1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Met Harrison Ford?
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hopelijk zonder Shia LaBeouf
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik wacht even op de 'ja' of 'nee' van @Taab!
    Ben ik namelijk ook wel benieuwd naar.
     
    Taab en Tim vinden dit leuk.
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Nee, Shia zit er niet in.
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Hm ik denk van wel
     
    RaouLioo en Taab vinden dit leuk.
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Moet Shia ook niet doen joh, die moet lekker independent films zoals Honey Boy en The Peanut Butter Falcon blijven maken.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Op die manier valt hij idd zo min mogelijk mensen lastig :+
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nymphomaniac 3
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Yo, die films waren gewoon goed hoor. Echt genieten.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    The Gentlemen was tof! Classic Ritchie film. Iets rustiger. Iets minder uitgesproken karakters maar wel gewoon entertaining.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Mooi gesproken.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi ook dat laatste stukje om mee af te sluiten, over zijn broer die te jong overleed. Phoenix op zichzelf is al een karakter en geen wonder dat hij zo'n rol als die van The Joker kon vertolken. Meningen zijn misschien verdeeld over de variant van Ledger, maar daar draait het niet om. Phoenix is misschien niet makkelijk om mee te werken, maar welke inspiratievolle persoon was dat nou wel? Oprecht heerlijk om naar te kunnen luisteren. Jammer dat hij geen 12 minuten applaus kreeg zoals Chaplin in 1972 wel kreeg. Vooral over het stukje onderwijs ben ik het totaal eens met hem, dat hebben veel mensen veel te weinig. :)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Altijd mooi dat multimiljonairs een prestigieuze prijs moeten winnen voordat ze hun stem kunnen uitbrengen ja (L). Die mensen hebben anders geen podium om hun populistische praatjes te verspreiden.

    Ik vind het vooral verwonderlijk dat ze die ene avond gebruiken als een soort politieke rally waar ze zich allemaal tegen misstanden uitspreken en vervolgens de rest van het jaar hun ding doen. Het is bijna alsof ze 1 dag per jaar een zielig Afrikaans land bezoeken op de Oscars terwijl ze gewoon in LA zitten. Het gaat echter enkel om henzelf. Vervolgens keren ze huiswaarts naar hun villa om hun speech voor volgend jaar te gaan schrijven.
     
    Daz, Servantes en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zit ook wel wat in @Taab .
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik heb geen idee wat die man het hele jaar doet. Ik vind deze speech mooi gesproken. Iedereen kan altijd meer doen. Jij en ik ook.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Het gaat niet om meer doen. Het gaat erom dat types als Joaquin ons gaan aanspreken op ons 'hatelijk' gedrag jegens minderheden, dat wij tolerant moeten zijn richting iedereen. Dat is voor hem wat makkelijker praten vanuit z'n villabuurt met rijke blanke buren en een dikke paycheck. Voor trucker Hans die geen baan meer heeft omdat een ongeschoolde Roemeen op de vrachtwagen zit hebben zulke uitspraken 0 waarde. Net als dat geneuzel over klimaat. Het is toch lachwekkend dat men daar gaat roepen dat we minder CO2 moeten uitstoten. Of zoals Phoenix boos worden omdat ik fucking melk drink :') Alsof ik een bewuste keuze maak om in mn benzine auto dagelijks 60 kilometer te reizen :'). Maar een Weinstein mocht daar wel elk jaar aanschuiven terwijl de halve zaal wist wat voor viezerik het was. Of Natalie Portman die het discriminerend vind dat de vrouwelijk regisseur van Hustlers (serieus, kijk die film eens zelf) niet eens een nominatie heeft gewonnen omdat het blijkbaar een vrouw is. Rot op hoor. Wat een enorme kutfilm was dat.

    Die Oscars zijn gewoon 1 grote gepolitiseerde circusshow geworden. Het wordt bijna verwacht van je dat je je tegen een paar misstanden uitspreekt anders 'doe je niet meer mee'. Ze voelen zich daadwerkelijk moreel verheven boven ons ook nog!

    Die Phoenix speech op de Bafta's voor meer diversiteit in films is helemaal lachwekkend. De nominaties waren allang bekend.

    Doe mij maar Gervais _O_. Die ligt zn vinger op de zere punt. Van mij mag het weer een lekker elitair feestje worden. Exact zoals Phoenix zelf riep over de Oscars in 2012: "het is complete onzin". Behalve als je zelf wat wint natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2020

Deel Deze Pagina