Halo Multiplayer map plattegronden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Deazer, 27 aug 2003.

1. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien een plek/site waar de plattegronden van de multiplayer maps van Halo staan? Dat lijkt me wel leuk om te hebben:).

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze ook gewoon spelen totdat je ze(of iig de meeste)uit je kop kent

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Probeer te zoeken op http://halo.bungie.org daar vind je vrijwel alle informatie die je ooit nodig kan hebben over Halo. Ik hoop dat ze daar de plattegronden voor je hebben, neem een kijkje!

4. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik.

PS De meeste levels ken ik wel uit mijn hoofd maar het lijkt me grappig om wat stategieen te maken met die plattegronden.

5. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezocht maar niks gevonden. Ook niet op battleground Halo ( Halo fansite ). Weet er iemand een andere site?

6. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Hier

Was nou niet echt heeeel moeilijk te vinden hoor :{

7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een strat. guide gekocht van halo bij bol.com voor 15€.
    Staat echt leuk info in alle maps voor de fan een must have.

Greetz MisTicMac

8. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ook al te denken om zo'n guide te kopen.
    En franky, bedankt voor de link.

9. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, gave link.

En die start guide kun je halen bij Bol.com.... hmmmm best interessant misschien. Als ik ooit geld genoeg heb ;)

10. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{

Zo'n Strategie Guide is eigenlijk best wel zinloos, want op halo.bungie.net staat ook een uitgebreid gedeelte over strategie, waaronder een Legendary Walktrough en Multiplayer Strategies, die bestaan uit Weapons, Players, Vehicles, Powerups, Maps en Gametypes. Meer hoef je niet te weten dacht ik zo :)

klik

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    op halo.bungie.org staat echt al super veel, en op redvsblue ook, dus waarom nog een guide...?

12. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb je die plattegronden eigenlijk nodig? (zo'n guide lijkt mij een beetje overbodig)

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    CTF tacktieken bijvoorbeeld in battle creek pak de vlag en gooi(met linker trigger) de vlag naar buite waar iemand het opw8,die pakt de teleport en je bent home free.Zulke tactieken kan je afspreken he..

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het probleem is: IK ben de enige die-hard halo'er, en de rest speelt het soms. Als ik in me eentje tegen 3 vrienden ga win ik met 50 - 30, kun je nagaan... Een beetje concurrentie zou wat leuker zijn, maar ja... Ze willen ook nooit ctf spelen, is te ingewikkeld, duurt te lang denk ik... Dus zulke tactieken werken dan toch niet. Speel je op hoog niveau dan werkt het natuurlijk wel. Als ik later groot en sterk ben (en veel danoontje powerrrr heb gedronken) dan spreken we wel is af met allemaal xbox'ers van het forum, maar winnen van destrukt-dcf(d1 zit er toch niet in denk ik :confused:

15. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Lol op de zeeland lan was het ook lol 5 vs 1 en ook 50-7 maar ligt eraan tegen wie je speelt.Als je UC hebt raad ik je aan flink op Godlike te spelen,dan word je reactievermogen echt zeer snel/goed/efficient.Headshots etc. komen automatisch.Aldus dit werkte goed voor mij.Maar die tactieken tja... je moet gewoon spontaan zijn,steeds plannen maken helpt niet en kost teveel tijd.(al is die CTF bij battle creek toch wel handig)

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het is gewoon jammer dat je geen goede tegenstander kan kopen op internet ofzo...

17. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    *confused,is die post nu serieus of?:eek:
    Leg even uit ;)

Deel Deze Pagina