1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Days Gone

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Wist niet dat de game zoveel verbeterd was sinds launch. Dan ga ik hem toch misschien kopen, want de combinatie Far Cry gameplay met grote hordes zombies en survival elementen spreekt me wel aan. En worldbuilding en lore schijnt goed in deze game te zijn (vind ik belangrijk). Dus deze game is uiteindelijk wel op zijn poten terechtgekomen...

    Die tweede review trouwens, mooi in beeld gebracht hoor.

    Dank voor deze heads up mannen! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2020
    Rienbu, RaouLioo en Yerewn vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja is ie goed? Heb ook wel interesse, is gewoon SP only game toch? Was eerst toch vrij matig?
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Was wat buggy bij release, niet extreem, maar werd vooral negatief ontvangen omdat mensen van een PS exclusive meteen een UC of GoW level polish en kwaliteit verwachtten. SP only idd.
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Redelijk veel fetch quests, maar toch vond ik het een boeiend spel.
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Geen idee waarom deze game zo matig scoorde. Het is niet de meest originele game die er is maar vond hem erg tof om te spelen. Verhaal en karakters zijn veel beter dan ik had verwacht. Gameplay is ook goed! Duurt alleen even voor dat het lekker op gang komt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Verhaal en karakters vond ik wel budget tbh. Maar die 7 metascore is idd onterecht als je het naast andere titels legt. Denk dat het komt door de hoge lat gelegd door voorgaande Sony exclusives en de verwachtingen die dat bij reviewers creëerde.
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Het verhaal, de personages en de soundtrack maken deze game juist zo geweldig naar mijn idee. De sidequests zijn minder boeiend.
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Of je schakelt gewoon een horde uit zonder een schot te lossen.

     
    Zifnap en Niels_x360 vinden dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik heb de game inmiddels aangeschaft, en bevalt me tot nu toe prima. Game is echt prachtig, heerlijk om rond te touren door de gure mistige bossen met regenval en winddynamiek. Ik vraag me wel af hoelang dit leuk blijft, vind het namelijk nu al enigszins repetitief worden.

    Ik heb nooit survival/zombiegames gespeeld, en heb ook niet megaveel met het genre, maar dit is prima te doen. Het voelt soms wel als werken aan, bijvoorbeeld continu in de gaten houden hoeveel benzine je nog in je motor hebt, bijvullen e.d. maar ergens is dat ook wel weer tof.

    Ik waardeer wel echt dit soort games qua exclusives, Sony heeft er voor de PS4 inmiddels al zoveel voor uitgebracht. Story driven singleplayer games die zich niet leunen op de multiplayer hype van deze tijd.

    Maargoed wss ben ik er na 6 uur wel weer klaar mee. Toch leuk voor 20 euro en pleuren we daarna weer op Marktplaats.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2020
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Voor mij waren het de hordes en de interactieve levels waarin je die bestrijdt wat het de moeite waard maakten, en het corny verhaal en sloppy karakters haalden me door de saaiere stukken.
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Deacon die als een simp 2 meter achter z’n vrouw aanloopt in flashbacks was ook geweldig. Maar de hordes waren het leukst om te doen, dat en je motor steeds upgraden.
     
    Dududu vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zou het zeker nog even blijven spelen, totdat je met de horde mechanic aan de slag mag. Dat is pas een stukje verder in het spel en één van de highlights van Days Gone.
     
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb hem vorige week ook gedownload. Prima spel hoor, kan er lekker wat uurtjes in kwijt en het ziet er goed uit
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik ben afgelopen weekend gestart met Days Gone en heb het mondjesmaat gespeeld. Bevalt me tot nu toe wel. Ik merk wel dat ik maar weinig de motor kan gebruiken. Kerosine gaat erg snel op en dat ding maakt een herrie! Speel op moeilijkheidsgraad hard en mijn karakter kan die zombies vanaf kleine groepjes totaal niet aan. Gelukkig heb ik al een ability geunlocked waarbij ik geruisloos kan sluipen, dus dat doe ik dan ook: veel rondsluipen en backstabben vanuit de struiken. Steen gooien werkt goed als afleiding. Iemand nog hint & tips voor deze titel?

    P.S. Days Gone is op dit moment afgeprijsd in de PS store!
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Is een tijdje geleden maar begin is idd met motor en gevechten pittig als je een wat grotere groep tegenkom. Zowel motor als deacon gaan erop vooruit. Tips: hard wegrennen en motor tactisch plaatsen zodat je makkelijk kan vluchten
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Motor ook zo plaatsen dat je direct weg kan rijden, niet dat je eerst nog moet keren. Voor de rest motor opvoeren wanneer je kan, stillere uitlaat, grotere tank dat soort dingen. In het begin is het ook helemaal niet erg om een horde te skippen, daar kan je later pas mee aan de slag.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Welke Nero upgrades prioriteit geven? Stamina?
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Daar heb ik destijds wel voor gekozen. Het draagt in het begin meer bij aan je overlevingskansen dan health was mijn beleving.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Rennen als een bitch kan je leven redden. Daarna health en focus
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina