1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 2 Remake

Discussie in 'Games' gestart door powerslave666, 12 jun 2018.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Claire 2dn run ook uitgespeeld. Weer een leuk avontuurtje. Vooral
    het stukje waarbij je met Sherry speelde vond ik leuk. Bracht ook de nodige afwisseling, doordat je moest sneaken. Het was kort, maar nogmaals erg leuk uitgevoerd. Ook het weeshuis vond ik een leuke en afwisselende setting.
    Er is dan ook heel weinig op deze game aan te merken. Het enige wat ik wel jammer vond was
    dat bepaalde stukken in de game (vrijwel) identiek waren aan dat van de Leon A story. Ik bedoel... c'mon... die Birkin op precies dezelfde momenten tegenkomen en op dezelfde plaatsen verslaan... hoe dan? Dat heb ik in de Leon A story al gedaan en als ik me niet vergis is de Claire 2dn run story toch de andere kant van het verhaal? Dan kan je niet die Birkin 2 keer op hetzelfde moment en dezelfde plaats moeten verslaan. Dat slaat gewoon nergens op.

    Is die DLC van '4th survivors' de moeite waard?
     
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Lekker late reactie. Zijn lineaire runs door gedeeltes van campaign omgeving. Zitten nieuwe vijanden in en het is redelijk pittig.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Geen probleem joh ;)!

    Thanks! Denk dat ik wel keer ga checken dan. En uiteraard een keer Nemesis kopen.

    Jeetje... zat vandaag nog eens te denken aan RE2. Wat een krankzinnig goed spel. Dat puzzelen, zoeken naar items en het combinen van items.... hou er van. Ik kon zelfs genieten van het examinen van items.

    Er zijn maar weinig games die mij zo enthousiast maken om de game te herspelen. Dit was zo'n game die ik wel herspeelde. Dat zegt voor mij genoeg.
     
  4. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Had hem al helemaal uitgespeeld op ps4, aangezien nieuwe setup zit ik nu vooral op Xbox en heb daarom RE2 maar ook voor xbox aangeschaft. Nu bijna weer uitgespeeld:p

    Nu alle runs (Leon A en B en Claire A en B) uitgespeeld harcorde S+. Wist nog veel van ps4 dus niet eens op normal opgestart :p

    Je moet sowieso nie kijken naar koppeling van verhaallijn

    In Claire campaign wordt mr x gedood door birkin, in Leon campaign is het de eindbaas run A. Tegelijkertijd is Claire wel eerst geweest bij die antivirus en is de kluis daarom al open. Klopt niks van :p

    De dlc zijn zeg maar what if scenario's:
    wat als Kendo geen zelfmoord pleegde, wat als Irons de dochter van de burgermeester niet had vermoord, wat als birkin niet alle umbrella ops had vermoord, wat als de sherrif van begin overleefde.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Had nog wat tegoed over bij een webshop en de key was daar in de aanbieding. Uiteindelijk, met wat DLC, de PC versie voor nog geen 9 euro.

    Was al een behoorlijk eind op de Xbox met deel 2 en deel 3 laatste gevecht, maar ik kan achter mijn PC gewoon beter geconcentreerd te werk gaan. En even een mooie test voor mijn PC.

    @Modder-Eter : Met deel 3 trouwens tot het laatste gevecht gekomen. Trek ik alleen niet. Laat ik wel een keer doen. Deel 2 ga ik zeker een keer uitspelen. Alles wel alleen gedaan. :cool:
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Ooit nog eens uitgespeeld?

    Ben sinds deze week begonnen met deel 3. Tot nu toe nog niet heel ver, maar al wel aardig wat spul verzameld. Het is weer een lekkere game!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Op de PC wel, maar op de Xbox nog niet en dat ben ik gezien de heftige scènes en spanning ook niet meer van plan. :+
     

Deel Deze Pagina