1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ghost of Tsushima

Discussie in 'Games' gestart door tim91, 12 jun 2018.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Lekker op tijd ook om nu nog een PS4 te gaan komen. Hoewel van de 5 is op de controller en wat tech specs na nog niks bekend
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar ik dacht dan ook alleen in current gen gedachten. De PS5 en andere consoles is nog even afwachten qua release.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Maar zelfs als niemand nog een ps4 hoeft en er al heel veel toppers voor de console zijn, ben ik het wel eens met Yellow dat ik hoop dat GOT de kwaliteit van een system seller heeft.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Ik heb het gevoel dat dit eerder niche is dan een system seller, maar prachtig ziet het er zeker uit. De no-HUD gameplay doet echt wonderen voor het cinematische gevoel. Die stand off aan het einde... <3
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2020
    fredfenster vindt dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik hoop vooral dat de game in de realistische sferen blijft en niet met bovennatuurlijke elementen komt. Tot nu toe lijkt het erop dat dit het geval gaat zijn. Zo'n game hebben we namelijk nog nooit gehad voor Samurai.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Tenchu toch? Maar goed, dat is alweer lang geleden. De titel is wel Ghost of Tsushima. Just saying… ;)
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Die video maakt mij wel lekker.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Tenchu gaat enkel over ninjas. Hier lijken de samurai en de bijbehorende gevechten toch ook een grote rol te krijgen. En Ghost Of Tsushima slaat op de backstory van de hoofdpersoon die al in een recente trailer is gegeven.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Tenchu is voornamelijk ook een stealth game. Dit wordt meer een actiegame toch?
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Klopt, ik lees verder dat stealth mechanics sterk gedownplayed zijn. Past ook minder bij een samurai, ronin of niet.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Waarschijnlijk zal het in het begin van de game qua gameplay meer gebaseerd zijn op het spelen als een Samurai, dus eigenlijk een beetje arrogant, want veel aanzien en macht, en er was geen echte vijand, en zodra de Mongolen er zijn, en je als hoofdpersoon alleen komt te staan tegen een grote overmacht, dat je vervolgens dus over moet schakelen op meer ninja/stealth mechanics.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Over 5 uur gameplay

     
    fredfenster en Cyndris vinden dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Knalt Sony er dit jaar toch nog wel ff 2 games uit die wss dik gaan scoren. Dat heeft MS letterlijk met z'n hele gen nog geen een keer gedaan. :')
     
    Zifnap en fredfenster vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Sony lijkt een corporatie te zijn die beter in touch is met zijn gaming publiek. MS... de "360" generatie was geweldig, maar daarna werd en wordt er teveel maar wat aangemodderd. Teveel tegenstrijdige signalen ook. Jammer, MS heeft veel credits in mijn ogen verspeeld.
     
    Reckuuza, Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je zag na de Kinect een ommekeer, sindsdien is het nooit echt meer goedgekomen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben het met je eens.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Showcase bekeken, zag er grafisch aardig uit, vond de soundtrack erg goed, maar heb wel mijn twijfels over de gameplay, en vond het allemaal wel een beetje erg donker, en die non-stop wind is een beetje OTT dus storend.

    We gaan het zien.

    Main character spreekt me eerlijk gezegd totaal niet aan, en denk dat het mede daarom ook in Japan/Azie niet heel erg aan zal slaan.
     
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Assassin’s Creed x The Witcher in een light variant
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik hoop dat Ghost of... juist weinig op The Witcher 3 lijkt eerlijk gezegd. Liever een kleine(re) wereld en tight & focused gameplay i.p.v. teveel open world shenanigans. Gewoon een game om binnen 40 uur met veel plezier uit te spelen... hoe klinkt dat?



    Stylish.
     

Deel Deze Pagina