1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Switch] Animal Crossing: New Horizons

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 20 mrt 2020.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb het al in de gaten en daar moet ik wel mee oppassen een beetje. Vannacht ook tot 1.30 zitten spelen, niet alleen deze game. Gelukkig trek ik de echt lange game sessie ook niet echt meer en is dit prima voor tussendoor. Zelds - BOTW, Witcher III complete edition en deze game: Meer games heb je niet nodig. :+
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als je van werelden verkennen houdt is BOTW inderdaad briljant. Nog steeds by far mijn favoriete game van deze generatie samen met The Witcher 3 en RDR2.
     
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    RDR 2 kan ik na de intro nog steeds niet goed inkomen. Ik trek die jacht voor spullen om upgrades te maken niet zo en het bijna verplicht moeten bijdragen aan 12/13 man. Maar goed, Zelda lekker solo, moet ik nog een keer aanschaffen, en deze game alleen of met mensen. Yellow 13 is mijn accountnaam en mijn eiland heet Sneek. :):+
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Wat is je friendcode?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die weet ik helaas niet uit mijn hoofd. =( Morgen maar even naar kijken.
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Na 3 weekjes spelen lijkt het alsof er weinig meer gaat veranderen in de wereld. Los van het feit dat je zelf wat meubeltjes en materiaaltjes plaats. Gevoel dat er nog heel veel gebouwen e.d. bij zouden komen en het echt een stad zou worden. Lijkt alsof de game een beetje dood bloed nu nadat het eigen huis nu:
    3 kamers extra + zolder en kelder heeft.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Maar heb je al een zwembad en een vliegende giraffe ... !?
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Het voelt alsof de game net de tutorial door is en het ophoudt :+

    Alleen dan wel een tutorial waar in ze je niet vragen "schud aan 3 bomen en haal de peren eruit", maar "schud 20 dagen lang, aan 80 bomen per dag en haal de peren eruit, en als je dan toch bezig bent raap ook 800 hout op"
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb dat gevoel nog totaal niet, tuuurlijk begint het wel wat meer een herhalings oefening te worden, maar heb nog genoeg te doen.

    Het is natuurlijk ook maar net wat je wilt als doel en als je dat nog leuk genoeg vind om te doen.

    Ik heb zelf nu een 4 sterren eiland en mijn doel is toch wel de 5 sterren te halen. Daarnaast wil ik gewoon alle insecten en vissen hebben. En alle verschillende bloemen en kleuren.

    Als dat niet echt iets is wat je de game boeiend vind houden kan ik me ook zeker voorstellen dat je er na een paar weekjes wel klaar mee ben.

    Ik ben gelukkig een verzamelaar en bouwer en dergelijke, dus tsja dan ben je nog lang niet klaar.

    Daarnaast ga ik via dodo codes bij andere 5 sterren eilanden op bezoek en dan kijk je soms je ogen uit hoe een mooie eiland sommige maken met zoveel verschilende thema's.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb geen idee hoeveel jullie per dag spelen, maar ik ben nog lang niet bij het punt dat ik eigenlijk niets meer te doen heb. Ik speel vaak ook maar maximaal een half uurtje per dag of soms zelfs maar 10 minuten om even de dagelijkse taakjes te doen. Op deze manier is de game een stuk langer houdbaar. Voor mensen die meerdere uren per dag spelen kan ik snappen dat de lol er op een gegeven moment wel een beetje vanaf is, behalve dan hier en daar de events.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zit nu achter mijn PC. Het is wat onhandig dat je niet je friendcode lijkt te kunnen vinden via de PC en dat het persé via je Nintendo console moet. Vind dat opschrijven altijd zo omslachtig. Kan je dat wel zien via een PC dan of heb ik toch gelijk? Weet nu wel hoe ik het via de console zelf moet vinden.
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat gaat helaas niet, je moet echt even de switch aanzetten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hier ook, doe het zelf rustig aan allemaal. Heb gisteren pas wat land neergezet voor eventuele nieuwe bewoners, Isabelle geeft pas 1 star rating aan, juww ik zie het allemaal wel een keer verschijnen.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn vriendcode is: SW-3777-7438-2000.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Die turnip.exchange fees rijzen echt de pan uit. Mensen vragen gewoon 10-20 NMT's, 500k bells. Komop mensen what the hell.
    En waarom gaan zoveel mensen in een wachtrij staan voor prijzen van maar 90 bells per turnip?!? 8)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je moet ook pas op dinsdagavond of woensdag gaan kijken. 10-20 NMT's is echt hilarisch. Denk dat ik ook maar eens een turnip.exchange ga starten als ik weer een 400+ prijs heb. :cool:
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dataminer Ninji heeft nieuwe informatie gedeeld die hij heeft gehaald uit de files en code voor Animal Crossing: New Horizons.

