1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Deus Ex: Mankind Divided

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 apr 2015.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Da's zo'n beetje de ervaring van veel mensen.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Van mij ook en dan hebben jullie de de motiverende micro transacties nog niet genoemd. Met die shit kon je alle augmentations in eens vrijspelen en invullen. Gruwelijk irritant.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Maar je hoeft dat toch niet te doen?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee klopt, maar ik wist het van tevoren nog niet en heb de game erom weg gedaan. Ik sta teveel in de verleiding om er aan toe te geven, dat is voor mij de reden waarom ik MT haat.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Deze laatst voor nog geen 10 euro gekocht. Had wat twijfels na alle reacties, maar de game is me eeg goed bevallen. Kon HR vorige gen niet echt inkomen om een of andere reden, dus kon niet de vergelijking maken daarmee. Vond het tempo lekker, gameplay goed uitgevoerd, prima side quests en de main quests vooral waren erg nice. Goeie game, zeker voor dat geld.
     
    Rossi46 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het leeft lang geduurd, maar Yellow heeft de smaak ook te pakken met deze game. Oprecht leuk, ook al is die niet zo goed als HR. :+
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game is toch langer dan verwacht. En ik weer met mijn verkeerde keuzes @Jorrie . Iedereen gaat dood bij mij :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Heb de game in deze corona crisis ook geprobeerd. Vond het eerst best leuk maar nadat ik ongeveer op de helft zat begon ik het saai te vinden. Het verhaal kon me ook echt niet meer interesseren. Opzich wel jammer. Er zaten wel een aantal leuke elementen in deze game.
     

Deel Deze Pagina