Alleen S controller te koop?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door koenie, 25 aug 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Is al geweest meer dan een jaar geleden :confused:

De meerderheid vind de grote controller ngo steeds het lekkerste.

2. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    bij onze intertoys (heerhugowaard) zijn de grote controllers gewoon nog te koop

3. Whip It

Whip It Totally Funked Up

Leuk Bevonden:
    0
    Bij wehkamp is de XL controler 20 pleuro.
    De xbox is trouwens met JSFR en segaGT2002 169 pleuro

4. Draxi

Draxi GamemaG

Leuk Bevonden:
    0
    De "te" grote controller is idd uit de productie, binnenkort komt echter wel de groene controler s op de markt (degene die bij de limited edition werd geleverd)

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, toen was de S er nog niet. In die poll werd alleen gevraagd of de huidige (oftewel de 'XXL') te groot was!

6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk toch dat ze nog wel een poosje te koop zullen zijn in de meeste winkels, en anders heb je ook nog x-bazar :)

7. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Die poll is er al wel geweest van DD dacht ik en dat was zeker nog geen jaar geleden. Maar toen was die kleine net een paar weekjes uit dus ik denk dat mensen toen nog niet zo goed gestemd hadden omdat ze nog niet aan beide gewend waren. Ik heb toen ook op de grote gestemt maar nu vind ik de kleine iets fijner.

Ik zie die grote nog wel eens liggen bij dixons en de intertoys hier in de buurt hebben ze ze nog dus ik zou gewoon wat rondkijken.

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ==> Xbox Hardware/accesoires

9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ontstaat er eigenlijk een discussie over welke controller beter is? lekker belangrijk allemaal :)

Is alleen wel jammer dat ze die grote eruit hebben gehaald, een keuze hebben tussen 2 verschillende types lijkt me juist een pre voor je console. Maar zal wel weer teveel geld kosten :{

Trouwens als je nog zo'n grote wilt, op X-Bazar kan je er zo een hoop krijgen hoor, er zijn genoeg mensen die er vanaf willen :+

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    het nadeel van de S vind ik is dat je duim nogal snel van de thumbpads afglijdt wat vooral bij racegames vervelend is :confused:

11. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je triggers zijn bij de grote naar mijn mening ook wat gevoeliger. Bij de kleine is het snel vol gas en vol remmen. Terwijl ik af en toe wat dr tussenin zoek.

Sowieso is het ei van Columbus nog niet gevonden voor de Xbox. 3e partij controllers vind ik tot nu helemaal nix

Deel Deze Pagina