1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Wanneer de game weer in de aanbieding is, pik ik hem ook op. Misschien ergens even een goedkope key scoren, maar dan het liefst met DLC erbij. Wake Island, altijd top. Helemaal mooi nu we pas op zijn vroegst in 2022 weer een Battlefield game kunnen verwachten las ik ergens. :)
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Dan heb ik goed nieuws voor je want de DLC is gewoon gratis bij de base game ;). Het enige wat je kunt aanschaffen zijn skins en elke week zijn er nieuwe challenges om nieuwe wapens of skins te unlocken. Alle wapens die je gemist hebt kun je daarna in de Armory unlocken voor vrij weinig punten voordat je in een game zit. Die punten krijg je door te spelen of ook door challenges. Zou 'm zeker halen kerel!
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    De Xbox Deluxe Edition voor 16.50 bij CD.Keys.
    Redelijk aanbieding toch ?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Heb hem bij Live Kaarten gekocht. Ook nog geen 19 euro. Deluxe Edition. Remco ook bedankt. :thumbs:
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gister de M1 Garand al ff uitgetest. Heel fijn wapen om te gebruiken. Vanavond de nieuwe maps, zin in O-)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Game opgepikt bij bol voor 20 euro. Mooi moment om in te stromen denk ik! :)
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Denk dat ik de game dan maar oppik wanneer die de Steam release krijgt... :D
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  8. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Goedemorgen! Geheel nieuw hier, tevens incl Game Pass en Live. Net begonnen met Battlefield :).
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb de game eergisteren weer even een kans gegeven, maar het heeft niet de appeal van eerdere delen. Rondes (Conquest) duren gewoon te lang. Nu speel ik ook als sniper dus dat is sowieso een vrij waardeloze klasse tegenwoordig wanneer je nog vrijwel niks unlocked hebt, en ook ontzettend kwetsbaar, maar ik zie echt liever dat men gewoon terug gaat naar 'oud' Battlefield, dus iets minder grote maps, met een veel betere balans zodat je gewoon kunt spelen zoals je wilt spelen, ipv dat je eigenlijk gedwongen wordt om in voertuigen (tanks) te duiken en alleen maar met Squads moet werken.

    Laadtijden zijn belachelijk, btw.
     
  10. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik heb geen referentie met de voorgaande delen dus ik zou het niet weten. Het is wel volhouden in het begin omdat je gewoon niets hebt in te brengen. Langzaam kom ik er wel maar wat je zegt, duurt lang.
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Speel de game nog steeds meerdere malen per week. Vermaakt me er goed mee. De drie maps van The Pacific vind ik erg goed! Vooral Iwo Jima is goed gebalanceerd. Kan je met elke class wel uit de voeten. Wel jammer dat na de patch van ong 2 weken geleden nog maar een klein aantal wapens echt goed zijn. Elke assault-speler gebruikt nu de STG44 en elke Medic de Type 100.. etc.

    Welkom :)
     
  12. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Thnx :). Ik krijg nu een beetje door hoe alles werkt. Toch altijd even wennen, zeker in de mate qua grootte van alle opties.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ben ermee gestopt na die update, lol is er van mij daardoor wel af. Heel jammer want met de Pacific update waren ze echt weer de goeie weg ingeslagen. Snipers zijn nu trouwens juist heel goed dus als je veel snipet is dit je kans.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Maybe nog niet de juiste wapens/upgrades geunlocked dan. Zal maybe vanavond nog even 1-2 uur erin steken.
     
  15. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
  16. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
  17. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
     
    Barbabravo en Rossi46 vinden dit leuk.
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ben benieuwd. Hopelijk wordt de nieuwe map niet overspoeld door noobs die in de junglebosjes gaan liggen campen. Map is ontworpen door het team dat ook Operation Locker en Argonne Forest heeft gemaakt. Die vond ik beide wel erg tof dus dat biedt hoop. Map ziet er grafisch wel weer erg goed uit. Wel slecht dat er steeds een week of twee tussen de verschillende Tides of War-episodes zit waarin je dus niets kan unlocken ofzo.
    Ben ook benieuwd naar de (semi) ttk-revert. Hopelijk gaat Dice eens een keer iets niet verkloten (:
     
  19. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik denk dat het Camp United gaat worden ja. Maar ik zie ook grote open vlakken met rivieren enzo dus misschien valt het mee.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  20. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Speelt heerlijk, veel diversiteit in verschillende strategieën en snipers vallen mee. Gewoon een prima map zo!
     

Deel Deze Pagina