1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Warzone

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 9 mrt 2020.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
     
    Rampage vindt dit leuk.
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Yes! Zin aan!
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is best wel nice. Alleen hoe draait die mode en wat voor eventueel verborgen kosten zitten er achter? Micro Transacties??? Hou het denk ik zelf wel bij de games met een SP, die van de laatste COD is totaal niet slecht en bruut om te spelen. :)
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    10 minuten geprobeerd. Geinig gedaan maar niks voor mij. Die open wereld aanpak trek ik niet. In die 10 minuten ben ik ook amper iemand tegen gekomen en toen werd ik van een afstand gesniped. Als je dood gaat kom je in de gulag. Dat is wel tof verzonnen. Je kunt je dan met een gun fight uit de gevangenis vechten als je wint. Of je team maten kunnen je terug kopen. Als ze dat niet doen zit je een half uur te kijken. Op de bench. DAAR HEB IK TOCH GODVERDOMME GEEN TIJD VOOR.

    Misschien ga ik het nog een paar keer een kans geven, maar dan moet er wel meer actie in zitten. Nu was het heel lang rijden en lopen en dan dood en afgelopen.
     
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Heb al een paar potjes gespeeld, en merk dat hier veel variatie in zit. De ene keer ben je inderdaad 20 minuten aan het looten voordat je iemand tegenkomt, de andere keer zit je binnen 5 seconden in een gevecht. Ben zelfs al een keer binnen 4 minuten met het hele team gekilled > uit de Gulag > weer gekilled.

    Als je fan bent van directe actie kun je met het parachuteren ook iemand volgen en vlak bij hem landen.
     
    Taab vindt dit leuk.
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik ga het vanavond even uitproberen. Heb een stukje van de livestream van JackFrags gekeken en het lijkt me erg vet! Zijn er handige tips om te weten voor beginners? Waar je op moet letten etc?


    Cosmetics kun je kopen met (echt) geld en er is een season pass waarvan je een premiun versie kunt kopen, waardoor je ook allemaal extra zooi krijgt.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Je moet gewoon de training even doorlopen.
    Verder zijn er niet echt tips ofzo.

    "We brought a number of twists to battle royale," Kelly told USA TODAY. "I do think the world you play in is going to be undeniably unique. For one thing, we are initially going to roll out with 150 players, when you are typically seeing 60 to 100. Actually, I can tell you we are already playing with 200 players. We are going to release that a little bit later."
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2020
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb het inmiddels ondervonden :)
    Gister paar potjes gespeeld. Meteen het derde potje een Win gehaald! Niet verwacht aangezien ik al jaren nooit meer CoD speel. Speelt toch wat anders dan andere shooters die ik wel gewend ben. Maar het concept is heel vet. Ook dat Gulag systeem is goed bedacht. Inventory system werkt ook goed (veel beter dan bijv. bij BF Firestorm. Grafisch vind ik het wel echt een stuk minder dan BF Firestorm, maar ja /care. Ook de voertuigen voelen echt bizar 'clunky' aan :') Maar voor de rest speelt het lekker weg. Beetje erg casual, dat wel.

    Ik blijf het nog altijd jammer vinden dat BF Firestorm niet een standalone game is geworden. Dan was het denk ik veel populairder geweest. Zat echt potentie in.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hier een tip.

    Als je met je heleteam een uav aanzet veranderd die in een advanced uav.
    Of je kan er zelf meerdere aanzetten dan word het geloof ik ook een advanced uav.
     
  12. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat captured nadat je dood bent gegaan is echt vet
     
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren met 2 maten ook een potje gewonnen. Best lachen door goed te coachen en vijanden te markeren.
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Uit verveling maar een paar potjes geprobeerd en ik ben positief verrast.
    Gulag is leuk gedaan, het terugkopen/reviven van een teamgenoot is ook leuk gedaan.
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Yeah gister eerste win te pakken. Ben totaal niet van online shooters, altijd offline maar dit is wel weer eens tof. Laatste keer dat ik in 3 dagen zoveel online gamede was in het Halo 2 tijdperk via Xlink ipv Xbox live haha.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Niet Xbconnect gespeeld?
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    O jawel. Maar dat werkte bij mij niet lekker volgens mij. Xlink Kai
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ok ik had nergens last van ook jaren daarop gespeeld en later nog op kai ook erg tof.

    Solo

     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2020
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Toffe game, maar echt bizar dat je verplicht wordt op de xbox tegen pc spelers moet spelen. Dat moet echt veranderen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Je kunt vanaf console crossplay uitzetten door gewoon op 'no' te klikken als gevraagd wordt om crossplay te enablen. Ik vind het zelf juist storend dat dit vanuit pc niet kan en ik wel gewoon met console spelers moet spelen.
     

Deel Deze Pagina