1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Poging 4 voor deze game en een sessie van 5 uur verder en ik zit er eindelijk in. Moeilijkheidsgraad iets opgeschroefd en niet meer dood gestaard op alle opties. Doen waar ik zin in heb en anders keihard wegrennen ha.

    Iemand nog tips voor beginners? Merk wel dat ik overal net nog een level onder zit, iets meer SQ meepakken?
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  2. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    SQ zou is sowieso meepakken. Dit zijn geen fletch Sidequesten, maar met goeie verhalen en dus de moeite waard.
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik zou een beetje gevarieerde skill-build kiezen. Door niet alleen maar alle skill points op bijv. combat in te zetten, maar ook op alchemy, signs etc. maak je het vechten wat leuker voor jezelf. En zoals hierboven gezegd, doe ook gewoon sidequests. Zijn vaak echt de moeite waard, zijn goeie verhalen en geven leuke loot. En staar jezelf niet blind op de vraagtekentjes op de map... dat zijn er te veel om allemaal (meteen) te ontdekken/completen zonder dat je jezelf gaat vervelen.
     
    Zeepsop, Yellow 13 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik moet echt meer focussen op Potions, ik gebruik eigenlijk alleen maar Swallow :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Als je er voorheen moeilijk in kwam vooral niet teveel side quests gaan doen in het begin. Speel de Main Quest tot de Bloody Baron. Dan zit je echt in het spel en ben je een level om juist goed te kunnen beginnen met de side quests. Werkte voor mij perfect.
     
    Zeepsop, Zumpelvelder en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moest grinniken. :+
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Potions zoals fiend zijn wel handig. Hiermee kun je een voor een lange tijd meer gewicht dragen. Handig voor als je nog wat extra zwaarden moet looten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik verkoop gelijk, ook handig. :+
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik ben nu in de grotten met Keira. Bloody Baron Is de volgende. Veel van de SQ zijn nu ook geen doen met mijn level. Maar wel tof hoor, zit er echt in en wil nu al graag door. Dus benieuwd naar de BB.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vergeet je niet de bounty boards?
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Notice boards bedoel je? Nee vergeet ik niet.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zelf gisteren High Stakes afgerond op level 12, terwijl de quest voor level 26 is. Ja, speel nu nog makkelijk, maar moet deze Playtrough even weer in de game komen om op alles voorbereid te zijn. Ik had de centen nodig en die krijg je genoeg tijdens de quest.

    Hoef niet eens zo gek veel meer en dan kan ik al naar Skellige weer. Als ik daar ben eerst zo snel mogelijk de fast travel punten vrijspelen, boot varen ben ik niet echt een fan van en op paard gaat ook niet alles gemakkelijk.

    Paardenraces op Crow's Perch allemaal gewonnen, was niet zo moeilijk. Nu straks even knokken in Novigrad en nog wat centen verdienen. Die Nilfgaard Medium Armor set die je vanaf level 10 kunt kopen bij de Smid in Crow's Perch is echt wel dik hoor en zal ik denk ik nog wel een paar levels gebruiken. Echt teveel te doen nog qua losse dingetjes. :+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Op 18 minuten na de 300 uur aangetikt in de game, exclusief de uren in de GOTY editie. Dan ga ik er met gemak overheen. Wat ik niet leuk vind is dat ik geen invloed heb op een bepaalde quest rond een bepaalde koning. Had dat liever zelf gedaan. Nu waarschijnlijk tot na Skellige wachten. Triss quest ook anders afgelopen, dat gaat een probleem worden straks. Kut zooi, weet totaal niet welke kant dit nu op kan gaan. Best wel spannend. :+
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    300 uur (en uberhaubt 100) heb ik nog nooit aangetikt bij een game (Singleplayer dan).

    Lekker pik
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Volgens mij heb jij zelfs nog nooit alle Oblivion gates geclosed man
     
    Matrix en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    3x Meer dan 200 keer in alle games die ik gestart heb. :+
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Man, ik heb net 13 uur ofzo in Witcher 3 zitten. Dat is al uurtjes zoeken, wil toch wel liefst minimaal 2 uur spelen om er een beetje in te komen. Kan nu verder met Bloody Baron, maar zit eigenlijk alleen maar andere dingen te doen. Al die side quests, genieten. Keira quest afgerond gisteren, zat een uur later nog te denken hoe dat anders had gekund haha. Dit weekend weer uitgebreid verder.

    klopt het dat je beter niet MQ onder je level kan doen?
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2020
    Daz, Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Waarom niet? Ik heb in mijn 2 playthroughs altijd alle missies gedaan die onder mijn level waren dus was zelf al aardig stel toen ik met de mq begon. Maar ik denk dat wanneer je het spel een beetje begrijpt en goeie tactieken hanteert dit geen probleem moet zijn.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren toch wel weer aardig opgeschoten. Novigrad en Velen zijn nu klaar en kan nu eindelijk beginnen aan het doen van SQ in Velen en Novigrad. Zitten goede tussen, maar ik merk nu wel een klein beetje dezelfde dingen bij die quests. O, deze heeft een probleem, maar een paar quests later, soms zelfs de volgende al, heeft de volgende ook een probleem en mag je dat op vergelijkbare manier oplossen.

    Ik had liever die klus nog op mij genomen tegen Koning Radovid, die je o.a. krijgt van Dijkstra en Roche. Maar goed, dat is dan weer uit mijn handen genomen en had iets heel epics kunnen zijn. Nu weet ik de uitkomst pas, waarschijnlijk, als ik de game uitgespeeld heb denk ik.

    Triss krijg ik niet meer terug, denk ik, dan Yennefer maar. Ach, in ieder geval gaat de game nu wel iets anders aflopen, alleen baal ik er van dat het nog een tijd duurt en ik er geen zich op heb. Dat maakt overigens een 2e PT wel iets leuker omdat jij wel iets weet, maar de game geef het je nog niet. Kan dus goed gaan, of alsnog pijnlijk aflopen.

    Misschien is dat wel het beste van de game, dat je vele uren voor het einde al beslissingen hebt genomen die invloed hebben op het einde. Het zit in elk geval beter in elkaar dan ik de eerste volledige PT zag. :)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515

Deel Deze Pagina