Wilde ik net zeggen. Dit is Netflix only party hier nog. ;)

    Van het weekend maar eens kijken. Ben wel erg benieuwd. En anders schaf ik de game maar aan. Zag dat ie weer flink was afgeprijsd op Steam.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb sinds kort een PC, maar denk dat ik het voor de Xbox laat. Of is de PC versie veel mooier?

    Vandaag ook begonnen aan de serie en vind het eigenlijk wel leuk!! Wellicht ook omdat ik al een deel van dit spel gespeeld heb.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    PC versie is, mits je de hardware hebt, nagenoeg altijd beter. Ook voor deze titel. Vooral laadtijden vermoed ik een stuk beter te zijn. Dat gezegd hebbende, de game is alsnog een pareltje op de X imo. Heb de game een tweede keer uitgespeeld toen ik de Xbox one X had en dat was zeker een genot voor het oog.
     
    Zifnap, Yellow 13 en Bidle vinden dit leuk.
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thanks, zag net dat hij slechts 14,95 is. Kortom heb hem maar gekocht. :thumbs:
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Speelt ook heerlijk smooth op de Xbox One X. Overigens lijkt me deze game een gevalletje Skyrim Special Edition. Die is op de consoles bijna net zo goed als op de PC, zeker qua laadtijden. Prima aankoop, zeker als je de GOTY hebt gekocht. :)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Net de eerste aflevering gekeken en ik vond hem goed, maar ik heb ook wat kritische noten. Wat mij opviel is het moordende tempo waarmee het verhaal wordt verteld, waardoor detail en gewicht uit de boeken verloren gaat. In de eerste aflevering wordt "even" de val van Cintra en tegelijkertijd het korte verhaal "The butcher of Blaviken" uit de doeken gedaan. In het gedeelte over Geralt zien we hoe hij aan deze titel komt, nadat hij door een tovenaar wordt ingehuurd om een huurling te doden die ook een mutant blijkt te zijn.

    Enfin, door dit hoge tempo vraag ik mij af of sommige zaken wel duidelijk zijn voor een leek. Neemt niet weg dat de sfeer van de boeken/spellen erg goed is neergezet, met een vleugje extra humor. De gevechten zijn trouwens ook erg goed gedaan. Lekker bloederig en grof. Geralt vecht precies zoals je zou verwachten. Score aflevering 1: 7,5. Hoop dat de rest van de serie dit niveau minimaal kan handhaven.
     
    Cyndris, Bidle, ageQned en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi om te horen dat het filmpje van van de week, dat gevecht wat Recka postte, niet helemaal klopte met wat je werkelijk te zien krijgt. In dat geval mis ik dan ook Red Band Trailers. Op basis van jou verhaal had een Red Band Trailer wel meer werkelijkheid van de serie kunnen laten zien. Eerst maar eens The Mandalorian afwachten en dan deze kijken als die afgerond is.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee :lol:
     
    Alexknl en Jorrie vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik weet niet welk filmpje jij bedoelt. Kan het niet vinden. Episode 2 vond ik minder dan de eerste, helaas. Op zich oké gedaan, maar ik vind dat het gejongleer tussen de verschillende verhaallijnen de kwaliteit geen goed doet. Voordat een opmerking of situatie is bezonken, vliegt de kijker alweer naar de volgende groep. Geralt's verhaallijn ("duivel in het maisveld") ging wel. Origin story van Yennefer vond ik wel interessant. En Dandelion is gepast irritant en steekt lekker af tegen Geralt. Jammer dat zoveel van het verhaal in deze acht afleveringen moet worden gepropt. Deze serie is 100% erbij gebaat als er meer tijd wordt genomen voor expositie. Het voelt me nu iets teveel aan als een "greatest hits" compilatie. Score: 7

    EDIT: Het is natuurlijk wel zo dat het bronmateriaal ook de kwaliteit op het scherm beïnvloedt, dus kwaliteit gaat zeker twee kanten op. In de boeken vond ik "Butcher of Blaviken" persoonlijk ook beter dan "Devil in the Cornfield". Anyway, ik ga de rest van de serie eerst afkijken en laat jullie daarna wel weten wat ik ervan vond.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2019
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Jo we hebben een Netflix topic
     
    Zifnap, Zeepsop, Fiasco en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik kan gewoon niet in deze game komen hoor.

    Ik vind de besturing gewoon niet lekker aanvoelen, de camera staat net wat te ver weg, de manier hoe de tekst boven mensen staat bevalt me niet. De algehele HUD is rommelig, het voelt gewoon niet fijn aan.

    Erg zonde, want de game zelf lijkt me in essentie tof, maar het hele 'hoe het speelt' verpest het voor me.

    En dan die verrekte laadtijden als je een enemy ff niet hebt gehaald...... En dat helemaal overnieuw beginnen steeds.
     
  18. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Nooit problemen gehad met de besturing en de camera... Enkel de laadtijden geef ik je gelijk in :). Voor de rest wel mijn 1 van mij favoriete games ooit
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De HUD kun je best wel goed naar wens zelf instellen, ikzelf speelde de game altijd met bijna alles uit. Enkel het broodnodige in beeld, en als er geen actie is gewoon een zo goed als HUD-vrij scherm, iets wat veel meer games eens zouden moeten overwegen want een HUD verbreekt altijd zo de immersie vind ik.

    Wat betreft de controls, is het niet gewoon een kwestie van wennen?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Misschien is het wel een kwestie van wennen idd, ik wil deze game gewoon leuk vinden :+ Elke keer gooi ik de game eraf, ben dan ineens toch weer geïnteresseerd, installeer hem weer.... Gooi hem er weer af.... :+

    Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe ik deze game nou moet spelen, ik zie mensen die er honderden uren in hebben zitten.
     

Deel Deze Pagina