1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Sinds gister in de pre-order. Heb twee kleine filmpjes gezien, maar verder weet ik er eigenlijk niks van (en dat ga ik proberen te houden zo tot release). Hopelijk een waardige opvolger van een van de beste games aller tijden, maar daar vertrouw ik Naughty Dog wel op.
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Hoewel ik soms wat twijfels heb bij de mate waarin de game soms op een film begint te lijken (veel mini-cutscenes waarin geen gameplay plaatsvindt. Ik wil het zelf doen!!), moet ik zeggen dat de actie er verder wel erg lekker uit zag.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik snap je ook zeker. Het is niet niks, terwijl de console bijna op het einde van haar levensduur zit. Maar ik denk dat de vraag voor het apparaat blijft en het aanbod minder is door de corona en dan krijg je zulke prijzen. Er is zelfs een winkel die 499 ervoor durft te vragen. Absurd...
     
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    iedereen weet toch dat dit geen hack n slash game word ofzo... als je door deze wereld wilt gaan zonder dat je een superpower hebt zal je moeten sneaken.. is nu eenmaal de setting..
    als je de 1ste al niks vond ga je deze wrs ook niks vinden..
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vooral in deze tijd. Al zou je 400 betalen en er tot december gebruik van maken vind ik het, vooral als je de aanbieding games op de kop tikt een hele goedkope hobby voor een half jaar of langer :) voor €400 euro kan je amper een weekendje weg. Zal aan mij liggen maar ik zie op dit forum wel telefoons van 1100 voorbij komen, dat vind ik dan weer wel een stuk prijzigiher. Maar dat komt allicht omdat ik mijn telefoon niet als hobby zie, maar als iets functioneels
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Het is echt hoe je het bekijkt inderdaad. We praten wel over een console met uitstekende exclusives. Waar je de komende tijd veel plezier aan kan beleven. Wat heeft de PS4 toch prachtige exclusives zeg damn.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Gatverdamme, wat ziet deze game er toch belachelijk mooi en sfeervol uit zeg. PS3 einde era: Naughty Dog levert LoU1. PS4 einde era: Naughty Dog levert LoU2. Wordt het weer zo'n spektakel? We gaan het zien, maar dit ziet er al prachtig uit...
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Denk dat ik deze voor de PS5 ga bewaren
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Goed punt... ik zou inderdaad ook nog even kunnen wachten met de aankoop en voor de PS5 versie kunnen gaan. Is het sowieso gegarandeerd dat deze titel op de PS5 kan draaien?
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ongetwijfeld.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Officieel niet, maar Sony wil hun first-party titels forward compatible maken, dus verwacht maar dat deze titel en Ghost of Tsushima daar sowieso onder gaan vallen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Alle titels vanaf juli toch?
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Volgens mij was het net vandaag gemeld dat TLOU2 prima zou draaien op PS5.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Third-partty games met een certificering in juli. Zal voor first-party neem ik aan wel anders zijn.
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Al een paar uurtjes inzitten in TLoU2, you guys are in for a treat!
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is die in de Matrix al uit? Of ben je gamejournalist?
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Game journo
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Code ge pre ordered dus. :+
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    In de preorder. Dit is het eerste spel sinds ooit waar ik de maanden voor de release geen video’s kijk. Wil er zo blanco mogelijk in gaan.
     
    janter vindt dit leuk.
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik zit ergens te denken om deze ook te pre orderen. Ben er echt totaal niet van, maar naar mijn verwachting is deze game wel echt mijn game!!

    Overigens... voor de mensen die al filmpjes hebben gezien, komen de gfx in de buurt van onderstaande trailer:

     

Deel Deze Pagina