1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Ori and the Will of the Wisps

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Killamonkey en Arno S. vinden dit leuk.
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Kippenvel, zwaar genoten van deel 1. Beste metroidvania sinds Super Metroid.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ziet er fantastisch uit weer! Eerste deel was inderdaad briljant. Komt ie ook weer op PC of alleen Xbox?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ongelofelijk sfeervol! Deel 1 staat nog steeds op mijn wishlist. Snel eens kopen dan.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ook op PC.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Game Pass?
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  10. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Nice. Ben nog even bezig met deel 1 uit te spelen, ook via gamepass. Echt pittige platformer op sommige stukken. Deel 2 ziet er veelbelovend uit!
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Intro gespeeld. Prachtig! Wel bloedje irritant dat de audio lagged. Is een known issue maar dit is onspeelbaar. Installeren op een SSD fixed het, maar die heb ik niet... Game runt verder top. Jammer :mad: Nu maar wachten op een patch.
     
  12. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ai, dat is zonde. Ik speel 'm wel vanaf SSD inderdaad, en verder nergens last van op de X. Echt een fantastische game en een vooruitgang tov het eerste deel, bijvoorbeeld door de (side)quests en wapens.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Prachtig plaatje. Hoop dat de performance snel gefixt wordt op de consoles. Ik lees hierboven ook iets over issues met geluid; is dat op de PC?
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    PC ja. Hoop dat het snel verholpen is want ik wil spelen!!! ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vind het tot nu toe toch minder leuk dan deel 1. Ik mis wat de simpliciteit met de aantal skills die je hebt.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Bedoel je dat er teveel skills zijn, of dat het allemaal weinig meerwaarde heeft?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Combinatie van eigenlijk. Met het eerste deel had je wat aan alles wat je kreeg, nu hou ik het maar met een bepaalde skillset of de game moet naar andere skills vragen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik vind het juist wel vet. Bigger and better. Speel voor de poppelegein deel één weer eens. Verschil is immens... Deel twee speelt zo geil man! Geniet er intens van!
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ori and the Will of the Wisps - masterful Metroidvania hampered by technical problems

    "That said? Oh, I loved my time here. I adored the gentle storytelling and the ethereal atmosphere and the melancholy that drapes, like a damp rag, across every inch of Niwen. I loved befriending Twillen and Tokk and Grom and Kwolok and every fuzzy, friendly member of the Moki. I took scores and scores of screenshots - picking them for this review was a nightmare; each one is a masterpiece - and poked my head into every crevice and cranny I could find. When unfettered by freezing, it's an unmitigated pleasure to play, and an even greater joy to behold. If it could just sort out its technical troubles, it just might be one of the best things you play all year."

    https://www.eurogamer.net/articles/...l-metroidvania-hampered-by-technical-problems

    Nog niet eens een "recommended" bij Eurogamer. Had deze reviewer gewoon pech, of zijn de technische mankementen idd substantieel? Ik vind het een opvallende review.
     

Deel Deze Pagina