1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ondanks het zware onderwerp zit er veel humor in.
     
    Taab vindt dit leuk.
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Drie afleveringen gekeken net. Ben nu zwaar depressief. Wel een paar keer gelachen.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Right in the feels.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nieuwe episodes van Last Dance waren weer genieten.
    Ergens mocht episode 3 nog wel nog meer over Rodman vertellen, altijd al een interessant persoon gevonden. En fuck IT en Pistons hahahah.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Toch vind ik dat ze Jerry te weinig credits gaven en hij nog steeds wordt geplaagd.. Terwijl die al dood is.

    Oja en mensen gaan serieuze nu de jonge Isiah Thomas tweeten dst 't een lul was Hahah. Je moet hem ook geen It noemen maar Zeke voor de verwarring :p
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik heb er ook 3 gezien ofzo, daarna afgehaakt. M'n ouders kijken nu seizoen 2 en ik heb de eerste aflevering gekeken. De humor is wel geweldig maar het is ook een vrij zware serie.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben onlangs overnieuw begonnen met House of Cards om alles eens achter elkaar te kijken. Ik heb alleen een irritant probleem. Normaal zou hij standaard de volgende aflevering af moeten spelen aan het einde van de episode, maar bij deze serie doet ie dat niet. Er staan dan alleen opties om ook te kijken en bij verder kijken start hij standaard bij aflevering 1 waardoor ik altijd handmatig de aflevering moet zoeken. Iemand dit ook eens meegemaakt?
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Nog niet zo kut als HBO via de ziggo mediabox. Wat een drama is dat zeg,Game of Thrones speelt standaard 3min aftiteling, handmatig in een super traag menu eerst terug, seizoen kiezen en volgende aflevering selecteren en dan kan je de intro van 2min niet met 1 druk op de knop skippen. Om nog maar te zwijgen om hoe kut en traag het is om door te spoelen
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2020
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Je moet ook de nieuwe Mediabox nemen, dat oude ding is drama.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ziggo moet gewoon de .apk eens gaan releasen zodat je het op je Android box kunt draaien en die draak van een mediabox weg kan tyfen.

    Ik kijk nu trouwens gewoon via een CI+ module veel beter.
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Zelfs dat is nog kut.
    Ziggo heeft het echt zó niet voor elkaar. Ik kreeg toen dat hele HBO Movie+ oid gratis, maar als ik daarvoor zou betalen zou ik helemaal gek worden.

    Dat ze die mediabox weg durven zetten in deze tijd, echt.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ha, het kan nog erger. Kreeg vorige maand gratis Film1 van KPN. Nog nooit zo’n wanproduct gezien, echt enkel en alleen baggerfilms met vaak verkeerd getimede ondertiteling die niet uitgezet kon worden.
     
  13. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dit dus. Heb hem een tijdje kunnen gebruiken op mijn shield en dat werkte echt perfect. Ik gebruikte alleen wel het account van mijn ouders en dat willen ze natuurlijk voorkomen.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom kan ik nergens s04e05 van The Last Kingdom downloaden? T/m 4 helemaal prima, maar 5 onvindbaar op de torrent portals. Hele seizoen is toch al uit?

    Inb4 Jorrie die tof doet over niet downloaden: het is een netflix serie en ik heb netflix abbo, dus het is wmb toegestaan. Goed argument.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Download je nog? De rest streamt sinds begin 2019.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Blame Netflix (ironie).
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Download gewoon heel seizoen 4
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Episode 5 van Last Dance <3
    Kobe, Dream Team, momenten tussen MJ en Magic <3

    Had wel nog dieper gemogen op Air Jordan (oa banned Jordans), tien episodes zijn sowieso te weinig. Blijf zo erg genieten van alle oude footage, echt geweldig. Muziek ook, sowieso als je OutKast op de achtergrond hebt bij die beelden in Atlanta destijds, klaar.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2020
    Tim vindt dit leuk.
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik ben helemaal geen basketball fan maar vind die serie ook echt fantastisch. Jaren 90, topsport, mooi man.
     
    Tim vindt dit leuk.
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zelfde hier...had in het begin ook zoiets ik weet niet of dit 10 x 45minuten leuk blijft maar vind het nu al jammer dat er nog maar 4 afleveringen komen

    Ook maar aan Sunderland 'till I Die begonnen. Ook wel een aanrader als je naast The Last Dance nog meer sport docu's wil kijken
     
    Taab vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina