1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417






    Half-Life: Alyx is uit. De VR kaskraker van het jaar? Ik ben onder de indruk in ieder geval. IMO een fenomenaal stukje VR software gemaakt door Valve en een echte game. Dit zou inderdaad weleens een ommekeer kunnen veroorzaken in de gaming industrie, of in ieder geval een start van iets moois.
     
    Killamonkey en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    Garrett vindt dit leuk.
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Verschillende mensen noemen deze game het Mario 64 moment van VR. Dat is nogal wat. Wellicht probeer ik het over een jaar of twee ook wel. Voor nu is de (high-end) VR markt nog iets te duur voor een handjevol games. Hopelijk trapt deze game een reeks aan game changing VR games af!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb hetzelfde, heb de game ook liggen maar las dat je echt best veel tijd in moet stoppen. Je moet vriendschappen onderhouden, leren, zit met tijden etc. Dat weerhoudt me toch ervan om dan te starten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik was begonnen met P5, maar toen bekend werd dat deze nieuwe versie zou komen ben ik er toen eigenlijk meteen mee gestopt. Als Royale straks 20-25 euro kost dan haal ik hem en begin overnieuw.

    P5 destijds voor maar 10 euro gekocht (Steelbook), dus dat was gelukkig sowieso al een koopje.

    Afgelopen week trouwens eindelijk begonnen met Shadow of the Colossus. Mooie soundtrack, beetje houterige gameplay, weet nog niet goed wat ik er van vind, maar lijkt een vrij korte game te zijn, dus probeer de komende week de game uit te spelen.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Had hem in pre-order bij Game Mania met 2 games inruilen actie. Maar dat gaat dus niet door, of moet hem dan nu full priced bestellen.
    P5 nooit uitgespeeld of ver gekomen, dacht laat ik het nu in deze tijd maar een x proberen maar vooralsnog skip ik het dan even. Persona 4 Golden forever best game ever.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Shadow is een game waar je het ene moment puur geniet van het landschap en de leegte en het andere moment pure frustratie ervaart wanneer het maar niet lukt een colossus te bestijgen. Ik vond het een meesterlijke "game", want Shadow is totaal niet "gamified" en past heel mooi in het rijtje van andere klassiekers van Team Ico. De reis die je onderneemt met de hoofdpersoon om jouw geliefde te redden. En de prijs die de wereld moet betalen is misschien wel te hoog...
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Het is me een allegaartje. Van het gros van de titels heb ik nog nooit gehoord. :D
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Hnnngggg...
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    FUCK YEAH ANOTHER FREETOPLAY FUCKFEST
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dude, spoilers!!! SPOILERS!!!!

    :p

    Nee, was al bekend met waar de game een beetje heen gaat qua message, eigenlijk hadden ze zo'n Far Cry 4/5 'einde' erin moeten stoppen natuurlijk ... ;)
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Er was maar 1 collos waar ik frustratie bij had,... (iets met fonteinen), voor de rest top ervaring !!
    (volgens mij op de ps3 uitgespeeld :))
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

    Dudes, SPOILERS!!!!
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    I am so excited to announce we will be running a trial weekend for Predator: Hunting Grounds, starting on March 27, and running through March 29. The Trial will be open to PS4 players with a PlayStation Plus membership and PC players as well via Cross-play support. Just hop to PlayStation Store, download the Trial, and start hunting!

    The Trial will be available to download on March 27 in Japan at 3pm JST, in Europe at 4pm GMT, and in North America at 5pm PST.

    We spent the last part of 2019 taking a demo around to various gaming events around the world and allowing members of the public to try it for themselves. Seeing the fun that everyone has had as both the Predator and the Fireteam has been incredibly rewarding for the dev team. We received valuable feedback through that process and we believe everyone will be excited to see where the game is. We are looking forward to having you test the game out as we are getting closer and closer to launch.

    The Trial will allow you to play solo as the Predator, or to team up online with three others as part of a Fireteam. Back in December, we detailed how savage and powerful the Predator was. Ahead of the Trial, here’s what you should know about playing on a Fireteam in Predator: Hunting Grounds.

     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Ik vond het niet echt de stijl voor een interne Nintendo game. Dus na wat onderzoek blijkt dat het een game is van een Nederlandse studio!
     
    Zifnap, Reckuuza en ageQned vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Wat een details mensen. Zelfs wanneer je deze game niet hebt, het kijken waard. Epic. <3

    @inoway
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2020
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Bravely Default 2 demo, nice! Deze generatie gemaakt voor de Switch. Veel herkenbaar zeg, zoals de combat en opzwepende muziek. Zie voorbeeld vanaf 43:30 min.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Ziet er goed uit. Release of PC/Xbox (gamepass).
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2020

Deel Deze Pagina