Je haalt er juist niet meer mee uit Diablo.. LOD is gewoon een stuk makkelijker.. zeker als je naar de items kijkt.. en die belachelijke act 5 quests..
hmmm ik vind die charms wel een vet idee en de runewords ook, maar de nieuwe ventje zijn idd niet helemaal goed uitgebalanceerd, die zijn veels te sterk. voor de rest vink het wel hartstikke gaaf om LoD te spelen.
Ik heb het nu ook een maandje ofzow, ik speel het niet zo vaak. 1 keer in de week denk ik. ShinNecromancer lvl 21 ShinAmazon lvl 7 ik ben dus ook nog een n00b Maarre ik heb een vraagje hoe kan je een bericht naar een van je vrienden uit je friends list sturen /f talk ofziets?
met /f m kan je een msg naar al je friends toe sturen.. @ cephisus die charms en runewords zijn onder andere ook hetgene wat LoD veel makkelijker maakt dan classic.. waardoor het meteen meer waarde verliest..
/f add naam:iemand toevoegen /f remove naam:iemadn weghalen /f m boodschap :alle mensen online in je friend list krijgen deze boodschap /f L :je ziet wie er wel en niet online is,als die iemand in jou lijst ook jou in zijn lijst heeft zie je ook gelijk waar hij is(welke game/chnnl) Maar ocr,die A5 quest moet ik je helaas wel gelijk in geven,de socket quest de res quest en de ancients. Maar op patch 1.10 word dit ZWAAR afzien,want voorda tje naar baal kan Moet je dan ancients gedaan hebben,en op hell zijn ze echt heel sterk... Evengoed ik heb tijd d2 classic gedaan maar ik vind at lod veel verfrissende ideeƩn heeft.En voor legits nog moeilijk genoeg,de echt goede runewords hebben bijvoorbeeld ook zeldzame runes nodig,zoals chum etc.En die vind je dus niet 1,2,3
Nee dat is waar, maar door de runes kan je wel zo sterke wapens maken etc.. Van mij hadden ze gewoon act 5 mogen geven, maar zonder extra stuff, en dan de beloning van de quest wat normaler, en passender..
ehmm...als je hier niet over illigale xbox spelen mag praten mag dat zeker ook niet voor pc games btw zo moeilijk zijn die dingen ook niet op het internet te vinden