1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 30 mei 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Carentan! :eek:_O_
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Carentan was een map uit COD:UO
    Kwam terug in een patch in COD2 en is als Chinatown uitgebracht in de oorspronkelijke COD:MW.

    Leuke map, maar niet zo legendarisch als S&D Clanbase gevechten 3v3 op Toujane.

    Ik durf te wedden dat mijn reflexen de A-nade-throw nog weten, vlak na de start als Allies.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok, leuk om te weten. Zelf wel verschrikkelijk veel uren gespeeld op de Carentan map. Genoten is een understatement. Teveel uren plezier, maar dat was dan ook één van de weinige MP games waar ik veel tijd aan besteedde en nog van genoot ook, naast Bad Company I en BF 1943.

    Serieus vond ik die games allemaal zo heerlijk afgestemd qua MP en de maps waren over het algemeen van hoge kwaliteit. Met Medal of Honor - Allied Assault destijds op de PC vooral veel Stalingrad gespeeld en dan veel kills maken vanuit die verborgen ruimte met gordijn ervoor, die je alleen kon bereiken als je je liet vallen uit de 2e of 3e verdieping. Good times Kimi, good times. :)
     
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Tyrant en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    MW2 campaign Remaster.
    Fuck dat.

    Breng MW2 MP gewoon naar de huidige Modern Warfare. Thanks. Schuif die campaign op 'n plek waar de zon niet schijnt :D
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Jij was zeker zo'n PPSH 71 kogels in een drum-magazijn noob?! :D

    :p
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In het begin wel, daarna viel het reuze mee en haalde ik goede kill stats en streaks. Vergt alleen maar oefening. Met Bad Company I was dat wel lachen als de vijand de hele match niet door had dat je in hun artillerie kanon zat. Of snipen op degene in dat kanon en ze hadden niet door waar je vandaan schoot.

    Wat betreft Carentan en COD 2 uit 2006: Dat was mijn eerste volledige game waar ik veel online plezier mee heb weten te beleven. Zoveel mooie kills gemaakt toen, en mijn broer, die broer ja, ik en twee van zijn maten waren redelijk in balans. Alleen als ik een keer een off day had, verloren ''jij'' en ik consequent. Tot de tegenpartij erom begon te lachen, dat pak je ze makkelijker terug. Gouden tijden gewoon, weemoed alom. :+
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The Gaming Revolution has been told that MW will become a best of type Modern Warfare game. There's 60 maps in the works for the game including MW2 fan favorites. TGR has also heard that MW3 Remastered has also been finished. Activision decided to cancel the MP for MW2R so they wouldn't split the fanbase.


    "I was told that they're planning on making Modern Warfare a "best of" modern warfare game and there's around 60, yes that's right, 60 multiplayer maps in the works for modern warfare right now that will mainly be remasters of fan favourites from the trilogy."

    "As far as I'm aware, even though Modern Warfare 2 remastered multiplayer was finished a while ago, not all the maps will be coming to modern warfare and just the majority of favorites."

    He's also heard that MP may come at one point and that it's not completely lost yet.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vraag mij toch af hoe ze dit willen doen dan? Nu komen er 3-4 nieuwe MP maps per 2-3 maand uit. Zouden ze dit dan gaan verhogen want ik kan mij niet voorstellen dat over 2 jaar nog steeds nieuwe maps gratis uit gaan komen terwijl er dan al weer nieuwe CoD's zijn
     
    Servantes vindt dit leuk.
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik hoop dat ze de Fortnite kant opgaan. Lekker gratis blijven updaten met daarbij steeds tal van zinlose pakjes en blueprints die her en der wat CC's leegtrekken.

    Hoeft er ook geen nieuwe CoD te komen. Deze is prima.
     
    NuclearGoat, Tim en B Tender vinden dit leuk.
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Lijkt mij ook de beste optie maar dit gaat natuurlijk niet gebeuren. Voor dit jaar is er al bevestigd dat er een Treyarch CoD komt (Black Ops remake/reboot), daarom kan ik mij dus eigenlijk niet voorstellen dat er na de release van de nieuwe CoD nog heel veel content uit zal komen. Maar aan de andere kant zie ik 30 maps in een half jaar releasen ook weer niet gebeuren
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Zou dit jaar geen nieuwe CoD ook toejuichen.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Als ze die mp shit zouden remasteren zou ik t direct kopen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zou het wel een compleet pakket maken inderdaad.
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hij staat in de PlayStation Store. €24,99.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    PlayStation Store ? :mad: Hebben ze weer zo'n duffe deal tot 30 April. Alleen daarom al ben ik in staat om h'm helemaal te skippen of gewoon nog langer te wachten tot de prijs omlaag gaat.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Het is wel een lazy PS3 > PS4 port geworden of niet?

    Niet dezelfde treatment als CoD 4 heeft gekregen in 2016? Totaal nieuwe engine etc.
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Klopt. Als het goed is zit het verschil in de woorden 'remake' (CoD4) en 'remaster' (MW2)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    COD 4 - Modern Warfare I was een remastered geen remake, die kwam pas vorig jaar. Volgens mij doelt die daar ook op. Shit is legit goed gedaan, alleen lame destijds samen met IW, wat een kut game is en later los verkocht voor de schandalige prijs van 39,99, maar daar zit wel MP in. :)
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Je kunt nu 10 v 10 op Shipment :lol:
     
    Taab en Burt Macklin vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina