1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja Bolivia, Chili, Venezuela. Ze zitten even in een periode daar denk ik.
     
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    You already had me at alcoholverbod
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Je vriendin zit ook in een periode
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja leuk een grap nog een keer maken
     
    Rampage, Scarlett, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Colombia ook losgelaten, Madagascar it is.
     
  6. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Zo erg is het allemaal niet in Colombia. Als je je reis wilt wijzigen omdat er protesten zijn en je af en toe misschien niet 100% vrijheid hebt om wat te kunnen doen is prima. Maar om het meteen onveilig te noemen gaat wat ver. Je kan er nog makkelijk naartoe zolang je je verstand erbij houdt (wat voor elk land geldt). En je kan het al helemaal niet vergelijken met de situatie in Venezuela (en mindere mate Bolivia). In een aantal jaar is er echt niks veranderd in Colombia en is alles nog precies hetzelfde (minus de protesten en de interesse van de Europese nieuwskanalen).
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Goed checken! Ik kreeg mijn visum terug waarbij mijn terugvlucht genomen was als startdatum van het visum en niet de heenvlucht -- had er te snel overheen gelezen, want het is Vietnamees en slecht geformat.
    Long story short: dat grapje heeft me 250 dollar en 4 uur in een kamertje met een corrupte immigration officer gekost.
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    14-2-2020 tot 14-3-2020 multiple entries in Vietnam is checked haha. Moet alleen nog dollars ergens hier in NL fixen.
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Iemand tips voor Praag? Ben er zo'n 2/2.5 dag (in Praag 1).
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Hot peppers
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Gewoon de touristic shit man, sowieso Karelsbrug. Erg vette stad wel
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Na een bezoek aan Boedapest vond ik Praag zwaar tegenvallen eigenlijk
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik zit te denken een weekje of twee de natuur in te gaan. Zit te denken aan Duitsland of Balkan. Liefst bereikbaar met trein. Misschien dat ik mijn fiets meeneem, dus dan is Duitsland wat praktischer (pak ik trein tot de grens en fiets ik de rest). Tips?
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Het zwarte woud.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Zat ik ook te denken. Er is toch nog zo'n bosrijk gebied niet ver over de grens? Kan niet op de naam komen.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Sauerland of Eifel?
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Eiffel inderdaad :thumbs:
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik zou Duitsland niet doen. Niet echt heel impressive qua natoer imo. Balkan is meteen verderweg.

    Doe anders het zuiden van Duitsland qua verblijf, bijvoorbeeld Konstanz, leuke plek. Zwitserland ligt dan aan je voeten. Je kan dan dagtripjes maken (of iets langer) in Zwitserland, zonder dat het dan meteen leipduur wordt want Zwitserland is leipduur as you prob know. Dan get je met de trein van Konstanz naar Seealpsee. Da's echt gestoord mooi. Letterlijk een schilderij.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nou, mijn drie weken Vietnam ingekort naar 8 dagen Saigon (en een dag Vũng Tàu en een in Mũi Né) omdat ik twee weken moet werken in Amsterdam. Dus beetje gegeten in Saigon, beetje uitgegaan, beetje massages genomen en veel gechilled met vrienden. Kort maar krachtig, had het land wel door willen gaan maar allgood. Saigon zelf als stad vond ik niet perse bijzonder, eigenlijk weinig te doen, ik heb sowieso alle toerist shit geskipped. Nu weer back en dan over twee weken verder naar Tokyo en Seoul.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Mijn vakantie is zojuist ingeluid met een glaasje whisky, maar ik heb nog niet overgegoten in mijn veldfles aangezien mijn fietsplannen behoorlijk gehinderd worden door die Corona. Zit nu te denken om meteen thuis op te stappen richting Biesbosch, dan een beetje door Limburg en Luxemburg (enige buurland met wat mildere regels). Ga er geen twee weken voor uittrekken, maar met camera mee kan ik me wel vermaken. Zal niet vergeten een kiekje te delen met mn buddies van xbw.
     

Deel Deze Pagina