1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Lastig te zeggen omdat niet helder is wat er nu precies is gebeurd. Op basis van wat bekend is (hij zingt iets mee, daarover ontstaat ophef, hij besluit met de club om de samenwerking te beëindigen) vind ik het wel terecht. Enerzijds omdat er onvoldoende draagvlak bleef om professioneel verder te gaan, anderzijds omdat iemand in zijn positie (trainer met verantwoordelijkheid over een team, en in vreemde cultuur) zich niet kan verschuilen achter 'onschuldig'. Hij had beter moeten weten.

    Wat mij wel stoort is dat dit van die typische liberal bullshit is. De breed gedragen ophef bij een gebeurtenis met relatief kleine impact wordt gedeeld door figuren die zwijgen bij veel schrijnendere racistische misstanden, figuren die soms zelfs invloed hebben om dingen te veranderen. Het is voor veel van die lui gewoon makkelijk virtue signaling, terwijl ze een openlijke racist als Bloomberg geen strohalm in de weg leggen om voor het presidentschap te gaan.
     
    WorkingTitle, Tyrant en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Strobreed gvd
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan je punt wel begrijpen Fred. Kortweg gewoon verstandig van Ron om het zo te doen. Zou de komende 10 jaar ook niet in de League trainer willen zijn. Teruggaan naar Europa of Nederland en daar de draad weer oppakken lijkt me verstandiger voorlopig. :)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Volgens mij was er ook iets met een speech over slavernij toen ze tegen Washington moesten.
    Het is wel een gevalletje laf achter de rug van de trainer om je gelijk krijgen. Het is ook wel een beetje Nederlandse directheid, in de US is het niet echt handig om gewoon over slavernij te gaan lopen praten bijv. Er was een speler naar hem toegelopen van jo doe maar even rustig aan met meerappen, maar vervolgens was een ander die achter z'n rug naar de bond gegaan.

    Wel een kut situatie.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Was het niet een speler die buiten de selectie werd gelaten, die dit is begonnen tegen Jans? Achja, ik verdenk ome Ron niet dat hij dit bewust doet, super sympathieke gast. Eerder onhandig. Net als die MLK speech wat jij aanhaalt @Tyrant .

    Trouwens, die Haaland is wel een held he? Goeiedag zeg. En Atalanta ook lekker gister, Hansje Hateboer.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vinden jullie het ook zo spannend met Varela op doel?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Beetje wel met Eddie Murphy. Die Braziliaan is wel walgelijk zeg. Aansteller en daarna met rust zonder shirt langs de Ajax kant lopen..
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Eddie Murphy :lol:
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Das wel beetje klaar dus
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Daar ben ik wel bang voor..
    Ze hadden weinig tot niks in te brengen gisteren.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    Haha mooi man
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Je zou toch verwachten dat die Babel met zn leeftijd en ervaring zich niet zo laat opfokken en gewoon eens fatsoenlijk gaat voetballen.

    Je kunt zeggen wat je wil over Getafe maar Tadic, Ziyech en van de Beek waren gewoon slecht.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja hij had ‘i have a dream’ gebruikt. Maar goed, die speech heeft hier een hele andere lading. Hier zit die hele speech in een zomers house plaatje en stoppen we het in een Tomorrowland aftermovie terwijl ze in Amerika vinden dat die speech heilig is en je die nooit zomaar mag toepassen. Ik vind dat nauwelijks meer naief, maar eerder een gevalletje standplaatsgebondenheid.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Huh is dat waar? Waar staat dat.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Lol Ajax.

    Het begint een beetje sneu te worden. Wat hebben we een pauperploeg als er 2 a 3 man wegvallen. Babel mag ook gelijk weer foetsie.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Babel sowieso de slechtste aanvaller bij Ajax sinds Sanogo.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Hooelijk blijft Ajax nog ff doorkwakkelen en we gaan dan echt een spannend competitieslot tegemoet.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daar gaat mijn seizoen voorspelling van 28-3-3 aan het begin van dit seizoen. :mad:

    Wel erg spannend straks. :eek:
     
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    En dat met Ajax - AZ en PSV - Feyenoord voor de deur, lekker man
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina