RNG BABY Haha het is echt zo, 6:30 RNG spin uitkomst: "AWFUL" Weer een bel kapot. There's more guys, happy days!
Iemand de demo al gedownload op de PS Store? Combat ziet er snel en vloeiend uit, met nog steeds strategische opties. Final Fantasy 7 Remake Demo Full Playthrough
Gespeeld. Ziet er goed uit, speelt lekker, klinkt qua muziek goed, maar jammer dat we het niet in de originele taal kunnen spelen.
Het is een demo. Misschien heeft de volledige versie wel Japans? Moet zeggen dat e stemmen goed waren en de combat ook. Combat vreesde ik voor dat het vierkantje vierkantje driehoekje spammen zou worden met een systeem zoals KH3 of FF15.
Combat vond ik grotendeels prima. Kwaliteit van de Engelse dub kan me weinig schelen, goed of slecht, want ik wil het sowieso spelen in de originele taal, maar sommige stemmen vond ik goed (Cloud, dat meisje), anderen meh (die dikke gast, die ik meteen herkende als die vriend van Jesse uit Breaking Bad) tot slecht (Barret).
Audio visueel genot: check. Epic fantasy: check. Snelle combat, maar wel met voldoende tactiek: check. Faithful remake: we gaan het zien! In ieder geval een goede eerste indruk. De makers verwijzen zelfs naar God of War als inspiratiebron (filmisch, spektakel, toch diepgang). EDIT: ACG coverage.
Nu al *** ,... de manier van bewegen a la skyrim vr, is echt een downer. En dan zie je een paar handen bewegen zonder armen eraan,... en dan te bedenken dat dit de revolutionaire game moet zijn voor de VR (ik zal het wel helemaal verkeerd zien, dus als iemand mijn visie kan verbeteren ,dan hoor ik dat graag )
Volgens mij kan je kiezen uit een paar varianten van bewegen. hier is het gewoon lopen in plaats van teleporteren.