1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Klinkt een beetje als dat obligate stukje aan het begin van elke SP-player game waarin je de knoppen voor rennen/bukken/sprinten 'leert' :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben overigens de eerste keer tot het winter punt gekomen, aan de rand van wat een park leek. Dat is dus al ruim voorbij het moment dat je Ellie ontmoet hebt en ook dat kut stuk in die omgevallen wolkenkrabber. Hartkloppingen krijg je daar van. Gameplay misschien een beetje saai, maar het verhaal is zo sterk. Doet imo ook sterk denken aan die film met Viggo Mortensen, waar die op pad is met zijn zoontje. Die scene uit die film waar ze in een ondergrondse bunker zitten te eten heeft ook een sterk TLOU gevoel voor mij.
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
     
    Alexknl en AgentSmith vinden dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Je kunt die eerste 7% toch ook gewoon tof maken ... ?
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    OWJEE JE MOET VEEL SNEAKEN ZIE IK

    (Sfeervol hoor. Dit wordt een sterke titel.)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Met sneaken is niks mis, het is hoe de game het doet, TLOU1 vond ik daarin matig :+
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik weet niet wat matig sneaken inhoudt. Is het omdat je buddy in deel 1 nooit werd gedetecteerd?
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Dat was wel gaar. Jij achter een bureau meedraaien zodat de vijand je niet ziet. Ellie vervolgens vol in beeld en niemand let op haar. Toch was het een van de beter in beeld gebrachte verhalen in een game. De opening, Ellie in de winter. Gewoon goed.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Daarom. Het ging ook helemaal niet over de stealth. Het verhaal, de reis als het ware, dat stond centraal. Stealth was een gameplay element.
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Vond deel 1 wel goed hoor. De gameplay was wel iets makkelijk. Ik heb net Resident evil 2 remake gespeeld en wat was dat heerlijk old skool pittig. Dat mis ik vaak in games tegenwoordig. Elke game heeft health regen of genoeg ammo. Ik speel de meeste games op hard en dan nog krijg ik niet echt een challenge.
    Ik hoop dat tlou2 wel wat pittiger wordt wat dat betreft.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Wel grappig dat er ook soort van clickers in RE2 Remake aanwezig waren :+.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Fuck ben opgelicht.
    2 games ingeleverd en alvast TLOU2 gereserveerd.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Bij Bol.com nu ook 399 euro die limited edition.

    EDIT: nou ik heb waarschijnlijk een spoiler gelezen op het internet tussen 'aanbieding-reacties'. Serieus wat een sukkel ben je dan zeg. Krijg je te weinig aandacht? Gelukkig na een paar woorden te hebben gelezen meteen weggetikt. Was niet op dit forum, voor de duidelijkheid ;).
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2020
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oh, maar 400 euro jongens. Schijntje. Wat krijg je erbij? Een lap radioactieve grond?
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik vind het ook best prijzig, zeker gezien de PS5 er ook aan komt. Maar als je nog geen PS4 hebt en je wilt dolgraag jezelf vermaken met de PS-exclusives, kan je 'm zeker aanschaffen naar mijn idee (of een andere PS4-versie, het is wat je wilt ;) ). Daarbij zijn er zat mensen die niet op day 1 een PS5 hoeven te hebben.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beter dan op de PlayStation 5 wachten aangezien die ook PS4 games kan draaien. En nog mooier en sneller dan de PlayStation 4 zelf. Sony en Microsoft zetten beide... eindelijk... veel in op het BC maken van de game database. Zou dan echt wachten op de PlayStation 5 in dit geval.
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  18. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    oke i'm hyped! (ookal was ik dat al..)
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Ik echt totaal niet. Ziet er leuk uit, maar stealth stealth en nog s stealth.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb geen PS4 en hoef in principe niet gelijk een PS5. Maar ik vind het echt te duur om zoveel te betalen voor een PS4 terwijl de PS5 voor de deur staat en BC is.

    Daarbij vind ik hem niet eens mooi deze LE.

    Ontopic,

    Uiteraard ga ik speciaal voor TLoU part 2 de PS4 van mijn zus lenen, want deze game moet ik zeker spelen.
     

Deel Deze Pagina