1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Theme Hospital had toch ook een aantal onrealistische zaken wat meer gestuwd was op comedy? Zelf geen problemen mee. Ben wel blij dat er wat meer van dit soort games naar console komen.

    Originele Theme Hospital trouwens maar heel even gespeeld, 1-2 jaar geleden, en was wel leuk, maar op een gegeven moment werd het al heel snel heel hectisch, en met strategie/management games wil ik gewoon lekker relaxed zitten en dingen goed op kunnen zetten en een stabiele basis bouwen, en van daaruit rustig uitbreiden, dus zoals SimCity 4 enzo, en dit was meer hectisch crisis management.

    Ben dus benieuwd naar Two Point Hospital, maar io weet ook dat er een kans is dat ik het al snel weer drop ...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kun je met Sim city 4 relaxed doen? Daar zou ik wel wat meer uitleg over willen aangezien ik Cities - Skylines al snel te hectisch vind worden.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    In Sim City 4 kun je gewoon relaxed je stadjes opbouwen. Rampen (aardbevingen, monsters, whatever) had ik standaard wel uitstaan, dus dan had je alleen te maken met soms brand, te weinig electriciteit, water, etc. Dus gewoon puur het management regelen. Heerlijk.

    Wat maakt Cities Skylines hectisch?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vooral de stroom en dingen die je noemt o.a. Ik denk dat ik de game wel koop, puur als vergelijking met Cities Skylines. Vroeger wel redelijk warme herinneringen aan Sim City.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Sim City 4 is al redelijk oud inmiddels, dus tenzij hij heel goedkoop te vinden is, zou ik, als ik jou was, gewoon lekker bij Cities Skylines blijven, die toch gezien wordt als de beste opvolger op SC4.

    Zelf Cities Skylines nog niet gespeeld. Wil wel, maar heb geen goede PC, en de XBO versie heb ik even geprobeerd maar is nogal een stuk kaler/minder dan de PC versie.
     
    Rossi46 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    * **Ninja Gaiden II** (February 20th)
    * **Kingdom Hearts III** (February 25th)
    * **Two Point Hospital** (February 25th)
    * **Wasteland Remastered** (February 25th)
    * **Yakuza 0** (February 26th)
    * **Jackbox Party Pack 3** (February 27th)
     
    Rossi46 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tering hey. _O_
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Leuk om eindelijk NG2 te kunnen spelen. Bleef op Xbox360 maar op 30 euro hangen qua prijs.

    Yakuza Zero poosje geleden al uitgespeeld. Leuke game.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Yakuza 0 spelen! By far de beste game in dat lijstje _O_
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Is het zo dat je de gekochte DLC voor een Gamepass spel op de Xbox niet kan gebruiken op PC, dus dan je het opnieuw moet kopen?
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ori <3
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ben benieuwd! Deel 1 was erg leuk dus deze mooi met de gamepass meepakken :)
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    De laatste tijd een beetje Two Point Hospital gespeeld, en vermaak me er prima mee. Misschien (nog?) iets te makkelijk, al kan dat alleen in het begin zijn, en dat het straks een stuk moeilijker wordt.

    Heb nu 3 ziekenhuizen waar het allemaal goed voor elkaar is, dus begin vandaag of morgen aan het volgende ziekenhuis. Wel vervelend dat je soms je vraagtekens hebt bij de AI (ik moet te vaak handmatig een janitor een opdracht geven om iets te maken), maar zoals gezegd, ik vermaak me er prima mee. Leuke game.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Vandaag even beginnetje gemaakt met een 4de ziekenhuis, en die is al wel een stukje pittiger, want er worden zaken van je gevraagd waar je economisch gezien niet altijd in mee kunt gaan (ik wil geen lening afsluiten), en qua lay-out heeft dat ziekenhuis ook een beetje een lastige vorm om lekker in te delen. (Ziekenhuis in een koud gedeelte waar ze veel botbreuken binnenkrijgen, en helicoptertje). Je moet wat meer op je centjes letten, en dus kun je niet lekker investeren in je mensen opleiden, want je hebt ze eigenlijk allemaal nodig, terwijl ik in mijn eerste 3 ziekenhuizen comfortabel in het personeel zit.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Waarom zou je geen lening af willen sluiten? Gebeurt in het reguliere economsiche verkeer ook gewoon hoor :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ten eerste omdat ik in dit soort games gewoon graag de basis zo stabiel mogelijk neerzet, zodat ik verantwoord een bedrijf zelfstandig run, en dan is het in het begin misschien met muizenstapjes en af en toe iemand eruit gooien om te vervangen met iemand die net iets beter is, of bepaalde investeringen uitstel/weiger omdat er gewoon even geen geld voor is, maar als het dan mondjesmaat uitgroeit tot iets groters, mooiers, en het functioneert, dan heb je dat met goed beleid gedaan.

    Ten tweede wil ik het zonder leningen doen puur om te zien of het mogelijk is. Het is iets moeilijker, en gisteren kneep ik hem af en toe wel even toen de inkomsten toch onder de uitgaven zaten, maar het gaat voor nu nog even goed.

    Natuurlijk kan ik een dikke lening afsluiten, meteen het beste van het beste neerzetten, de beste dokters en zusters inhuren, meer dan ik nodig heb, en ze dan snel trainen zodat ze nog beter worden, en waarschijnlijk is dat op zich ook een leuke manier van spelen, en misschien probeer ik dat straks ook wel bij een ziekenhuis, maar nu nog even niet.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ace Combat lijkt me idd leuk. Ben benieuwd.
     

Deel Deze Pagina