1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 2 Remake

Discussie in 'Games' gestart door powerslave666, 12 jun 2018.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Resident Evil 7 heeft veel meer schrik momenten.
    Resident Evil 2 kan ik me er niet eentje voor me halen zo snel.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    RE7 in VR is insane eng! Nog nooit zoiets meegemaakt ;)
     
    WorkingTitle en Servantes vinden dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dit. Toevallig gister weer aan begonnen in VR en de astro koptelefoon op. Wel weer even de vr legs trainen. Maar echt momenten dat ik hen even af zet, en wat drinken haal omdat ik de trap niet af durf o.i.d. :+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ja ik ben echt benieuwd. Resident Evil 7 heb ik een stukje mogen 'bewonderen' in VR en dat is zoooooooooooooo eng inderdaad! Dat voelde echt aan als next-level gewoon. Dat kan je je gewoon bijna niet voorstellen dat het zo eng is gewoon, als je niet weet wat VR met je doet. Uiteindelijk heb ik de game thuis gespeeld zonder VR, omdat ik dat simpelweg niet heb. Vraag me wel af wat bij jullie dan in VR het meest schrikkerige moment was haha van Resi 7?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Jorrie : Gedachteloos die spoilers, excuses. Zit gewoon snel vol adrenaline bij de gedachte aan de game en dan vergeet ik snel wat. Nogmaals excuses. :)
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    ik was op een gegeven moment Hide n seek aan het spelen waarbij die gast achter mij aankwam met zijn kettingzaag. Gevoelsmatig kon hij maar van 2 kanten komen. Ik liep in een gang heletijd op en neer om om de hoekjes te kijken waar hij zat, in VR is dat natuurlijk gewoon alleen je hoofd en of bovenlichaam bewegen, toen hij plots met kettingzaag en al door de muur heen kwam en naast me stond.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Hahahaha oh dat moment, kan me goed voorstellen. Ik kreeg al de schrik helemaal in het begin toen die kraai wegvloog en dat lijk wat naar boven kwam vanuit het water waar je doorheen ploeterde. Dat moment waarbij je met die vrouw in contact komt is ook wel heavy shit :+. Die had mijn zus hahaha. Was toen VR proberen in Game Mania. Gezien ik liefhebber ben van het thriller en horror genre, was dat met die VR echt een hele gave ervaring.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Resident Evil 7 had ik graag in VR willen beleven! Alhoewel ik wel moet zeggen dat het enkel het eerste deel van de game is dat echt eng aanvoelt.

    Het eerste huis (het huis uit de demo) tot het 'Welcome to the family, son' is echt enorm creepy, puur vanwege het ontbreken van actie. Dit wordt in mijn ogen enkel nog geëvenaard door de Mia stukken. Alhoewel ik best geloof dat het hide and seek in VR ook echt vreselijk verontrustend kan zijn.
     
    WorkingTitle en Servantes vinden dit leuk.
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Trouw aan het bronmateriaal, dus ook kort.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooie dubbelpost. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    We hebben goed nieuws! De verschijningsdatum van ‘Resident Evil 3 - Xbox One’ is vervroegd. Je kunt jouw bestelling in de loop van de dag, donderdag 2 april, verwachten. Wacht rustig onze e-mail met track & trace af om op de hoogte te blijven van de levering.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Op Xbox live ook al iets vervroegd zag ik. Anders de 3e april. Is een paar uurtjes naar voren gehaald. :+
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik ben ergens wel benieuwd naar. Voor de mensen die Resident Evil 2 hebben uitgespeeld, beide verhaallijnen dan,... wat is volgens jullie toffer? 1. Speel eerst verhaallijn (bijv.) Leon uit en dan Claire of 2. Speel ze tegelijkertijd uit? Het idee is dan om misschien zelf de Leon-story te spelen en vervolgens mee te kijken met mijn zus die dan bijvoorbeeld Claire-lijn speelt.

    Ben benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan, al denk ik dat de meeste wel hebben gekozen om eerst X uit te spelen en vervolgens Z.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Nou, dit is totaal geen aanbeveling haha... (early access DLC)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Maar even wachten dus. Wel jammer dat die link naar de webshop die hem goedkoop heeft alleen PC in aanbieding heeft. Zonde Capcom, gemiste kans, maar wellicht later nog middels een update als de kritiek teveel gaat worden. :)
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Zo ik ben nu met RE 2
    net de underground ingegaan (Story Leon). Daar een eindbaasje tegengekomen, toffe gozer met zijn gekke grote oog.

    Tot nu toe is RE 2 echt een hele gave game. Met name erg spannend en bang om health te verliezen. Verder erg sfeervol en de story-telling is tot nu toe erg sterk. Wat ik ook wel nice vind is dat items overal liggen verspreid en waar je het eventueel dient te gebruiken ook. Dat spreekt me wel aan. Tot nu toe vind ik het niet moeilijk, gezien er nog altijd best veel health ligt verstopt. Qua ammo is er wel schaarste, maar dat maakt het des te spannender :)! Leon is ook een top karakter!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @janter : Als je je zorgen maakt om de ammo kun je altijd nog de special edition kopen. :+
     

Deel Deze Pagina