1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik zag het filmpje net ook. PS5 hardware en werkende U5 demo... dit is veelbelovend en binnen de mogelijkheden/limieten van de volgende generatie. Vooral de omgeving (rotspartijen, beelden, inclusief schaduwen en belichting) zien er ERG realistisch uit. Nice, op deze manier word ik wel warm gemaakt voor een PS5.:thumbs:
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Sick! Wel raar dat ze eerder PS5 gfx showcasen dan Sony zelf..
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Plot twist... Mafia 1 is een remake:

    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2020
    fredfenster, NuclearGoat en Fiasco vinden dit leuk.
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    OMGGGGGGGG
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ziet er grafisch mooi uit. Deel 1 nooit gespeeld, deel 2 uitgespeeld maar was een middelmatige game wat mij betreft, met een dode stad, en een linear verhaal dat eigenlijk te vroeg/abrupt (en voorspelbaar) eindigde, en deel 3 leek me zeer tof door de geweldige soundtrack, maar uiteindelijk nooit gespeeld na de matige reviews en de verschrikkelijke AI.

    Ben benieuwd of dit grotendeels alleen een grafische remake zal zijn, of dat ze deze shit fatsoenlijk aanpakken en er een shitload aan nieuwe content ingooien (side-missions, groter gebied, meer activiteiten, etc etc)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hopelijk leren ze van Capcom.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik hoop het niet, Mafia moet lineair blijven, Mafia 2 ging de fout in doordat de game niet af was en ze teveel ervan sandbox van gingen maken. Mafia 3 was meh en technisch en grafisch echt drama, dat is waar ik nog wel skeptisch over ben met deze remake dan.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Unreal Engine 5 empowers artists to achieve unprecedented levels of detail and interactivity, and brings these capabilities within practical reach of teams of all sizes through highly productive tools and content libraries.

    Join Technical Director of Graphics Brian Karis and Special Projects Art Director Jerome Platteaux (filmed in March 2020) for an in-depth look at "Lumen in the Land of Nanite" - a real-time demonstration running live on PlayStation 5 showcasing two new core technologies that will debut in UE5: Nanite virtualized micropolygon geometry, which frees artists to create as much geometric detail as the eye can see, and Lumen, a fully dynamic global illumination solution that immediately reacts to scene and light changes.

    Unreal Engine 5 will be available in preview in early 2021, and in full release late in 2021, supporting next-generation consoles, current-generation consoles, PC, Mac, iOS, and Android.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Alexknl, Tyrant, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Beetje spijtig is wel dat dit een techdemo is. Dus je weet nooit of dit daadwerkelijk zo in de praktijk zal uitpakken. Maar man, zag er retedik uit. Onbegrijpelijk dat MS dit niet voor het eerst liet zien, ipv hun kansloze event van vorige week. Verder een totaal niet interessante game imo, mocht dit ooit uit gaan komen. Heb liever het kapsel van die linker gozer.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Waarschijnlijk allemaal lekker op ~20fps. Maar deze graphics in een Uncharted 5, pohhh _O_
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Meende gisteren ergens gelezen te hebben dat het 1440p 30fps was
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Paper Mario: The Origami King aangekondigd voor 17 juli.

     
    ageQned en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wie de fuck toch ooit Mario uberhaubt bedacht heeft en tevens de ingeving had om daar nog eens een papieren variant van te maken is wel echt genious. Ziet er erg nice uit.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]
     
    fredfenster, Servantes en Reckuuza vinden dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012

    Amerikanen: "Ok, we nemen een aantrekkelijke gozer, goed lichaam, met dikke martial arts skills, die goed kan klimmen, springen en schieten! En die laten we een stuk of 3000 bruine bad guys afknallen!"

    Japanner: "Ok, we nemen een dikke loodgieter met een snor die paddestoelen kapot stompt!"

    Anyway, tech-demo van Unreal Engine 5 ziet er indrukwekkend uit, en eigenlijk vraag ik me dan meteen af wat voor game we zouden krijgen als we deze engine zouden combineren met No Man's Sky. Even ervan uitgaande dat je dan dus al die verschillende soorten omgevingen op die manier kunt genereren en weergeven.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oké, Epic heeft duidelijk VEEL geld.

    GTA5 is gratis een week te downloaden in de Epic Store. What's next? Mario? Zelda? Halo? Wacht, ik weet het al... HALF LIFE. Dat zou wel de grootste middelvinger zijn naar Steam. :D

    EDIT: En er komt nog een gratis game aan. Ik zou niet weten hoe je GTA5 zo snel kunt overtreffen. Color me interested. De winkel ligt trouwens helemaal plat van het verkeer. ^^
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Geruchten gingen dat Witcher 3 er ook aan kwam.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nou handig, hoef ik die ook al niet meer te kopen. :+

    Maar wat een giller zou Half Life zijn zeg. EPIC I dare you!

    Demand for free GTA 5 causes Epic Games services to buckle
    "After rumours and a rogue advert, GTA 5 is now finally available to claim for free on the Epic Games Store. Or it would be, if the launcher and website hadn't already buckled under demand."

    https://www.eurogamer.net/articles/...ee-gta-5-causes-epic-games-services-to-buckle
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2020
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698

    Mack heeft er zin in en haast geen woorden. :+
     

Deel Deze Pagina