1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opgeslagen spellen naar ander account xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Francisca02, 6 mrt 2020.

  1. Francisca02

    Francisca02 New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!

    Ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen.
    Op de Xbox 360 heb ik 2 accounts, Player 1 en Francisca02.
    Francisca02 is mijn Xbox Live account maar bij Player 1 (is een aangemaakt account van de xbox zelf), daar staan al mijn opgeslagen spellen en vooruitgang.
    Nu wil ik eigenlijk die 2 combineren, dus de spelvooruitgangen naar het account van Francisca02 Xbox Live.
    Want omdat Player1 geen Xbox Live heeft kan ik de spellen niet in de Cloud zetten. En om nou al mn games opnieuw te moeten beginnen....
    Maar is dit mogelijk? En zo ja hoe dan?

    Alvast bedankt voor het meedenken!
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Volgens mij is een savefile echt gamertag gebonden dus overdragen kan niet.
     
  3. Francisca02

    Francisca02 New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik zo laat reageer, dat is wel jammer:mad:
    Ik heb nu regelmatig dat lego Harry Potter jaar 1-4 vastloopt en het beeld vriest.
    Ik kan dan niks meer en de Xbox is ook erg warm. Maar we zijn al zo ver dus dat zou erg jammer zijn als we weer alles opnieuw moeten doen.
     
  4. Gyrrack

    Gyrrack Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    92
    Als je Xbox 360 een harde schijf heeft kan het helpen om de game te installeren in plaats van vanaf de dvd te spelen. https://beta.support.xbox.com/help/xbox-360/games/game-setup/install-play-delete-game
    Wat ook een poging waard is is het leegmaken van het cache van de Xbox: https://beta.support.xbox.com/help/xbox-360/console/clear-system-cache

    Wat betreft een warme Xbox: zorg ervoor dat het apparaat niet in een kastje staat met maar weinig ruimte rondom en dicht aan de achterkant zodat het geen warmte kwijt kan. Haal het apparaat er desnoods eens uit om te testen of het verschil maakt.
     
  5. Francisca02

    Francisca02 New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je antwoord!
    Ik heb de Xbox inderdaad al uit de tv kast gehaald en erop gezet zodat hij alle warmte kwijt kan maar nog wordt hij warm.
    Ik heb hem ook al helemaal open gemaakt en uitgezogen (wat minimaal was). Het is alleen bij Lego Harry Potter jaar 1-4.
    Ik kan inderdaad nog even kijken of het helpt om de cache te legen.
    Inmiddels heb ik de nieuwe Xbox One en een Gold membership voor 3 maanden alleen de Cloud werkt niet op mijn Xbox 360. Ik krijg steeds aan melding dat the Cloud nog niet voor iedereen beschikbaar is =( en nu blijkt ook nog Harry Potter niet te werken op de Xbox One :'-(
    Ik vind het wel een gedoe hoor |:-
     

Deel Deze Pagina