Welk spel komt er nu eigenlijk op xbox? Eerst ging er gta komen na 2004 omdat het contract ten einde was ofzo. Toen gingen ze een vice city maken zonder de naam gta. Dan gingen er geruchten dat er een nieuw gta-spel zou komen & dat dat spel ook voor xbox zou uitkomen. Ik weet het helemaal niet meer Weet er iemand iets dat 100% zeker is? Ik zou nl graag zo'n gta spel op m'n xbox kunnen spelen.
Er is nog niks zeker voor een GTA game op de Xbox het is wel zeker dat er een nieuwe GTA voor de Playstation 2 komt ! Gelukkig heb ik ook een ps 2 maar ik zou GTA toch liever op de Xbox spellen laten we hopen dat die er komt
Er is nog helemaal niets 100% zeker. Dus het is gewoon een kwestie van afwachten tot Rockstar zelf met een definitieve bevestiging komt of er een game komt en welke dat zal zijn.
GTA komt nooit op de xbox (misschien vanaf 2005 ofzow) Vice City daarin tegen kan gewoon nog in 2003 uitkomen, omdat Grand Theft Auto een handelsnaam van Sony is.. en Vice City niet..
Ok dus toch nog geen zekerheden. Jammer.... Beeld je eens in: een gta game speciaal voor xbox, alle grafische kracht optimaal benut, live, ....*kwijl
Maar als Sony een rechtzaak aanspant als Vice op- de Xbox komt zonder de naam GTA (contractbreuk) zal Sony toch die rechtzaak winnen
Het zal in ieder geval wel een vette trap in het kruis van meneer Sony zijn als Vice City naar de xbox komt.
dat is niet waar! Als er gta vice city op de xbox komt, dan winnen ze, sony heeft een contract dan ze geen gta spellen op andere consols mogen maken, maar gta staat er niet voor. (vice city is gewoon een schuilnaam) dus misschien komt het nog wel naar de xbox, hopen dus
het wordt geen rechtzaak tussen sony en xbox. maar tussen sony en Rockstar want die hebben een contract. en niet sony en xbox
Mja, beetje overdreven om 2 threads over precies hetzelfde naast elkaar te laten lopen..... aangezien deze thread op dit moment het meest relevant is, sluit ik deze nu, en kan in die andere thread de discussie over dit spel verder voortgezet worden.