Mini-spoiler: Spoiler De wereld zal na enkele uren spelen groter worden. Weet niet of je al op dit punt zit.
Serieus aangenaam verrast door dit spel. Vandaag uitgespeeld en een van de weinige spellen waar ik 100% heb behaald. Niet omdat ik het graag wilde halen maar omdat ik het spel met veel plezier bleef spelen. Persoonlijk een van de spellen waar ik het meest van heb genoten op de ps4. Sterk, interessant verhaal, leuke personages goede gameplay en voldoende afwisseling. Met als kers op de taart de hordes.
Ik had dat dus totaal niet. Een far cry meets last of us gevoel, telkens rondrijden van A naar B.. het deed me niet zoveel en ben na 6 uur gestopt ofzo.
Daar was ik ook echt bang voor vooraf, aangezien ik Far Cry 5 bijvoorbeeld echt een mega saai spel vond. Ik denk dat het iets meer hardcore overleven, de kracht van hordes in combinatie met het prima verhaal mij heeft overtuigd. Vond het spel wel steeds beter worden naar gelang ik het speelde.
In de aanbieding gekocht en ik vermaak me prima. Ziet er goed uit, hordes zijn leuk. Had het niet verwacht.
Vind hem best lastig op den duur, vooral de hordes kwam ik niet echt door. Leek me erg pittig, of miste ik de juiste tactiek ?
Ik ben (denk ik) bijna op het einde en heb net pas mn eerste horde gewonnen. In het begin moet je gewoon het niet proberen. Later als je veel stamina hebt, wapens met uitgebreide magazijnen en een aantal perks dan kan je het gaan proberen. De key is om ervoor te zorgen dat ze je niet kunnen omsingelen, voor de rest probeer een pad te vinden wat smal is, dan kan je met bommen of sterke wapens veel schade doen, voor de rest blijven rennen. En zorg dat je extra ammo bij je hebt op je motor (die je natuurlijk niet zo dichtbij zet dat ze je daarna pakken.
Vandaag gebikkeld met collectibles en nitro drift maar nu de platinum binnen. Ik heb me oprecht vermaakt en ben benieuwd naar deel 2.
De ontwikkelaar heeft gezegd graag een sequel te willen maken, maar een bevestiging is dit allerminst.
Ik vond er weinig aan helaas, een van de weinige exclusives die me niet aansprak. Ach ja, kunt niet alles leuk vinden