1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    [​IMG]
    Zoek de 10 verschillen :+
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    zonet op reddit gezien. Het stuur lijkt naar voren en achteren bewogen te kunnen worden, en het lijkt impact op de welstand (camber) te kunnen hebben. :eek:

     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    het is meer een toe-aanpassing dan camber :)


     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2020
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zal wel mee vallen gok ik. Of het wordt verbonden of iedereen heeft het binnenkort ook (als het daadwerkelijk nut heeft)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Volgens Mercedes is het compleet legaal en hebben ze het er al een tijd over met de FIA. Daarnaast is dit echt niet zomaar ingebouwd in de andere auto's, helemaal met het oog op 2021, waar ook veel research aan besteed wordt. Maar we gaan het zien.
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat het vooral helpt ook met managen van de banden als je op het rechte stuk minder contact hebt en in de bochten meer kan de variatie in temperatuur groter zijn en misschien ook het window waarin je banden goed werken.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Laatst bewerkt: 21 feb 2020
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Pff zit dan nog wel 3-5 tienden verschil in met de Merc
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Red Bull was vorig jaar 0,7 seconden per ronde langzamer dan Leclerc in race-sims. Toen kwam Melbourne en zat Verstappen er bij de finish 36 seconden voor :)
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Nou gefeliciteerd Mercedes met jullie dubbele 2020 titel. Ik had me er al mentaal op voorbereid. Vorig seizoen waren mijn verwachtingen voor Ferrari en Red Bull ook al laag en dat was toch denk ik wel het beste seizoen uit de V6 hybrid era.
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    https://the-race.com/formula-1/red-bull-the-standout-car-gary-andersons-trackside-insight/

    De Red Bull mag nog niet onderschat worden hoor. Vallen best goede dingen over te lezen en de race pace zou nog best meevallen. Iedereen bij rbr is opvallend tevreden :) ik vraag me af wat we moeten denken van de berichten van Ferrari zelf, dat hun aeropacket nog niet heeft gebracht wat ze hoopten. Is dat de open en eerlijke kant van Ferrari/Binotto, of hebben ze dit jaar een leuke verrassing in petto in Melbourne.. Spannoond..

    Achja.. Het is testen, en dus nog grotendeels koffiedik kijken. Mercedes lijkt z'n zaakje prima ma op orde te hebben maar ik vlak rbr nog zeker niet uit.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb ook gelezen dat Ferrari de 2e week met een update komt. Dus het kan nog wel spannend worden maar ga er wel vanuit dat er 2/3e kans is dat Merc weer dubbel kampioen wordt.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er is vandaag iets goed mis bij de Honda-stallen.
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Terwijl je dat typte ging Albon naar buiten en die heeft er inmiddels een halve race-afstand opzitten weer :)
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Dit klinkt ook best positief wat betreft RBR: https://www.autosport.com/f1/news/148439/red-bull-targets-no-avoidable-engine-changes.
    Vorig jaar is de motor enorm verbeterd natuurlijk, maar toch zou wel knap zijn als het RBR en Honda lukt om dit seizoen geen extra motoren te gebruiken (buiten de gebruikelijke swaps om).
    RBR heeft ook een véél betere relatie met Honda dan dat Mclaren had, wel fijn dat het nu zo goed gaat met de Honda motor. Altijd dat gezeur van Mclaren dat het bij de motor lag terwijl ze hun auto ook niet goed hadden gebouwd voor de Honda motor.

    Oh en dit is ook wel interessant trouwens, RBR die nu achterin een Multilink (double wishbone maar dan uitgebreider) gebruikt in plaats van pushrod. Ben erg benieuwd hoe dat uitpakt. https://www.autosport.com/f1/news/148383/red-bull-multilink-2020-suspension-design
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Was volgens RBR ook gewoon gepland dat ze vanmorgen aan de auto zouden sleutelen. Geen idee of dat ook echt zo is maar zou wel prettig zijn als Max vanmiddag gewoon 70+ rondjes kan rijden
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Uiteindelijk 84 rondjes en op het laatste moment stilgevallen.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Kans is groot dat dat van zowel Red Bull als Alpha Tauri een fuel load test was. Vooral ook als je Max zag lachen toen hij bij de marshalls stond.
     
  20. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120

Deel Deze Pagina