1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Resident Evil 3 Remake

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 8 apr 2020.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    [​IMG]
    Ontwikkelaar: Capcom
    Uitgever: Capcom
    Genre: Survival Horror
    Releasedate: 3 April 2020
    Consoles: PC, PS4, Xbox One

    Trailers:



    Informatie:
    Resident Evil 3 Remake
    Resident Evil 3 Remake is een herwerking van de originele Resident Evil 3: Nemesis uit 1999.

    Resident Evil 3 confronteert spelers met de nachtmerrieachtige uitbraak van het T-virus, een biologisch wapen dat is ontwikkeld door het farmaceutische bedrijf Umbrella Corporation.

    In de game maken spelers voor het eerst kennis met Nemesis - een torenhoog humanoïde biowapen dat niet alleen supersterk maar ook nog eens hoogst intelligent is. Door zijn meedogenloze jacht op S.T.A.R.S.-lid Jill Valentine werd dit monster een icoon van de Resident Evil™-serie. Gewapend met een arsenaal krachtige wapens en gehuld in een zwart pak om zijn verminkte lichaam te verbergen, zal Nemesis elk obstakel op het pad naar zijn doelwit verminken, verpulveren of vernietigen.

    De aangrijpende ontsnapping van Jill vindt plaats in de gespannen uren die voorafgaan aan de gebeurtenissen van het veelgeprezen en succesvolle Resident Evil 2. Intense gevechten en breinbrekende puzzels komen samen in het bloedstollende laatste, desastreuze hoofdstuk van Raccoon City’s geschiedenis. Zowel de gruwelijke omgevingen van de originele game als nieuwe content worden als nooit tevoren tot leven gewekt met de RE Engine, die eerder werd gebruikt voor de ontwikkeling van het veelgeprezen Resident Evil™ 7, Resident Evil 2 en Devil May Cry™ 5, met high-definition graphics en gemoderniseerde gameplay-mechanics.

    De actievolle campagne voor één speler wordt vergezeld door Resident Evil Resistance, een asymmetrische 4-tegen-1 multiplayer-game die tijdens de Tokyo Game Show eerder dit jaar onder zijn werktitel werd onthuld. Als Mastermind achter de schermen kunnen spelers de rol van belangrijke Resident Evil-personages zoals Annette Birkin op zich nemen voor een reeks dodelijke experimenten. Manipuleer de omgeving en gebruik een deck kaarten om kwaadaardige wezens, valstrikken en bewapende beveiligingscamera's te plaatsen en survivors te elimineren. Voor het eerst in de serie, krijgen Masterminds zelfs directe controle over top-biowapens als G-Birkin en Tyrant. Op hun beurt moeten de vier survivors effectief samenwerken en optimaal gebruik maken van diverse wapens en unieke speciale vaardigheden voor een kans om bijtijds aan het experiment te ontsnappen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zo, inmiddels:
    Met Jill weer aan het spelen nadat ze de cure heeft gekregen. In het ziekenhuis nog. Shit met Carlos was best intens, maar beter te doen dan het laatste gevecht met Jill tegen Nemesis. Wat ik nu met Jill moet spelen, dat stuk van de game in het ziekenhuis, lijkt me wel tof. Sowieso nog aardig wat afgesloten gangetjes en heb mijn lockpick mee. Hoop wel nog pouches te vinden, zit door mijn wapens een beetje te kloten met inventory. Toffe game en ik denk dat ik het uitspelen wel ga redden en daarna maar weer eens terug, zonder zenuwen, naar Resident Evil 2.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Deze komt dit jaar wel in mijn collectie gok ik zo. Misschien op korte termijn al. RE 2 heeft me zo gepakt dat ik alleen al heel nieuwsgierig ben na deel 3. En dan Nemesis in de game.... ik ben ready :D.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gisteren gekomen tot:
    Dat laatste stuk in het lab. Echt voor mijn gevoel bij de laatste typmachine opgeslagen. Bitch gevecht moet volgen nu waarschijnlijk. Bijna uitgespeeld dus.
    @Modder-Eter . :+
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Dan zou ik 3 overslaan :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Geen idee waarom je me tagt. Ik heb deze game nog niet gespeeld, Yellow.
    Wist ik veel dat ze deze game remake echt enorm makkelijk hebben gemaakt. :+

    Op welke difficulty speel jij uberhaupt?
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Makkelijk mogelijk. En dat uitspelen gaat het met niet worden denk ik. Heeft met laatste gevecht te maken. Slecht voor mijn hartslag. :+
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Vertel? :+
     
  9. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb hem gisteren uitgespeeld. Zoals gezegd is ie meer op actie gericht maar sommige overdrijven toch wel in sommige punten.

    Veel korter dan Re2 is die niet, in re2 zit nog veel meer backtrack gedeelte waar je enkel aan het lopen bent. 2 moeilijkheidsgraden extra en shop om dingen te kopen. Re3 heeft wel meer replay waarde dan re2.

    Re2 wel beter, vooral dat je heel de tijd opgejaagd word door mr x maakt de sfeer wat beter, re3 is meer scripted.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2020
    janter vindt dit leuk.
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik vond RE2 ergens lang genoeg ook. Een story van 1 personage hoeft van mij echt geen 15 uur te duren ofzo. Nu is die niet al te lang, maar wel superkrachtig. Als RE3 7 a 8 uren duurt vind ik het in principe helemaal goed. Nu lees ik ook verhalen van 5 uurtjes gameplay... maar ik wil in de eerste playthrough lekker genieten van de atmosfeer :).
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Suprise patches zijn altijd de beste patches. +50% fps verbetering, met een lagere resolutie.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Laten we 2 moeilijkheidsgraden erin douwen maar wel s rank kunnen halen met rocket launcher infinity ammo. Heel de playthrough ez doorheen komen maar eindbaas oneerlijk moeilijk maken.

    Sommige beslissingen zijn echt belachelijk.
     

Deel Deze Pagina