Damn, het blijft een geweldige game. Toffe combat, prachtige graphics, goed geluid. Sensible game design!
Ik moet hier nog altijd verder mee. Maar dat moet ik ook met Uncharted Lost Legacy, Horizon Zero Dawn en Detroit Become Human. God of War voorrang geven? Heb ze allemaal al enkele maanden niet meer aangeraakt. Misschien zelfs beter om overnieuw te beginnen met deze, weet niks meer.
Dit is echt wel beter dan de rest van de titels die jij in jouw lijst opnoemt. Althans, als het om bombastische actie en nog eens actie aankomt. En vette graphics. Speel op de moeilijkheidsgraad boven "normal".
Oja ik speel gewoon op easy. Bestempel mezelf al zeker 5 jaar niet meer als gamer en als ik dan GoW een paar uurtjes per week speel wil ik gewoon lekker ownen en het verhaal verder ontdekken ipv mezelf frustreren.
Heb je weer een mindere dag Jorrie? Ik ben gewoon enthousiast. God of War is een parel die echt iedereen gespeeld moet hebben.
Eens, denk dat alleen The Witcher 3 en God of War me echt een wereld in hebben gesleurd sinds Skyrim. Schaam me haast dat ik ‘m nu pas speel.
Uitgespeeld en heb echt enorm veel behoefte aan een vervolg. Wat een spel. Iemand vergelijkbare aanraders qua spellen op de ps4 die je zo in het verhaal sleuren?
Heb je het speciale einde ook gezien? Er schijnt een speciaal einde te zijn op een bepaalde difficulty stand geloof ik. Spoiler: Speciaal Einde Thor komt even langs.
Bedankt, dat wist ik zelf nog niet. Meende alleen op de hoogste, maar wel een bruut einde om de game zo af te sluiten en meteen de honger naar een vervolg waar dat einde voor zorgt.