1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    AC op de Xbox was ook niet te vergelijken met AC op de PC.

    Ik ga ACC ook sowieso niet halen.
     
  2. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Klopt. Niet te vergelijken maar wie weet wordt dit wel een goede port? Het rijdt iig fantastisch.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ACC op PC is al slecht qua performance
     
  4. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    ?? Werkt prima. Vr zeker?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    nah, ultrawide 144hz

    Maar voor de specs die ik heb loopt het een stuk slechter dan iracing, rf2, raceroom etc etc.
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    Spotte ik daar nu een xbw'er tussen? :)
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je goed kijkt zag je mij naam bij broadcast director staan :D

    Gekste livestream die ik ooit gedaan heb. 4 keer van server veranderen, dikke F1 sterren in beeld moeten brengen en regie doen voor Palmer als commentator. Bwoah
     
    Rossi46, Bobst27, B Tender en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Viel me gelijk op ja! :)
    Petje af Flavour, echt strak gedaan en al met al denk ik echt een succes! Toen ik het checkte keken er meer dan 50.000 mensen. Kan me voorstellen dat er, om dit mogelijk te maken, voor en tijdens de races heel veel werk bij komt kijken.

    Soms had ik even de indruk dat de commentatoren wel andere beelden (die iets minder op de actie waren gefocust) voorgeschoteld kregen dan de stream-kijkers zagen, en er reden wel erg veel blauwe auto's mee, maar verder :thumbs::thumbs::thumbs:
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja vond het ook leuk om te zien. Heb wel zin om straks even groep c te oefenen.
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik vind het concept echt super tof, maar moet eerlijk zeggen dat rF2 niet echt reclame voor 't simracen is. Physics zien er mega twitchy en sketchy uit (komt door de netcode denk ik?). Al scheelt het dat ze geen F1 2019 gebruikte haha. Schade uit is ook jammer. Wordt echt veel gebeukt.

    Wel heel vet dat je hier aan mee mocht werken @Flavourlicious!
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2020
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Toch wel erg gaaf om te zien en beter om een keer te doen.

     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2020
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Om 20:45:



    Live tonight!! Team Redline Pro Fun Cup with pro drivers going head to head! Over 40 signed up from F1, DTM, F3, FE, WEC. Featuring the likes of Max Verstappen, Stoffel Vandoorne, Antonio Felix Da Costa, Nicki Thimm and many more!
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Gisteren even gekeken, maar ik vond het maar een aansluiting. Er werd weer gereden 'zonder schade' - wat ik onbegrijpelijk vind, zeker op dit niveau - en ik heb het idee dat de rijders het minder serieus nemen dan wijzelf als we tegen elkaar aan het racen zijn. Geen goede reclame voor simracing wat mij betreft.
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Schade stond gewoon aan? Zie 1:39.48.

    Ze nemen het inderaad niet zo serieus, daarom heet dit een fun cup, gehost op een eigen server van Redline. In de officiƫle iRacing events wordt zeker serieus gereden. Al was er weinig mis met dat kopgroepje F3 toch? Max Benecke heeft er in ieder geval veel plezier in.

    Gisteren trouwens Antonio Giovinazzi tegen gekomen in de F3 haha. Hij bakt er alleen nog niet veel van :p
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2020
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Heb enkel het begin van de Porsches gekeken. Was ik vrij snel op uitgekeken. En bij crash van Verstappen na de tik van Norris had ik wel meer schade verwacht, vandaar dat ik dacht dat het uit stond.

    Tsja, ondanks de bekende namen kon het me weinig boeien. Het verschil met echt racen is toch nog best groot, als kijker ;)

    Beste realistisch dan dus toch :D
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  16. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Ik heb gister de eerste ronde van die F1 esports race niet eens afgekeken. Man man man wat een aanfluiting is dat zeg. Een grote banger race
     
  17. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Me too. Waardeloos.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    De live show zaterdag op Ziggo sport was wel aardig, vooral de simracers lieten echt gave dingen zien. Doordat er vrij veel tijd zat tussen de races en er geen beeldmateriaal was om die tijd op te vullen stond de naam van @Flavourlicious ongeveer een uur in beeld.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Haha jaa, gezien de omstandigheden was de uitzending wel aardig. Helaas werd ik pas 24 uur voor het event opgeroepen om de regie te doen en was alle tijd nodig om mijn feed compatibel te maken met TV (50 fps interlaced beeld), en dus geen tijd voor productie van extra materiaal. Daarnaast had ik tijdens de uitzending 0,0 contact met de commentatoren (door corona kon er niemand naar de studio om een geluid verbinding van commentatoren naar mijn kantoor te maken) dus ik kon niet echt op ze inspelen.

    maar wel leuke ervaring en hopelijk krijgen we de kans om een keer met een complete productie uit te zenden. :)
     
    hillss, B Tender en Rossi46 vinden dit leuk.
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja het was niet optimaal. Wel erg gaaf om dit op te zetten hoor. Zeker omdat dit concept in Nederland nog in de kinderschoenen staat en er met het wegvallen van normale races wel vraag voor is.

    Verder wel wat aanmerkingen maar een hoop valt op te lossen met een normale voorbereiding.
     

Deel Deze Pagina