Ik zal mijn informatie in de loop van de dag even posten. Moet sowieso mijn Nintendo Online abonnement weer even met een jaar verlengen voordat we daar iets mee kunnen. In ieder geval alvast wat informatie over het eiland. Eiland: Ile Modo Settler: Modje Lokale fruitsoort: Appel Eerste twee bewoners: Boots de alligator Tammy de beer
Ik vind hem wel grappig tot nu toe. Benieuwd wanneer ik die stok krijg voor over het water te springen.
Best verslavend deze game. Eiland: Obewana Settler: Alex SW-3771-6755-1018 Lokale fruitsoort: Peer Eerste twee bewoners: Dom (sheep) Reneigh (horse)
Eiland: Yosha Settler: Patje (SW-6266-8822-2022) Fruit: Cherry Bewoners: Sheldon en Tammy I dont like them
Die eekhoorn ziet er echt uit als een asshole. Ik zal jullie vandaag eens even toevoegen. Dag 2 is sowieso pas de dag dat je kunt reizen, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Hou wat fruit voor mij apart!
Game is echt leuk vanmiddag beginnen aan dag 2. Zal vanmiddag ook nog wat info neer zetten nu niet thuis. Fruit is in ieder geval de peer bij mij.
Zojuist ook gekocht op Eneba voor ca. 45 piek. Lijkt me een ideaal spel om savonds op de bank even te relaxen, zeker nu mijn vrouw savonds niet meer hoeft te werken Wel erg jammer dat je op 1 switch maar op 1 eiland kan spelen. Hopelijk word dit laten nog aangepast.
Weer een aardige sessie erop zitten. Zou eventjes na de lunch een paar kleine dingetjes doen tot 1 uur, ondertussen is het half 3. Mochten jullie het niet weten: Vanaf dag 2 (de tutorial dag telt niet) kun je reizen vanaf het vliegveld. Om elkaar te bezoeken moet je echter je poorten open stellen. Dit doe je door op het vliegveld aan te geven dat je mensen wilt inviten => All My Friends. Mocht je dus een sessie aan het spelen zijn, zet allereerst je poorten open, dan kunnen wij bezoeken als we er toevallig ook zijn.
Ik wilde je bezoeken, maar volgens mij heb ik een dodocode nodig, zou dat kunnen? In die app staan trouwens niet al mijn switch vrienden, hmm.
Voor zover ik het zie kun je bij de keuze online ook aangeven dat je friends wilt bezoeken. Neem aan dat dat mensen zijn in je friends list. Ik zet sowieso de poorten open als ik ga spelen.
Hoop wel dat ik snel een opbergkist kan maken. Zit nu telkens zo maar vol en blijf heen en weer lopen.