1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ikzelf zit bij de laatste quest. Pray for Yellow. :+
     
    RemcoM, Zumpelvelder en ExquisiteSteez vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Anders afgelopen.
    Ciri dood. Heb echt een hekel aan quick time keuzes. Maar goed. Nilfgaard verslagen door Redania. Vreemd, want ik had moeten zien dat Redovid gedood was gezien het plot quest tegen hem. Var Emreis leeft en regeert nog, maar wil mij nooit meer zien. Nu wel een dik zwaard gekregen en vernoemd naar Ciri. In de epiloog. Moet voor een tweede afspraak melden bij de inn van White Orchard denk ik. Dat zwaard heb ik gekregen bij het voormalige kamp van Nilfgaard in White Orchard. Niemand meer aanwezig. Er komt nog meer straks. Blijf het kut vinden dat het volgens mij niet anders kan dan dat Ciri sterft. Aan de andere kant is een vierde audiëntie met de keizer van Nilfgaard wel weer mooi. Het is beter afgelopen dan mijn vorige poging. Dat is zeker, maar niet heel veel beter. :):'-(

    Edit:
    Tweede afspraak was met Ciri. Happy Days dus. Min of meer getrouwd met Yennefer en een nieuw leven met haar. Wonen samen. Var Emreis wel dood. Gedood door eigen mensen. Geen idee wie er nuop de troon zit van Nilfgaard. Redovid leeft helaas nog en heeft het hele noorden in handen. Veel brandstapels jammer genoeg. Op dit moment in Kaer Morhen na de aftiteling. Redelijk opgelucht. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2020
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nasty haha. Om een echt goed einde te krijgen moest ik ook een walkthrough gebruiken
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daar wordt ik gek van. Heb al jaren geen echte Strategie gids meer gebruikt. Sneu voor de magiërs, maar het is niet anders. Mijn doel is bereikt met
    Ciri
    . Nog wel een aardige hoop quests te doen. Allemaal in Skellige. Bij White Orchard en Vizima staan nu gele quest markeringen, dus daar heb ik denk ik alles echt 100 procent afgerond. Alleen Redovid is echt balen. Het liefst moord ik nu half Novigrad uit, zoals ik dat ooit deed in Oblivion. Wel typisch dat het sterkste gear nu van Witch Hunters is post game. Gauw even iets beters zoeken. Geralt heeft echt gaten in zijn handen. Het enige waar ik verder nog van baal is dat ik nu even een dipje heb wat ik verder nog kan kiezen. Dat krijg je van zo'n lange reis door de game. Gaat wel goed komen hoor. :+
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Welk level ben je? Ik ben level 18, ben nog niet terug bij Kaer Morhen. Dat is waar ik bij m'n vorige playtrough ongeveer gestopt ben. Net de quest gedaan waarmee je met Triss naar het gemaskerde bal gaat, loop wat achter met de main quest voor m'n level. Hoe ver ben ik dan ongeveer met de main quest?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan moet je nog een behoorlijk eind. Schat zo'n 70 procent van de game. ;)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Pff ik heb al 67 uur in deze save zitten :+. Misschien iets minder daadwerkelijke speeltijd.

    Maar het is wel een geweldige game zeg. Speel op een oud bakkie maar de graphics settings goed afgesteld en een mod met veel betere textures en met betere weer effecten, echt heel mooi. Ook goede framerate.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Lekker @Yellow 13 ! En nu eindelijk aan de DLC beginnen? Die moest je nog doen toch?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eerst even de SQ dingen afronden. Daarna HOS en dan BAW. Ik doe rustig aan. Ben niet meer van het rushen van games, ook al heb ik een dikke backlog. Rustig genieten van alles, althans dat probeer ik. Het is soms wel een beetje saai. Na het zoveelste monster contract heb ik het wel even gehad. Hierna denk ik beginnen aan Red Dead Redemption 2. Zo rond de kerst van 2020 vermoedelijk. :+
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Als je de resterende SQ's saai begint te vinden is het juist het ideale moment om aan HoS te beginnen denk ik ;-) Echt super geschreven verhaallijn.
     
    Barbabravo, Yellow 13 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Had in mijn vorige poging al een beetje gedaan, maar toen zat ik nog niet helemaal lekker in mijn vel. Nu wel gelukkig. Hoef niet megaveel SQ dingen meer te doen, dus met een paar dagen kan ik beginnen. Ben overigens wel meer benieuwd naar BAW. Meer vanwege de quest: Is it 1358 yet? Die zat volgens mij in BAW. Dat was destijds ook de reden om de game te kopen. Alleen heb ik de quest nog nooit gespeeld. Dev is geniaal wat betreft verhalen. Ik wil vanwege de SQ dingen nog wel wat Achievements halen. En dan, over een aantal maanden ben ik echt klaar met de game. :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Net een leuke quest gedaan voor een Leshen. Skellige, alleen niet goed afgelopen. Eikel heeft een dorpsbewoner gedood. Deze quest was zowaar een stuk verhalender dan veel andere side quests. Rustig aan doorgaan en daarna HOS installeren. Ga die scavenger quests niet doen, zelfs niet eens installeren. Saaie quests zijn dat en na een paar levels heb je er niets meer aan. Kijk uit naar HOS. Benieuwd naar meer. :9
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    HoS was zó vet :'-(
     
    RemcoM en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vertel?
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Het verhaal in BoS was echt de beste questline in heel TW3 naar mijn mening. Paar hele vette characters ook.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo, laatste quests ook gedaan. Alleen de quest voor de Gwent kaarten nog niet helemaal. Beetje kut, dan krijg je die Achievement ook niet, maar ik ga er niet achteraan jagen. HOS geïnstalleerd inmiddels. Vanavond of morgen mee beginnen. :)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Haha, zo vet. Nerdist moet ook een 90s intro van The Witcher 3 maken. :D

     
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Leuk. Deze comment ook: Damn..... Now I miss watching Xena: Warrior Princess and Hercules: The Legendary Journeys. <3
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En ook The Witcher 3 krijgt gewoon nog nieuwe mods. Het HD Reworked Project zal de laatste versie (v12) deze zomer uitbrengen in de vorm van een "ultimate edition".

     
    Barbabravo en RemcoM vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    https://www.nexusmods.com/witcher3?tab=popular (all time)
    @Zifnap , @Jorrie . Zitten serieus waar goede mods tussen. Kijk vooral die script manager eens, die problemen detecteert tussen mods. En HD reworked natuurlijk. :)

    Ga mijn mod skills even bijspijkeren. Jammer dat CDR geen toestemming heeft gegeven aan Steam voor een Workshop, hopelijk gaat dit een beetje makkelijk nu via Nexus.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina