1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ziet er schitterend uit, maar nog steeds kan ik genieten van wat de standaard wereld uit GTA V te bieden heeft, nog steeds kom ik dingen tegen die nieuw voor me zijn.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    De wereld wordt niet veranderd toch? Alleen de graphics. Deze mod ziet er geweldig uit. Als ik de game ooit nog ga spelen wordt het deze mod, of Redux. De laatste vooral omdat het een total conversion is en nog veel meer aspecten van de wereld wijzigt.

    EDIT: Ik verbaas mij niet waarom GTA5 nog steeds zo populair is, zeker met dit soort beelden. Wat een pit heeft deze zeven jaar oude game!

     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2020
  3. Hoenjé

    Hoenjé Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    41
    Eigenlijk heb je stiekem gelijk, imo.
    Vind het wel tegenvallen, SP was geweldig, online valt alles een beetje tegen. En ik kom regelmatig kleuters tegen die met super-unit of wapens je even komen klappen. Erg irritant.
    Beetje simpel een Heist doen samen is al vrij lastig, en dat laden om bij elkaar te komen alle Goden.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Online is gewoon extreem user unfriendly. Het duurt alleen al een kwartier als ik samen met een vriend in dezelfde game wil zitten. Dan ga je vervolgens samen een race in, knalt die er weer uit en ben je wederom gescheiden. Echt een idioot omslachtig principe zonder gamerooms.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Melkkoe dat online, in beide games. Een reden dat ik nog steeds GTA 5 na al die jaren niet afgemaakt heb. Online lijkt me zo kut met al die pubers of schreeuwende Amerikanen. 8)
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Geluid staat standaard op mute bij mij in games. Heb idd geen zijn in geklep van andere mensen. Bij Forza Horizon 4 kun je het soms niet uitzetten volgens mij. Ongelooflijk irritant, maar gelukkig gebeurt het zelden dat daar mensen praten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Paar weken terug begonnen met 2e playthrough. Oi oi oi.... blijft toch wel het type game om gewoon chill te spelen. Het is zo ontiegelijk afwisselend, dat het je in de chill-modus brengt en tegelijkertijd vliegen de uren weg. Heerlijk :). Zijn die 2 expansions van GTA 4 nog de moeite waard? Denk het wel toch?
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja die expensions zijn goed. Met name de 2e.
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ballad of Gay Tony was hilarisch.

    [​IMG]
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    In mijn ogen is die expansion zelfs beter dan GTA v
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    GTA ONLINE-SPELER REDUCEERT LAADTIJDEN MET BIJNA 70 PROCENT

    GTA Online-speler 't0st' heeft de laadtijden van de game met bijna 70 procent teruggebracht.
    In een blog legt t0st uit hoe hij de code van GTA Online heeft herschreven om sneller te laden. Zo checkt de game tijdens het laden een tekstbestand met de 63.000 items uit de game. Na elk item telt de game het aantal tekens van het item, waarmee de cpu van de pc zwaar belast wordt. De gebruiker schat dat de game tijdens het laden zo'n 1,9 miljard keer de lijst raadpleegt.

    Ook bereidt het alle gelezen data voor door alle data van een item, zoals de categorie, vast te leggen en een soort digitale vingerafdruk te maken. De game vergelijkt de categorie van het item met alle andere items uit de lijst.

    Door de code te herschrijven wist T0st het aantal checks dat de game doet te reduceren naar één, waarmee de laadtijden van GTA Online worden teruggbracht met 69,4 procent.

    Volgens de gebruiker is het voor Rockstar zeer weinig werk om de laadtijden van de game te reduceren. De studio heeft nog niet op het voorstel gereageerd.

     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ben benieuwd, vandaag maar even proberen op pc.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Oe hier ben ik wel blij mee!

    Als ik straks over 2 jaar een keer een PS5 kan bemachtigen heb ik superveel zin om een game te spelen die ik op m'n Xbox360 al heb gespeeld
     
    Jorrie, schijterwt, Reckuuza en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599

Deel Deze Pagina