    Uit de code van de game blijkt dat er nog wat extra's aan zitten te komen. Heb je liever geen spoilers, lees dan niet verder. Niets hiervan is officieel bevestigd door Nintendo.

    Spoiler ⇓
    Extra gebouwen winkels
    • Er zijn stukjes code te vinden voor twee extra museum-upgrades. Al die upgrades lijken een kunst-afdeling te bevatten.
    • Er lijken ook twee losstaande gebouwen te zijn: een museumwinkel en een museumcafé (laatstgenoemde bevat een Gyroid-sectie).
    • Er zijn een verwijzing naar een derde upgrade voor Nook's Cranny, maar er zijn geen verdere details over wat er nodig is om deze te krijgen.
    • Er zijn een paar ongebruikte interfaces voor winkels: 'cGardening', 'cMuseum', 'cRealEstate', 'cGallery'. Het zou kunnen dat dit onder andere de museum-upgrades zijn. Het hoeven verder niet per se losstaande winkels te zijn, maar kan ook een onderdeel worden van het Nook Miles-menu, of dorpspleinbezoekers zoals Kick's.

    Redd
    • Redd, een personage dat ook voorkwam in vorige games, lijkt een boot te hebben die zal aanmeren op het 'geheime strandje' dat aan de noordkant van het eiland ligt.
    • Het mechanisme met namaakschilderijen zal terugkomen.
    • De code om bijvoorbeeld aan andere eilandbewoners een cadeau te geven, om dingen te verkopen of om vissen af te geven, bevat ook de mogelijkheid om dit bij Redd te doen. Het is dus waarschijnlijk een optie om iets aan hem te geven/verkopen.

    Struiken, groentes en diepzeevissen
    • Struiken komen terug: azalea, hibiscus, hulst, hortensia, camelia, osmathus (azalea, hibiscus, holly, hydrangea, camellia, osmathus. Deze lijst zou nog kunnen veranderen, hij is al veranderd tussen patch 1.0.0 en 1.1.4.
    • Groentes die je kunt verbouwen en plukken: tomaten, tarwe, suikerstok, aardappel, wortel en pompoen (tomato, wheat, sugar cane, potato, carrot, pumpkin.
    • Softwareversie 1.0.0. heeft een bestand voor 'seafood, dat 33 items bevat. Eén daarvan zit in de huidige game: de manila clam.
    • Duiken zorgt ervoor dat je nieuwe soorten vissen kunt vangen, en zeewier kunt vinden. Er is in de huidige save file al een plekje gereserveerd voor deze opties.

    Koken en kledingmaken
    • Er is een functie die een 'play report opslaat met drie varianten: 'get_recipe_diy', 'get_recipe_clothing', 'get_recipe_cooking'.. Tot nu toe wordt alleen de get_recipe_diy gebruikt, dus de andere twee worden waarschijnlijk toekomstige opties.
    • Er is een lijst voor types van items waar elk type wordt gebruikt in de game, behalve voor 'art' (kunst) en voor 'dishes' (gerechten):

    [​IMG]

    Een paar dingen zijn verwijderd sinds patch 1.1, namelijk een 'flowerbush en een paar soorten groentes. 'TshunekichiShop' (de Japanse naam voor Redd) is hernoemd naar 'Tshop'. Dit stukje data zit in een lijst van optionele deuren voor gebouwen.
    Sinds deze patch zit wel 'WOffice' in de data. Dit is verder nog niet gebruikt.
     
    NuclearGoat, Alexknl en Nanek vinden dit leuk.
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Zijn er mensen die voor mij ander fruit dan peren, appels en kokosnoten kan voorzien? En bovenstaande nodig hebben.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb alle soorten fruit klaar hangen op mijn eiland, ik kan morgen wel even mijn eiland open gooien dan pluk je maar wat je nodig hebt.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bij mij groeit normaal gesproken Perzik, maar weet niet of het al terug gegroeid is en of je even langs kan komen om te kijken. Mijn friendcode staat op deze pagina en mijn eiland heet Sneek, met de hoofdletter ook. Vooral bezig geweest met verkennen en schoonmaken, dus kan nog niet zoveel. :+
     

Deel Deze Pagina