1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wat voegt de mod dan toe? En ik maar denken dat dit nieuw is! :lol:
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Geen flauw idee.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ziet er wel cool uit imo. Misschien dat de MOD verbeteringen toevoegt, op technisch vlak??? ;)
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ben benieuwd hoeveel de game nog verbeterd word door Rockstar voordat ie op Steam word uitgebracht.
    Tot dusverre is het toch nog wel een zooitje op de PC qua performance als ik de reacties mag geloven.

    Maar als ik deze beelden dan zie, ondanks dat ik het met zwarte balken links en rechts moet doen want 16: 9, kan ik toch echt niet wachten om mijzelf in deze game te storten. <3
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Have fun! Ik kan maar een advies geven: neem je tijd. Doe ook veel van de verzameldingen tussendoor. Ik had namelijk graag gewild dat het spel nog langer had geduurd, maar na het verhaal-einde heb ik alleen nog maar 30 uur aan verzamelen over en puur dat is gewoon niet leuk. En replay value is er imo niet of nauwelijks. Ondanks de open wereld is het verhaal heel rechtlijnig. Ik heb de hoop op SP DLC ook nog niet helemaal verloren, al is die hoop wel ijdel inmiddels.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    LAG / LATENCY onderzoeken! :)

    Veel latency door de animaties is de conclusie, die in principe altijd prioriteit krijgen. Een betere framerate helpt in dat geval dus helemaal niet zoveel, ondanks men dit eerder dacht. Veel Rockstar games werken op dezelfde wijze: het gaat allemaal om de animaties en een consistentie ervaring. Dit verklaart het gevoel waarom de besturing zo "sloom" aanvoelt voor sommigen.

    Dit wordt een topper op de Google Stadia. ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2019
    Rossi46 en RemcoM vinden dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    RemcoM en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn Steam bibliotheek. :rolleyes:
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Toch maar even het sfeervolle winterwonderland van RDO ingedoken. Kan ik gelijk eens kijken of ik wat kan moonshine :)



     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Elke keer ik beelden zie dan denk ik: Damn, ik moet toch de online mode nog eens terug proberen. Ik had em even gespeeld toen het net online ging maar toen was er niet veel te doen.
    Kan iemand me vertellen of het nu echt wel de moeite is? :p
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Tja, lastig... Ik zou het gewoon nog eens proberen. Zeker met die sneeuw is het echt wel sfeervol, alhoewel je soms blij bent als je ergens binnen staat met al dat gesuis van die sneeuwstormen. Zicht is hierdoor vaak ook erg beperkt.

    Sommige zaken zijn nog wel hinderlijk en hadden een jaar na de release echt opgelost moeten zijn.
    Aantal disconnects is echt irritant, moet zeggen dat ik daar normaal eigenlijk geen last van heb en een game mag er ook weleens uitklappen, maar zo slecht als Rockstar het voor elkaar heeft heb ik in eigenlijk nog niet eerder meegemaakt. Misschien in het begin van Delta Force, maar dat is inmiddels wel heel lang geleden.

    Bepaalde taken vervullen als bountyhunter, trader of collector spreekt mij wel aan, maar is soms wel omslachtig uitgewerkt. Al met al is er best aardig wat te doen, maar uiteindelijk heb je toch het gevoel dat er meer uit te halen is.

     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2019
    Sandman069 vindt dit leuk.
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Het moment is dan eindelijk gekomen... Speel sinds gisteren Red Dead Redemption 2 op de PC en ik ben op zijn zachtst gezegd onder de indruk na de eerste 5 uurtjes spelen.

    Al ging er wel iets van 1,5uur tweaken aan vooraf om de juiste mix tussen grafische pracht en performance te krijgen.
    Maar ben tevreden hoe de game nu oogt en draait, zo indrukwekkend al die weerseffecten en belichting! Genieten dit <3
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  13. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik heb nog een hele kluif aan de Campaign.
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zit nu 30u in deze game en de statistieken geven aan dat ik 30% voltooid zou hebben, al voelt dat bij lange na nog niet zo aan...

    Maar wat een ongelooflijke mooie game is dit. By far de meest indrukwekkende speelwereld waar ik ooit in heb mogen spelen. De grafische pracht, de sfeer, de hoeveelheid details, echt ongekend! Heb niet eens de missies nodig om hier helemaal in mijn element te zijn. Beetje rond reizen op mijn paard, wat jagen op wild, tentje opzetten, geniaal. :D (vind de story trouwens ook erg sterk tot nu toe, waant je geregeld in een goede Western film)

    Voor de rest enkel aan het genieten van de prachtige vergezichten en alle details opslokken van dichtbij via de fotomodus.

    Om de beleving compleet te maken geurkaars erbij gekocht die knettert en ruikt als een kampvuur, plus een lekker donker biertje in de avonduren.. <3
    Mis alleen nog een goed stuk gerookt vlees en een fles rum. Next-level game ervaring dit! _O_
     
    RemcoM, Reckuuza, WorkingTitle en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moet nog beginnen aan de game, maar ja, Witcher III. :rolleyes:
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Deze game is echt buiten categorie!

    ..zit nu 45u in het spel en ben net op mijn gemak aan "Chapter 3" begonnen. Maar de game word alleen maar mooier, beter en meeslepender. Switch nu ook bijna tijdens elke shoot-out wel even over naar Photomode, ongelooflijk hoe deze game dan tot leven komt. Alles is werkelijk tot in de puntjes uitgewerkt en ik zou geen enkele game kunnen opnoemen die ook maar een beetje in de buurt komt van deze kwaliteit. Wat een meesterwerk! _O__O_

    Het realisme en de authenciteit in deze game is echt next-gen <3 (als dit toch straks de nieuwe standaard word voor videogames, oelala!)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2020
    Yellow 13, Hoenjé, Reckuuza en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Haha same here. Al wacht ik denk ik nog even met Red Dead 2 tot ik een PC heb waar ik met dikke settings kan spelen. Dus tegen de tijd dat ik Witcher 3 uit heb :+.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben blij met mijn 4K TV, laten we het daar maar op houden. Ding is ook 123 centimeter, dus kan echt wel maximaal genieten en Witcher III is 4K enhanced, dus altijd mooie momenten. Die quest van Dandellion voor Priscilla is dan echt tof om te doen. Aangezien mijn controller vervangen moest worden speel ik nu met de nieuwe ook nog beter. Tip is om geen PDP controllers te kopen. Voor de rest gewoon bijna een blockbuster bioscoop ervaring, zeker met het geluid en de beelden samen. RDR 2 zal daar niet echt anders in zijn denk ik. :9
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    48" is toch best aan de kleine kant voor een 4K tv. :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zit er precies goed voor en dat geeft een aardige immersive ervaring bij sommige games. Tv's van 2,5 meter lang is ook niet te betalen hè? :+
     

Deel Deze Pagina