Ja ben zondag die turnip guy misgelopen, ben er dus ook nog niet actief mee bezig. Ben trouwens wel wat terughoudender geworden om de poorten open te gooien, had mezelf in zo'n AC lijst gezet op Tweakers. Maar als je dan mensen krijgt die nog niet eens goedendag zeggen en vervolgens alle fruitbomen leegroven en weer weg gaan. Ja daag liever niet dan. Ben pas bij een paar andere mensen op bezoek geweest. Heb het nog te druk met tarantula's vangen whaha.
Ok ja dat is lekker dom zoiets. Echt van ikke, ikke, ikke de rest kan stikken. Daarom doe ik ook geen random lui. Paar van hier en dan vind ik het wel goed.
Ik zoek de sinaasappel nog wat wil je ervooe terug? Heb zelf Kokos, Kers, bamboe scheuten, peer en appels.
Sheldon en Tammy zijn mijn OG zo kan ze niet haten. Puck sla ik elke dag die moet weg, Sprinkle sla ik minder want vind zielig maar vind er ook gaar. Rhonda moet ook weg, Coco is cute die mag blijven. Kitty is ook meh, al gehad op 3DS en Hopper moet sowieso dood. Eugene is wel flex, geen haat. KUT DIEREN.
Van mij mag het paas event wel snel weer afgelopen wezen lol. Ik wil vissen geen eieren haha. Vandaag zijn de knollen maar 54 waard bij mij. Dus ben blij dat ik ze maandag toen toch meteen voor 185 per stuk had verkocht. Al die andere dagen waren zo onder de aanschafprijs. Ik moet alleen nog de perzik als fruit.