1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBWEC: XboxWorld Endurance Championship season 2

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Schuminiels, 20 sep 2019.

?

Welke raceklassen willen jullie zeker gebruiken in het tweede seizoen van XBWEC?

Peiling gesloten op 1 okt 2019.
  1. LMP1-H

    1 stem(men)
    9,1%
  2. LMP1

    1 stem(men)
    9,1%
  3. LMP2

    8 stem(men)
    72,7%
  4. LMP3

    2 stem(men)
    18,2%
  5. LMP900

    5 stem(men)
    45,5%
  6. GTE

    4 stem(men)
    36,4%
  7. GT1

    5 stem(men)
    45,5%
  8. Group C

    5 stem(men)
    45,5%
  9. Vintage Prototype

    5 stem(men)
    45,5%
  10. Andere (zelf in te vullen)

    3 stem(men)
    27,3%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wil graag een keer iRacing testen maar de combinatie oude laptop (https://tweakers.net/pricewatch/316...-special-edition-7520-n0015s35/specificaties/) en 4k scherm gaat hem denk ik niet worden... Kan het moeilijk rechtvaardigen om een PC te kopen om een sim (waar ik ongetwijfeld mijzelf mee vermaak) te proberen

    Opkomst deze cup was erg laag, misschien door het ontbreken van een vaste factor (als auto) maar waarschijnlijk vooral vanwege het afnemende plezier wat mensen aan het wel beleven.
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik zou 'm dan gewoon op 1080p zetten. Kan je TV het simpel upscalen naar 4K zonder al te veel kwaliteitsverlies. iRacing moet het toch niet hebben van de scherpte, helemaal niet op die afstand. Bijna niemand gebruikt het in 4k. Grotendeels 2K of 1080p en hogere framerates. En: https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/iracing/10851
     
  3. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Bedankt @Schuminiels voor het organiseren.

    Ik ben verre weg de langzaamste van jullie allemaal maar heb er toch van genoten.
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  4. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Mochten we nog met genoeg mensen zijn heb ik al een concept in mijn hoofd voor de XBWEC S3 en tevens het laatste seizoen:

    De races staan nog niet in volgorde:

    1. Tribute to Jim 'supreme' Clark at Spa (Old Spa 14km circuit)
    [​IMG]

    2. Indy 500
    [​IMG]

    3. Bathurst 1000
    [​IMG]

    4. Daytona 500
    [​IMG]

    5. The 'END' (GTE Road America)
    [​IMG]
     
    Bobst27 en ColdzeroNL vinden dit leuk.
  5. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Zitten weer erg leuke concepten bij:thumbs:
    Ik ben alleen zelf niet zo een fan van de indy 500 en daytona 500. Opzich niets mis met de auto's maar zou dat dan liever doen op een circuit waar we ook eens een keer naar rechts moeten sturen;) weet niet hoe de rest hier over denkt?! Het zou juist ook wel weer heel leuk kunnen zijn voor een keertje, geen idee eigenlijk

    Ook zou ik graag eens in de groep willen gooien om eventueel de races iets korter te maken? Naar ongeveer 1 uur ipv 1.5uur.
    Ik vind de endurance races wel erg leuk maar merk dat mijn concentratie er op een gegeven moment wel vanaf is.
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ben ook voor iets kortere races. Weet uit het verleden dat Oval racen wel heel gaaf kan zijn mits de groep allemaal een beetje oefent en het bij elkaar blijf en/of dat de schade uitstaat. Anders ben je vrij snel klaar :)
     
    Bobst27 en Schuminiels vinden dit leuk.
  7. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    De races kunnen inderdaad ingekort worden naar 1u ipv 1,5u. Wat betreft de Indy 500: Deze zouden we in principe kunnen aanpassen naar Long Beach GP. De Daytona 500 zou ik wel eens willen uitproberen.
     
    Bobst27 vindt dit leuk.
  8. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Ja ik ben nu toch ook wel weer een beetje benieuwd hoe zo een oval race gaat zijn O-). Ben wel met @ColdzeroNL eens dat dan wel iedereen wat geoefend moet hebben. Misschien dat we dan eerst die daytona 500 proberen en daarna beslissen of we de indy 500 doen of niet.
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    @Bobst27 Ik wil ergens op een avond best wel een oefenrondje qua oval opstellen voor geïnteresseerden, met public lobby kom je best snel tot een goed deelnemersveld om te oefenen en te ervaren hoe een race is.
     
    Schuminiels en Bobst27 vinden dit leuk.
  10. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Deze week is Project Cars 2 vrij voor Xbox gold members. Ik vrees voor carnage in public lobbies...;)8)
     

Deel Deze Pagina