1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De laatste keer in 2018 alle 60 voor de derde keer. Alleen moet ik nog steeds twee plaatsen ontdekken en dan is dat ook voor de derde keer. Ik heb liever zin omdat record van eeuwenlange celstraf te verbreken. 616 jaar is het record kennelijk als de media hierop reageert. Moet lukken denk ik als ik de hele provincie uitmoord en alles steel. Maar goed... voor de rest heb ik de game eindelijk achter me gelaten. Heb nog steeds niet veel behoefte om verder te gaan of zelfs maar een poging tot het verbreken van het celstraf record te wagen.
     
    RemcoM en Zifnap vinden dit leuk.
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik moet nog beginnen met Oblivion :+. Binnekort denk ik, wil 'm wel spelen met wat grafische mods, mod voor de inventory en wat gameplaymods.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat New Game plus is best wel tof. Even een iets andere build gedaan. Je krijgt een potion waarmee je kunt resetten. Krijg je aan het begin van de game. Inmiddels alweer jacht naar de Gryphin aan het maken. Doe ook even illusie spreuk zodat het hier en daar wat sneller gaat. Valt wel trouwens wel op dat kleine dingen overgeslagen worden, zoals de vraag of je nog wilt oefenen met Vesemir. Zit uiteraard veel meer tempo in de game, maar wel jammer dat alles meteen een hoger level is.

    Gelukkig hoef ik pas in Novigrad te denken om mijn keuzes wat betreft Ciri. Blijft toch een topgame, ondanks dat ik wel wat kleine ergernissen heb. Vanavond maar weer verder. :)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vind het niet gek dat je ergernissen krijgt als je een game 20 keer achter elkaar uitspeelt. :+
     
    Reckuuza, Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je overdrijft schromelijk. :+
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Na de audiëntie maar afgehaakt met New Game plus. Vind het toch een beetje raar spelen. We gaan nog steeds voor het beste einde in een volledig nieuwe game. En ik wil ditmaal rustiger spelen, dan neem je toch meer details op. Mooiste van mijn vorige game was het moment met Lambert en Eskyl, of hoe je zijn naam ook maar schrijft.
    Stomdronken worden en iedere Witcher kleding aantrekken van Yennefer en stiekem haar Mega Scoop gebruiken. Keira Metz en Lambert die een setje worden is ook wel fijn... had ik ook in de vorige game.:+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    BB zijn we alweer voorbij en begin met level 9 al echt ziek sterk te worden. Las een theorie dat bij level 13 echt niets te sterk is, maar als je White Orchard goed scout, krijg je echt de nodige points nog, stuk of 3 of 4. Nu op naar Novigrad en dan goed opletten. Tussendoor even wat side quests doen, maar de meeste wil ik bewaren tot na het beste einde. Moet voor de GOTY nog erg veel doen, wil namelijk nog de nodige achievements halen. En daarna nog een keer de uitbreidingen doen. Benieuwd op hoeveel uren ik ga eindigen... voor goed dan waarschijnlijk. :+
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Je zou een blog bij moeten houden :lol:

    Zelf gisteren Heart of Stone uitgespeeld, nu verder met Blood & Wine.
     
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hahaha ik zou 'm lezen. Ik moet ook echt weer verder met Witcher 3, wil niet voor de 3de keer overnieuw en het is al even geleden.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gruwelijk goede uitbreiding B&W. Zeg maar gedag tegen Unseen. :+
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het beste einde praktisch gehaald. :cool:
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Kun je morgen weer mooi beginnen
     
    Killamonkey, Zifnap, Cyndris en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    ... aan de side quests. Klopt! :cool:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Die Garrett begint steeds grappiger te worden, merken jullie dat ook? ;)
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    ik zeg niks meer
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beste einde gelukt. Even geen zin in side quests. Vanavond even NOD een pak rammel geven. :cool:
     
    NLegendkiller vindt dit leuk.
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Alle vraagtekens afgelopen bij Blood & Wine. Iets teveel 'ga de grot in om de wijnboer te helpen', maar ook een hele hoop toffe sidequests.
    Leukste was dat Roach kon praten. Geweldig dat Geralt vraagt hoe het toch kan dat hij steeds tevoorschijn kan komen als hij net ervoor nog aan de andere kant van de map stond
    Nu alle sidequests behalen en dan pas echt aan het hoofdverhaal beginnen. Zit inmiddels op 100 uur.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Speel je tegen mensen, of tegen de AI?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het leven is hard. Let je even niet op, is Garrett ineens de huisjoker. 8)
     
    fredfenster en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu nog A.I, wil eerst alle SP shit doen, maar beetje off topic.

    @NLegendkiller : Kun je even in een spoiler zeggen wanneer je dat kunt doen met:
    Roach? Ben wel benieuwd namelijk, misschien is dat een kut geintje geweest van Yennefer om Geralt van haar af te houden en hij zich toch niet zo éénzaam hoeft te voelen. :+
     

Deel Deze Pagina