1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    AC heeft toch al een dergelijke “reboot” gehad met Origins?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Over Ubi gesproken. Nieuwe VR game:

    [​IMG]
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Je zet het mooi tactisch tussen aanhalingstekens. ;)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Kingdom Come: Deliverance is een week lang gratis om te downloaden (en te houden) op de Epic Store. Zonder uitbreidingen, maar toch. Deze kon ik niet aan mij voorbij laten gaan.

    /vist weer verder naar goede gratis games
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die heb je niet uitgespeeld in een week en koop je daarna toch. :p
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zijn de DLCs noodzakelijk / goed?

    EDIT:



    Ik ben net gestart met Enderal: Forgotten Stories… die is GOED jongens. Total remake mod wanneer je Skyrim hebt. Je hoeft overigens Skyrim niet te installeren voor deze mod.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Zifnap : Ik heb alleen de DLC gespeeld waar je een half bos moet kappen en daar een overgroeid dorpje opnieuw moet opbouwen en winstgevend moet maken, maar dat was voor mij op de PC. Die is wel erg tof, maar net als alles in de game tijdrovend en kostelijk. Je hebt wel 200.000 tot 300.000 nodig om het kamp volledig te upgraden, wat bijna niet te doen is, tenzij je op de PC een cheat gebruikt. Los van dat je veel geld nodig hebt verder wel een erg toffe sim achtige DLC, wat langer duurt dan een daadwerkelijke sim of sim DLC naar verhoudingen. Andere DLC zijn veel meer verhalend en hoor ik geen slechte dingen over.

    Game zelf heeft een erg tof verhaal en zo'n beetje de mooist vormgegeven gamewereld ever. Alles klopt gewoon aan die wereld en imo ook erg geloofwaardig. Alleen kost het je erg veel tijd om de game uit te spelen en zijn de gameplay en controls erg pittig. Op de consoles ben ik tot na een belangrijk gevecht in de bossen gekomen, op de PC wel uitgespeeld. Verhaal staat als een huis en heeft een aantal erg goede plotwendingen, maar sommige dingen zie je wel aankomen. Het speurwerk is erg goed gedaan en moet je met het blote oog doen, krijg je geen hulp bij. En de proloog duurt lang, maar is wel erg tof en soms pittig.

    Met sommige kleine dingetjes zou je deze game qua moeilijkheid een Dark Souls kunnen noemen, maar dan meer vanwege de controls en gameplay. Ze wilden teveel tijdens de ontwikkeling, beetje te hoog gegrepen als piepkleine studio. Maar goed, ze zijn overgenomen door THQ voor 36 miljoen, wat in dit geval wel een goed teken is denk ik. Voor mij persoonlijk zelf zou ik het liefst de besturing van een simpelere FP game hebben, met de wereld en gameplay van deze. Voor de wereld schuif ik zelfs met gemak Oblivion aan de kant. Aanrader om hem op de PC te spelen vanwege mods en eventueel makkelijke cheats, of op de consoles alleen op de Xbox One X. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Tldr; wereld is leuk, verhaal is tof, alleen dlc gespeeld waar je een half bos moet kappen.
     
    Zifnap, Servantes, Cyndris en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fijn dat je dat even komt melden jongen. Zet even een bak koffie voor jezelf, kun je in elk geval de dag beter beginnen.
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    :+<3:D
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Jezus kunnen ze niet meteen een moeilijkheidsgraad "passieve stoeptegel" verzinnen ofzo? Of nog beter: "you win" en dan gelijk een automatische skip naar de credits. Hoe eenvoudig wil je een game maken. 8)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor iedereen wat wils. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik zag overigens onlangs deze post van de developers(is al van even geleden):

    En dan op hun Steam pagina:

    Juist...

    Ach, ik ga het origineel wel weer eens spelen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alsof WW 2 nooit gebeurd is. Waarom wegstoppen als je ook een klein beetje geschiedenis kunt ervaren of iets wat er ten dele op gemaakt is?
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik weet nooit zo goed wat ik met dat soort info moet. Zegt me niks.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind het vooral jammer dat het geen 13 teraflops zijn...
     
    Matrix en Jimmy J. vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, OW is al een heerlijk spelletje. :)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    In principe zegt het ook niks. Het is net zoals een Ferrari kopen en dan in NL op een snelweg rijden. Het ding haalt in theorie absoluut 240 km/u, maar het echt tot zijn recht komt op onze korte stukken snelweg? Ook met consoles geldt dat je er met pure horsepower er nog steeds niet bent. Het gaat om DE GAMES. En gebrek aan visie en talent zien we de laatste jaren steeds vaker de kop opsteken.

    Wat is vaag en wat is enigszins concreet op dit plaatje?
    * 12 Teraflops: "PS4 Pro has 4.2 teraflops, Xbox One X has 6, and Google Stadia is capable of up to 10.7". Dat wil zeggen op dit punt "ongeveer" twee keer zo snel als de One X. Maar ik verwacht in de praktijk dat dit verschil iets lager zal zijn. Pure speculatie natuurlijk.

    * Variable Rate Shading: "Variable rate shading, or coarse pixel shading, is a mechanism to enable allocation of rendering performance/power at varying rates across the rendered image. Visually, there are cases where shading rate can be reduced with little or no reduction in perceptible output quality, leading to “free” performance." Dus minder kwaliteit, als de workload hoog is. Maar bijna niet perceptief. Hogere snelheid. Lijkt op variabele resolutie, maar dit pikt je oog minder snel op.

    * Hardware Accelerated Directx Raytracing: In computer graphics, ray tracing is a rendering technique for generating an image by tracing the path of light as pixels in an image plane and simulating the effects of its encounters with virtual objects. "Echte" schaduwpartijen, berekend en niet voorgebakken. Grafisch zware techniek, maar wel de techniek van de toekomst. Maakt grafisch behoorlijk verschil, mits goed toegepast.

    * Quick resume for multiple games: ik zou het niet weten? Misschien wordt een soort "save image" extra in het geheugen geladen, waardoor je gelijk weer in een game kunt springen op het punt waar je zojuist exit was gegaan? Zou voor meerdere games kunnen gelden. Hoef je geen specifieke save game meer op te laden. Gelijk in de actie.

    * Smart delivery: jouw Xbox aangeleverd door de pizzabezorger, right around the corner! Lekker vage term, dus ik zou het niet weten. Ze kraken zoals ze smaken...


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2020
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina