Otogi

Discussie in 'Algemeen' gestart door Benneke, 6 jul 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik was wat door deze thread aan het bladeren, en toen kwam ik regelmatig het spel Otogi tegen. Aangezien ik niet op de PU awards was, ken ik dat hele spel niet. Ik had er ook nog nooit van gehoord, of ergens over gelezen (zelfs op de officiele xboxsite staat er niks over)

Wat is dat precies voor spel?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    een soort adventure spel waarin je een samurai zwaard heb om alles en iedereen kort en klein te slaan, lijkt mij erg cool.

3. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er mooi uit zeg! Spel lijkt me een beetje te gaan vervelen of heb je ook andere zwaarden? :p

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    je zal denk vast meerdere zwaarden etc hebben, lijkt me een erg cool en mooi spel

6. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    in de Unoffcial Xbox Mag. staat een review en heefd het spel een 6 ofzo gehad om dat het level design in sommige zeer slecht moet zijn.
    Maar die gasten daar zijn altijd van die mierenn**k*rs dus het zal wel een redelijk spel zijn denk ik :)

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Otogi is supervaag.. Afgelopen vrijdag op PU awards heb ik 't ff gezien.

1 of andere samurai gast die meer vliegt als loopt kan supersnel vechten en hakt alles kapot met z'n zwaard, van supergrote adelaars tot levende planten, zelfs gebouwen hebben geen kans..

Dan kan je zoals ik 't begreep blijven dubbel-jumpen tot "magix-balk" het begeeft (wat overigens erg lang duurt). Tijdens een sprong kan je hakken, beuken en teleporten naar een paar meter verder...

't zag er cool uit.. heb 't verder niet gespeeld maar lijkt me best leuk spel.. Vooral dat vechten als je in de lucht hangt was echt heel tof om te zien *)

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    UP

Vandaag uit in de US, 8.6 op gamespot.com

http://www.gamespot.com/xbox/action/otogi/review-2.html

Deze ga ik ZEKER halen...!!

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    OXM nr 20 zit er een speelbare demo van Otogi.:D die ligt vanaf vandaag in de boekhandel.

10. soulbrother

soulbrother who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel (gekopieerd)
    is wel cool beetje rammen met een samurai
    kan magie en nieuwe zwaarden krijgen etc.
    ziet er niet supermooi uit maar de gameplay is goed

11. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die OXM Wat een vet spel, ze hebben het saaiste level eruit gehaald en zelfs dan vindt ik hem roeleren.

Lekker sfeervol, beetje samurai beetje gothisch cool

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9

Waarom dat gekopieerd er nou achter? Moet ik je nu koel vinden, omdat jij te lame bent om gewoon games te KOPEN? :{

13. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Go Nosh go!

14. Draxi

Draxi GamemaG

Leuk Bevonden:
    0
    Otogi is van de maker van Final Fantasy 6 maar is zeker geen RPG. Het is meer te vergelijken met een spel als Devil May Cry. Het is grafisch 1 van de beste Xbox games en het leveldesign is super MAAR helaas herhalen de levels zich op de helft van het gehele spel met een iets andere opzet. Denk aan de eerste Ghoust & Ghosts waar een soortgelijk systeem werd gebruikt al waren die levels echt exact hetzelfde.

15. soulbrother

soulbrother who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    eh ik koop de spellen wel maar niet in de winkel zelf kopieeren doe ik niet.
    de spellen zijn in de winkel gewoon veel te duur als ze een redelijke prijs hebben zou ik hem wel origineel kopen of als een spel echt vet is.

16. soulbrother

soulbrother who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    maar laten we er nou maar over ophouden want daar gaat deze forum niet over

17. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Door deze mentaliteit blijven spellen duur. Hat kan voor jou goedkoop zijn, maar falide gamers betalen het gelag! :{ .

18. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    off-topic Ik ben zo`n falide gamer, koop alles origineel.

Hoe meer gamers kopieskopen hoe duurder de games. zo is he gewoon.
    Ik vindt dat wanneer een game top is de makers het verdienen om een game origineel te kopen.

Ik vindt ook een nadeel dat wanneer je hem ombouwt je dadelik 10000 games hebt en welke speel je dan nog uit ?? off-topic

Zullen we het nu weer over otogi hebben want daar ging deze thread over!!!

19. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is toch al een vervolg inde maak
    toch effe off topic 'Hoe duur waren spellen vroeger(N64,PS1 tijd)

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo (OXM nr 20) .
    Ik vind hem echt cool, coole zwaardmoves, spells.
    Je hebt veel zwaarden die je kan kiezen. En de spells kan je ook kiezen en upgraden. En een soort van teleport(dash) dan verdwijn je ff(zo snel ben je:p) en dan ben je een stuk verder. Handig dan kan je de tegenstander van achter aanvallen.
    Ook knap gedaan is het character. Hij heeft een puntmuts en sjaal. Dan denk je niet van : WOW COOL! . Maar op de een of andere manier vind ik hem toch cool. Knap gedaan dus :D

Deel Deze Pagina