1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Monster Hunter World

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 5 nov 2017.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Resident Evil cross over

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Monster Hunter World: Iceborne krijgt eerste titel update

    De eerste gratis titelupdate voor de veelgeprezen Monster Hunter World: Iceborne-uitbreiding is nu beschikbaar, waardoor de traditie van Monster Hunter van robuuste ondersteuning na de lancering behouden blijft en de inhoud van het eindspel nog verder wordt uitgebreid. De gratis update biedt meer uitdagende opties voor spelers om te veroveren, waaronder de bejubelde Rajang, meer getemperde monsters, een geheel nieuwe regio voor het Guiding Lands-gebied in het eind van de game, en meer.

     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  3. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Al tegen Rajang gevochten?!

    (gister wou ik hem doen, maar je moet eerst een Kirin verslaan om door te kunnen voor rajang,.... Dat duurde 4 rondes voordat die down was, dus vanavond ga ik hem verwelkomen!
    volgens mij valt de gewone rajang prima te doen,.. maar tempered en verder slaat als een bus, 1 hit k.o's incoming :p)
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik heb hem nu 2 keer verslagen. De tempered nog niet tegen gekomen, maar dat zal binnenkort vast wel gebeuren.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mooi eind op weg naar de Master Rank 200. Dan kan ik eindelijk de laatste quest doen. Zal nog wel uurtje of 60 bezig wezen lol. Ben nu MR 134.

    Was de Resident Evil cross over helemaal vergeten.
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    sinds gister de dubbele tempered quest vrijgespeeld (MR67 of 69) ...

    Die crossover schijnt best leuk te zijn... :cool:
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Makkelijkste special assignment tot nu toe,... komt erg leuke gear uit!!!
    De nieuwe Siege vond ik ook best te doen,... maar is een oefen siege,.. de echte komt 13 december dacht ik,.. Mooie grote draak :9
     
    ageQned vindt dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    13 december tot 5 januari

     
    allstyles vindt dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nog 7 uurtjes spelen dan zit ik op 1000 uur. Siege was opzich best tof. Heb nu een hele andere build waarbij ik vooral anderen ondersteun om verder te komen in de game. Friendship op het hoogste om iedereen te healen en free meal lvl 3 om 3 van de 4 keer een potion te gebruiken wat me niks kost lol.

    Komen dit jaar nog 4 monsters bij en dan houd het denk ik op met de ondersteuning van de game.

    Ik zeg Capcom nieuwe MHW voor de next gen.
    .
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Netjes :thumbs: bijna 750 uur hier,.... mis volgens mij alleen nog wat dingen uit de guilding lands,.,... en wat juweeltjes om het af te maken.
    Safi siege was idd best goed,.. rare drang om toch te spelen, ook al heb je hem 20 x of meer gedaan :rolleyes:

    Ik verwacht ook een deel 2,... maar ze kunnen ook nog prima deze uitbouwen met uitbreidingen...

    deze game en de eerste project cars waren voor mij de beste games van de ps4 :eek: :cool:
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja die Guiding lands moet je best veel vertoeven om alle materiaal te verkrijgen. Ok nice dus je hebt ook al heel wat uren erin zitten. Ja samen met Destiny 2 zit ik op bijna 1800 uur de meest gespeelde games op deze generarie voor mij.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Grote update het belangrijkste is denk ik toch wel dat de armor cap omhoog gaat.

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vanaf vandaag is er op consoles een update beschikbaar voor Monster Hunter World: Iceborne. De update komt op 9 april naar de pc-versie.
    Capcom kondigde dat aan en bracht tevens een nieuwe trailer uit, met in de hoofdrol de krachtige Alatreon, die in mei in de game beschikbaar komt. In de nieuwe update die vandaag beschikbaar is zitten twee nieuwe monsters, Raging Brachydios en Furious Rajang, alsmede een nieuwe rank en tool.


    In april komen er vervolgens nog meer updates uit, en in mei verschijnt Titel Update 4 met met daarin de terugkeer van Alatreon. Vanaf juni kunnen spelers daarnaast nog meer monsters en updates verwachten.



     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732

Deel Deze Pagina