1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mijn PC is ready. :+
     
  2. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik hoop dat de Xbox 2 gelijk een patch krijgt zodat ie ook deze beelden kan weergeven. Man wat kijk ik uit naar deze game.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    [​IMG]
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vond die gameplay beelden gisteren eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend t.o.v. eerder vertoonde beelden..
    Weet ook nu al dat ik weer heel veel HUD elementen kom uit te zetten om deze game aantrekkelijk te vinden. Al heb ik dat bij The Witcher 3 ook moeten doen.

    Ben ook echt benieuwd hoe de controls en physics van de vooertuigen aanvoelen, oogde nu erg arcady en 'digitaal'.
    Al is dat misschien ook wel de realiteit in 2077, dan kan natuurlijk ook. :lol:
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421

    Doet dat je niet ergens aan denken... Witcher 3 graphics trailer vs release versie iemand? Het kan goed zijn dat deze game nog een visuele downgrade krijgt voordat wij het in handen krijgen. Dat staat buiten ray tracing en next gen consoles. CD Projekt Red maakt top games, maar de trailers die zij releasen kunnen grafisch extreem misleidend zijn.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Klopt inderdaad, de eerste beelden van TW3 waren toen ook stukken scherper en gedetailleerder dan de release versie.

    Weet alleen niet of het nu puur het grafische aspect was wat ik niet zo indrukwekkend vond... Heb namelijk nog wel wat vraagtekens bij bepaalde gameplay elementen.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    MP heeft voor mij niet de prio, maar leuk dat Cd Projekt hier ook aandacht aan besteedt. Hopelijk gaat die tijd niet ten koste van de SP content, maar ik heb wel vertrouwen dat het goed komt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    The plan for now is to deliver Cyberpunk 2077 in April, then follow up with DLCs (free!) and single player content.

    Dat single player content verhaal geeft wel vertrouwen iig.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gratis DLC en SP content. Nou, t.o.v. bijvoorbeeld een RDR 2 is dat voor de verandering eens een fijne afwisseling. Naast dat de AC serie dat gelukkig ook heeft kan ik mij niet vreselijk veel games herinneren die zich daar nog op focussen. Top plan dus voor na de release, de focus op MP gerelateerde content bij games heeft mijn plezier in games de laatste jaren wel wat doen afnemen op momenten. In mijn ogen kun je games net zo goed alleen beleven als games die specifiek op MP gericht zijn, zoals een MMO. Benieuwd hoe dit er na de release uit gaat zien. :)
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De game is in 2012 aangekondigd, en het is CD Project, dus in dat SP had ik sowieso wel vertrouwen, en in hun houding ten opzichte van DLC/value-for/money ook.

    Geen idee wat ze met de MP gaan doen. maar daar koop ik de game ook niet voor. Net als bij RDR2: leuk als die MP iets boeiends wordt, maar als dat niet het geval is, tja, maakt me persoonlijk niet veel uit.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Cyberpunk 2077 uitgesteld tot september


    Eerder deze week werd bekend dat zowel Final Fantasy VII Remake (naar 10 april) en Marvel's Avengers (naar 4 september) zijn uitgesteld, helaas kunnen we hier nu een derde titel aan toevoegen.

    Voor velen is Cyberpunk 2077 potentieel dé game van 2020, toch kunnen we hier helaas niet vanaf 16 april achter gaan komen, ontwikkelaar CD Projekt RED laat namelijk weten dat de game is uitgesteld naar 17 september. Als reden geven ze aan dat ze meer tijd willen hebben om de game goed te kunnen testen, getuige de enorme grootte van de game.


    [​IMG]
    CD PROJEKT RED

    ✔@CDPROJEKTRED



    We have important news regarding Cyberpunk 2077’s release date we’d like to share with you today.

    [​IMG]

    bron: gamed.nl
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zal nog wel een keer uitgesteld gaan worden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Launch titel PS5/XboxSX?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ja dit koop ik wel gewoon met een PS5 dan, doei
     
    Tim en Zifnap vinden dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Was sowieso al van plan deze game (alleen) op next-gen te kopen, om er optimaal van te genieten, dus no biggie ...

    Laat ze lekker hun tijd nemen en pas uitbrengen zodra het geweldig is ...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mwuhahahaaa

    /start Witcher 3 voor de eerste keer op
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heb ik nog tijd zat voor Hearts of Stone en Blood and Wine. :+ Net Novigrad en Velen klaar. Nu vooral SQ aan het doen in Witcher III. Tijd zat dus nog! :D
     

Deel Deze Pagina