1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Death Stranding

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 14 jun 2016.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Beetje saai deze. Heb missie 2 af maar ben bang dat ik m niet meer ga aanraken
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ondertussen EP10 hier en gaat niet echt meer vervelen. 45u onderweg. Wat een game zeg. Doe er wel 2 maanden over want anders te eentonig imo
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Eentonig...tja...ik heb dit weekend drie uur lang wegen zitten bouwen ipv door te gaan met de main storyline. :lol: Er zit iets bevredigends in dat je snel veel kleine dingen kunt oplossen, terwijl je kwa diversiteit de map op tig manieren kunt verkennen
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Wat een visionary is het toch ook!
     
    Daz, Fiasco, WorkingTitle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Paar dagen geleden uitgespeeld, gameplay was erg leuk maar het verhaal was zo achterlijk 8)
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Maar uiteindelijk wel tof dan qua verhaal of? Ik heb echt 0,0 zin om een lange game te spelen, open wereld, clunky walking etc. Maar Kojima.
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je drie minpunten wegen niet op tegen je enige positieve punt naar mijn mening. Als het je puur gaat om de factor Kojima kun je beter op YouTube filmpjes kijken, scheelt je makkelijk dertig uur gameplay die echt puur draaien om de drie aangehaalde punten.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee, verhaal is verwaarloosbaar, Kojima is altijd vrij vaag geweest maar dit sloeg echt nergens op, ik zou hem skippen als ik jou was.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    What? Nee man!

    De kern van de verhaallijn vond ik tof en bij het slot zat ik wel op het puntje van mijn stoel. Ik vond wel storend dat gaandeweg er veel overbodige dramatische zij-verhalen waren: over the top en het voegde niets toe.
    Gameplay was AWESOME. Clunky walking is alleen in het begin voor de experience (je moet echt voelen: wow, dit is zwaar, dit is écht een tocht). Uiteindelijk was het de mate van creativiteit en bouwen dat mij hooked kreeg: Er zijn een miljoen routes om je tochten af te leggen, je kunt van alles bouwen om het jezelf makkelijker te maken én door het online component zie je dat anderen het wellicht heel anders aanpakten dan jij.

    Gewoon spelen, Daz.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gameplay ben ik met je eens, concept was erg goed, samenwerken door middel van bouwen is zeker origineel. Maar het verhaal pakte mij totaal niet. Ik vond het erg pretentieus en heel erg willekeurig. Wat vond jij er precies leuk aan?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die-Hardman's laatste scene maakte alles goed.
    Er waren wat rare Kojima momenten en karakters, verhaal is random as fuck maar overall wel heel mooi en bijzonder.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bijna de enige scène waar emotie in werd getoond ja, die was wel goed inderdaad.
     
  16. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik wil de game graag spelen maar vanwege omstandigheden heb ik geen tijd . Daarom staat de game te koop.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Valt me op dat de map echt klein is. In de eerste region leek het alsof je de stad in kon en richting het zuiden verkennen, totaal niet dus..... Het is 1 vaste route naar tussenstations en dat was het.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    East America is ook meer tutorial ish, Middle America is groot genoeg.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat klinkt goed, is er ook meer te doen in Middle?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mhm, veel te doen als in sidequests of anything niet, dat is de game niet. Het blijft van A naar B pakjes brengen. Middle America is iig wel groot en variërend en je unlocked steeds stukken van de map, van gigantische sneeuw mountains tot kraters en verlaten steden. Vond vooral nice dat je bij elk stuk totaal anders te werk moet gaan, daar ligt de kracht en fun in van de game.
     

Deel Deze Pagina